Schrijf eens normaal man.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:34 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Hier in de noordelijken provinciäen niet hoor. En als er al een hoop schiere damen zijn, staan er genoeg gespierde bois omheen. Jammor.
Wat nou? Als zij niet eens het lef heeft om hem dat via messenger te zeggen...hoe fucking sneu ben je danquote:
Uhu. Klopt. Ik blijf er alleen bij dat een beetje eerlijkheid wel geboden is. Mijn manier van werken (quote:Op zondag 18 maart 2012 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe dan ook kktriest, dat zie je zelf toch ook wel in
Meerdere malen blijven proberen terwijl het overduidelijk is dat ze je niet hoeft om haar zogenaamd dwars te zitten?
Het boeit haar echt geen ene reet, jij bent aandacht voor haar.
Jonge, woorden als provincaë bestaan niet eens. Ik dol een beetje. hihahoquote:
En jij bent degene die uiteindelijk voor paal stond.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Uhu. Klopt. Ik blijf er alleen bij dat een beetje eerlijkheid wel geboden is. Mijn manier van werken () is niet echt netjes, maar je moet toegeven dat ze best wel wat metaforische ballen had mogen tonen.
Jep. Klopt. Heb ik allemaal al gezegd. Het is ook totaal geen tactiek of.. ja. Er is eigenlijk totaal geen uitkomst, behalve dat ik dan bekender ben als sneu persoon.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
En jij bent degene die uiteindelijk voor paal stond.Ik zou ermee doorgaan, deze tactiek.
Jij bent dik dus zou je maar inhouden.quote:
Hoezo? Zij krijgt nu toch precies wat ze wil. Wat een bazin eigenlijkquote:Op zondag 18 maart 2012 18:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Uhu. Klopt. Ik blijf er alleen bij dat een beetje eerlijkheid wel geboden is. Mijn manier van werken () is niet echt netjes, maar je moet toegeven dat ze best wel wat metaforische ballen had mogen tonen.
Ja man, ze is epic. Echt. Fuck eerlijkheid enzo. Ja man.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo? Zij krijgt nu toch precies wat ze wil. Wat een bazin eigenlijk
Van posten word je niet dik.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent dik dus zou je maar inhouden.
Je blijft maar janken over eerlijkheid maar de fout ligt toch echt bij jou, zij is duidelijk genoeg geweest. Er zijn zo veel situaties te bedenken waarin niet letterlijk gezegd hoeft te worden wat er bedoelt wordt om iets duidelijk te maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ja man, ze is epic. Echt. Fuck eerlijkheid enzo. Ja man.
Klopt, maar als ik nog expliciet vraag of ze af wil spreken en ze dan komt met 'ja, tuurlijk wel', dan kom je in het straatje van. Ja. Wat eigenlijk? Het niet willen kwetsen ofzo? Ach. Laat ook maar.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je blijft maar janken over eerlijkheid maar de fout ligt toch echt bij jou, zij is duidelijk genoeg geweest. Er zijn zo veel situaties te bedenken waarin niet letterlijk gezegd hoeft te worden wat er bedoelt wordt om iets duidelijk te maken.
Oh, zo leuk was ze niet hoor. Het is meer de situatie eromheen die mij prikkelt. Het meisje zelf is makkelijk inwisselbaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:45 schreef rosepetals het volgende:
Nah vind het wel zielig voor de TS hoor
Maar waarom heb je dan niet nu al lang een andere.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Oh, zo leuk was ze niet hoor. Het is meer de situatie eromheen die mij prikkelt. Het meisje zelf is makkelijk inwisselbaar.
O.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Oh, zo leuk was ze niet hoor. Het is meer de situatie eromheen die mij prikkelt. Het meisje zelf is makkelijk inwisselbaar.
Je weet het zelf ook allemaal niet meer zo hequote:Op zondag 18 maart 2012 18:46 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik nog expliciet vraag of ze af wil spreken en ze dan komt met 'ja, tuurlijk wel', dan kom je in het straatje van. Ja. Wat eigenlijk? Het niet willen kwetsen ofzo? Ach. Laat ook maar.
Goede vraag. Ik bedoel meer dat er genoeg andere meiden zijn die veel leuker zijn. Het is niet dat ik nog steeds probeer in al mijn macht deze te.. eh.. versieren ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan niet nu al lang een andere.
Nee, klopt. Jullie verwarren mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook allemaal niet meer zo he
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
TS is zo'n gast waar je nooit op zit te wachten en die de hint maar niet wil begrijpen
Wel mooi dat ze je gewoon in je gezicht uitlachte
Pleasantly plump.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |