alcohol, subtiliteiten ineens weg. Waarschijnlijk vond ze je altijd wel een kneus, maar wilde ze vooral 'aardig' zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
En mij wel in mijn gezicht uitlachen.
Het is niet haar fout als ik haar expliciet vroeg of ze wel daadwerkelijk met mij af wilde spreken en ze dan glashard durft te beweren dat ze dat wel wil? Ik heb zelfs nog kenbaar gemaakt dat ze mij er niet mee kwetste als ze niet met mij af wilde spreken. Kan ik wel hebben namelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze inmiddels al duidelijk genoeg is geweest. Ze wilde je niet kwetsen en jij begreep de 100 hints niet, dat is toch niet haar fout?
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Het is niet haar fout als ik haar expliciet vroeg of ze wel daadwerkelijk met mij af wilde spreken en ze dan glashard durft te beweren dat ze dat wel wil? Ik heb zelfs nog kenbaar gemaakt dat ze mij er niet mee kwetste als ze niet met mij af wilde spreken. Kan ik wel hebben namelijk.
Precies. Het is niet alsof ik nog zin had in het koffie drinken nadat ze steeds maar smoesjes bedenkt. Ik wil gewoon daadwerkelijk horen dat ze niet met mij af wil spreken, in plaats van overduidelijk niet willen afspreken maar blijven doen alsof ze het wel wil.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:39 schreef rozecroc het volgende:
Goed dat TS net doet alsof hij de hints niet snapt en doorgaat met zijn acties. Mensen die op zo'n huichelachtige manier "om maar niet te hoeven kwetsen boehoe (letterlijke vertaling: bang dat iemand boos op mij wordt uit teleurstelling)"van iemand af willen komen verdienen het gewoon om net zolang gespamd te worden met smsjes met uitnodigingen tot het hoge woord eruit is.
Dus je blijft nu nog doorgaan? Ze heeft het immers nog niet gezegd.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:56 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Precies. Het is niet alsof ik nog zin had in het koffie drinken nadat ze steeds maar smoesjes bedenkt. Ik wil gewoon daadwerkelijk horen dat ze niet met mij af wil spreken, in plaats van overduidelijk niet willen afspreken maar blijven doen alsof ze het wel wil.
Hahaha waarom?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:56 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Precies. Het is niet alsof ik nog zin had in het koffie drinken nadat ze steeds maar smoesjes bedenkt. Ik wil gewoon daadwerkelijk horen dat ze niet met mij af wil spreken, in plaats van overduidelijk niet willen afspreken maar blijven doen alsof ze het wel wil.
Jij bent een gemeen meisje, meisje.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
TS is zo'n gast waar je nooit op zit te wachten en die de hint maar niet wil begrijpen
Wel mooi dat ze je gewoon in je gezicht uitlachte
Gewoon je verlies accepteren en geen contact meer met haar opnemenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:56 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ook zolang doorgaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
TS is zo'n gast waar je nooit op zit te wachten en die de hint maar niet wil begrijpen
Wel mooi dat ze je gewoon in je gezicht uitlachte
Dit. Geen tijd meer aan verspillen verder.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:57 schreef Splutje het volgende:
Niks vaags aan deze chick. Ze moet je gewoon niet
Inderdaad mooi om te lezen. Mannen zonder zelfrespectquote:Op zondag 18 maart 2012 18:15 schreef rozecroc het volgende:
Ondanks dat ik zelf niet door zou drammen zoals TS en mijn energie liever weer steek in een volgende, vind ik het toch mooi om te lezen dat hij gewoon doorgaat. Waarom zou laf gedrag beloond moeten worden?
Laf gedrag.... Deze gast heeft gewoon (en met hem nog vele andere) een bord voor ze kop gehad. En nu gaat hij zijn lijdensweg nog verlengen door op een of andere debiele manier zijn gelijk proberen te halen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:15 schreef rozecroc het volgende:
Ondanks dat ik zelf niet door zou drammen zoals TS en mijn energie liever weer steek in een volgende, vind ik het toch mooi om te lezen dat hij gewoon doorgaat. Waarom zou laf gedrag beloond moeten worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |