Euh nou ja ben sinds kort van mijn studie afgetrapt verder gaat alles wel prima.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]Pesters hebben zelf vaak de grootste issues. Wil je erover praten?
Hij was autistisch ofzo. Gedroeg zich een beetje vreemd over het algemeen en hij irriteerde mij met zijn schorre stem.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat deed Erwin dan dat het pesten rechtvaardigde?
Aha. Waarom ben je zo raar dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Euh nou ja ben sinds kort van mijn studie afgetrapt verder gaat alles wel prima.
Aii, te weinig studiepunten gehaald?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Euh nou ja ben sinds kort van mijn studie afgetrapt verder gaat alles wel prima.
Cher- gedraagt zich weer als een aandachtshoer..quote:
Je mag mensen met een handicap niet slaan.quote:
Cher kaapt dit topic wel een beetje met al die aandacht op haar ja. En dan anderen aandachtshoer noemen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Cher- gedraagt zich weer als een aandachtshoer..
Ik denk dat hij lijkt op Piovanquote:Op zondag 18 maart 2012 19:15 schreef Chai het volgende:
Cher- wil wel een foto van jou zien. Zal er verder geen reactie op geven zodat je niet belast wordt met extra aandacht, maar ben gewoon benieuwd.
Ook. En ik ging nooit heen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aii, te weinig studiepunten gehaald?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
Cher
Gewoon 4 keer je geslacht veranderen en anderen aandachtshoer noemen. Wat is hij/zij toch een slimme meid/jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Doe hem/haar/het de groeten.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Stom ja! Ik vond het ook een kut opleiding. Maar ik ben weg, mijn partner is er zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |