Dit is nou al de 3e keer dat ik iets lees over jouw figuur. Kap eens met aandacht vragen op die manier. Post foto's van jezelf in bikini of houd erover op.quote:
Vandaar dat er een topic over deze chick wordt gemaakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Oh, zo leuk was ze niet hoor. Het is meer de situatie eromheen die mij prikkelt. Het meisje zelf is makkelijk inwisselbaar.
Ik begin er toch niet zelf over.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit is nou al de 3e keer dat ik iets lees over jouw figuur. Kap eens met aandacht vragen op die manier. Post foto's van jezelf in bikini of houd erover op.
Je gaat er wel over door. Ohhhh ik ben zo chubby en groot en lang oooh ja zo mannelijkquote:
Dit is nou al de 5e keer dat ik jou zie zeuren over users en hun zogenaamde 'aandacht vragen'. Jij gaat er nu toch weer op in? Doe het dan via de DM ipv het topic te vervuilen met je gezeur.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit is nou al de 3e keer dat ik iets lees over jouw figuur. Kap eens met aandacht vragen op die manier. Post foto's van jezelf in bikini of houd erover op.
Over de situa... Pfff.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Vandaar dat er een topic over deze chick wordt gemaakt.
ONZ. Heb alleen maar tegen jou gezegd dat je aandacht zoekt wat ook zo is en nu deze chick met haar chubby lichaam.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit is nou al de 5e keer dat ik jou zie zeuren over users en hun zogenaamde 'aandacht vragen'. Jij gaat er nu toch weer op in? Doe het dan via de DM ipv het topic te vervuilen met je gezeur.
Jij wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je gaat er wel over door. Ohhhh ik ben zo chubby en groot en lang oooh ja zo mannelijklike we care
![]()
Als zij zo vervangbaar was was je haar allang vergeten. Heb ik ook altijd met potentiėle daters.quote:
Nee, je had de boodschap nog niet begrepen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
ONZ. Heb alleen maar tegen jou gezegd dat je aandacht zoekt wat ook zo is en nu deze chick met haar chubby lichaam.
Ja, hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
ja ik heb je gezien en je bent gewoon een standaard Nederlandse meid met een lang lichaam en een Nederlands hoofdquote:
Onderneem nou maar eens wat i.p.v. te slijmen bij de chicka's hier of enjoy de sportschool. Doet je vast goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, je had de boodschap nog niet begrepen.
Optiefen!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
ONZ. Heb alleen maar tegen jou gezegd dat je aandacht zoekt wat ook zo is en nu deze chick met haar chubby lichaam.
Wat is deze?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
[..]
Onderneem nou maar eens wat i.p.v. te slijmen bij de chicka's hier of enjoy de sportschool. Doet je vast goed.
Zeker. Wanneer ik fotos post van mezelf en me voor ga doen als een geil sletje die wil daten met fokkers DAN PAS mag je zeggen dat ik aandacht zoek hierquote:Op zondag 18 maart 2012 19:02 schreef Knaller het volgende:
[..]
Optiefen!![]()
Als er iemand is die aandacht zoekt ben jij het wel.
Jij geeft dus juist iedereen aandacht door over aandacht te zeurenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
[..]
ja ik heb je gezien en je bent gewoon een standaard Nederlandse meid met een lang lichaam en een Nederlands hoofd
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |