Lief dagboek,
De afgelopen tijd heb ik contact met een meisje van een aantal jaren terug. Ik zou een kop koffie met haar drinken, maar tot nu toe heeft ze amper tijd gehad daarvoor (erg veel werk, etc). In eerste instantie geloofde ik haar, tot ze telkens weer smoesjes ging verzinnen. Hierdoor dacht ik uiteindelijk dat ze toch geen zin had om af te spreken.
Natuurlijk heb ik dit gevraagd en kreeg ik het antwoord 'Nee, ik heb wel zin om met jou af te spreken'. Al goed, al goed. Weer kon ze nooit afspreken, zelfs niet op zondagen want dat is haar brakdag. Ze vertelde dat ze uitging, ik zei dat ik ook uitging (toevallig, maar oke) en dat als ik haar tegen zou komen we wel een biertje konden drinken. Hier stemde zij mee in.
Ik heb daar verder niet meer aan gedacht, totdat ik haar daadwerkelijk tegenkwam. Ik tikte haar aan en zei 'hallo', waarna zij hardop lachte, omdraaide, iets tegen haar vriendin zei en weer met haar ging dansen zonder verder ook maar mijn kant op te kijken.
Chick is vaag. Zeer vaag.
tl:ng: Zou koffie drinken met chick, kan nooit, zei dat ze wel wilde, kwam haar tegen, negeerde mij volkomen.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.