Dit is nou al de 3e keer dat ik iets lees over jouw figuur. Kap eens met aandacht vragen op die manier. Post foto's van jezelf in bikini of houd erover op.quote:
Vandaar dat er een topic over deze chick wordt gemaakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Oh, zo leuk was ze niet hoor. Het is meer de situatie eromheen die mij prikkelt. Het meisje zelf is makkelijk inwisselbaar.
Ik begin er toch niet zelf over.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit is nou al de 3e keer dat ik iets lees over jouw figuur. Kap eens met aandacht vragen op die manier. Post foto's van jezelf in bikini of houd erover op.
Je gaat er wel over door. Ohhhh ik ben zo chubby en groot en lang oooh ja zo mannelijkquote:
Dit is nou al de 5e keer dat ik jou zie zeuren over users en hun zogenaamde 'aandacht vragen'. Jij gaat er nu toch weer op in? Doe het dan via de DM ipv het topic te vervuilen met je gezeur.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit is nou al de 3e keer dat ik iets lees over jouw figuur. Kap eens met aandacht vragen op die manier. Post foto's van jezelf in bikini of houd erover op.
Over de situa... Pfff.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Vandaar dat er een topic over deze chick wordt gemaakt.
ONZ. Heb alleen maar tegen jou gezegd dat je aandacht zoekt wat ook zo is en nu deze chick met haar chubby lichaam.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit is nou al de 5e keer dat ik jou zie zeuren over users en hun zogenaamde 'aandacht vragen'. Jij gaat er nu toch weer op in? Doe het dan via de DM ipv het topic te vervuilen met je gezeur.
Jij wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je gaat er wel over door. Ohhhh ik ben zo chubby en groot en lang oooh ja zo mannelijklike we care
![]()
Als zij zo vervangbaar was was je haar allang vergeten. Heb ik ook altijd met potentiėle daters.quote:
Nee, je had de boodschap nog niet begrepen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
ONZ. Heb alleen maar tegen jou gezegd dat je aandacht zoekt wat ook zo is en nu deze chick met haar chubby lichaam.
Ja, hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
ja ik heb je gezien en je bent gewoon een standaard Nederlandse meid met een lang lichaam en een Nederlands hoofdquote:
Onderneem nou maar eens wat i.p.v. te slijmen bij de chicka's hier of enjoy de sportschool. Doet je vast goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, je had de boodschap nog niet begrepen.
Optiefen!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
ONZ. Heb alleen maar tegen jou gezegd dat je aandacht zoekt wat ook zo is en nu deze chick met haar chubby lichaam.
Wat is deze?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
[..]
Onderneem nou maar eens wat i.p.v. te slijmen bij de chicka's hier of enjoy de sportschool. Doet je vast goed.
Zeker. Wanneer ik fotos post van mezelf en me voor ga doen als een geil sletje die wil daten met fokkers DAN PAS mag je zeggen dat ik aandacht zoek hierquote:Op zondag 18 maart 2012 19:02 schreef Knaller het volgende:
[..]
Optiefen!![]()
Als er iemand is die aandacht zoekt ben jij het wel.
Jij geeft dus juist iedereen aandacht door over aandacht te zeurenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
[..]
ja ik heb je gezien en je bent gewoon een standaard Nederlandse meid met een lang lichaam en een Nederlands hoofd
[..]
Waarom reageer je sowieso hier? Wil je niet liever dat iedereen je negeert en geen aandacht geeft? Dan kun je beter helemaal niet reageren.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zeker. Wanneer ik fotos post van mezelf en me voor ga doen als een geil sletje die wil daten met fokkers DAN PAS mag je zeggen dat ik aandacht zoek hier
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:57 schreef Splutje het volgende:
Niks vaags aan deze chick. Ze moet je gewoon niet
Ik ken ook niet zoveel die dat doen idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zeker. Wanneer ik fotos post van mezelf en me voor ga doen als een geil sletje die wil daten met fokkers DAN PAS mag je zeggen dat ik aandacht zoek hier
Haha zo bedoelde ik hem niet thoquote:
Je moet eens ophouden over je lichaam met dat gejammer. Volgende keer ga ik het aangeven en negeer ik je.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom reageer je sowieso hier? Wil je niet liever dat iedereen je negeert en geen aandacht geeft? Dan kun je beter helemaal niet reageren.
Ben jij nou een man of een vrouw? Je verandert het elke keer. Aandachtssloerie!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden over je lichaam met dat gejammer. Volgende keer ga ik het aangeven en negeer ik je.
Ben jij niet zo kil en zo gemeen?quote:
quote:
Waarom liegen dan? Heb het 4 keer veranderd en al lang niet meer veranderd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ben jij nou een man of een vrouw? Je verandert het elke keer. Aandachtssloerie!
Frank is een baas. Niks tegen Frank.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Chai het volgende:
Wtf ik jammer helemaal niet. Frank doet dat.
Nee hoor, ben juist irritant lief en ook een enorme aandachtshoer hierzoquote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ben jij niet zo kil en zo gemeen?
Ga lekker Frank pijpen dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom liegen dan? Heb het 4 keer veranderd en al lang niet meer veranderd.
[..]
Frank is een baas. Niks tegen Frank.
Ja wat is het nou dan? Waarom al die aandacht doordat ik moet doorvragen? En nee ik ken geen Erwin.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Heet jij Erwin? Je lijkt op Erwin, die heb ik jaren lang gepest. Vind hem ook wel wat voor fok
Omdat ik best benieuwd ben of je een bekende van me bent of niet, zo aan de foto te zien lijk je Erwin. Heb hem een jaar gepest op de havo. Uiteindelijk is hij de klas uitgegaan en gezien zijn levensloop vind ik hem wel fok waardig.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja wat is het nou dan? Waarom al die aandacht omdat ik moet doorvragen? En nee ik ken geen Erwin.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Heet jij Erwin? Je lijkt op Erwin, die heb ik jaren lang gepest. Vind hem ook wel wat voor fok
[..]
Frank is een baas. Niks tegen Frank.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omdat ik best benieuwd ben of je een bekende van me bent of niet, zo aan de foto te zien lijk je Erwin. Heb hem een jaar gepest op de havo. Uiteindelijk is hij de klas uitgegaan en gezien zijn levensloop vind ik hem wel fok waardig.
Jij bent echt een goed persoon denk ikquote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omdat ik best benieuwd ben of je een bekende van me bent of niet, zo aan de foto te zien lijk je Erwin. Heb hem een jaar gepest op de havo. Uiteindelijk is hij de klas uitgegaan en gezien zijn levensloop vind ik hem wel fok waardig.
Nu weet ik het nog steeds niet en moet ik het weer vragen. Pfff, aandachtshoer. Ben je nou een man of een vrouw?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat had Erwin jou gedaan dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik was vroeger niet zo aardig nee. Gelukkig deed ik het nooit tegen onschuldige mensen.
Wat deed Erwin dan dat het pesten rechtvaardigde?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik was vroeger niet zo aardig nee. Gelukkig deed ik het nooit tegen onschuldige mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |