en doet gewoon pijn.
 en doet gewoon pijn.  ook bij typen merk ik dat. En ik type wat af, check FOK!
 ook bij typen merk ik dat. En ik type wat af, check FOK!

quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:13 schreef Id_do_her het volgende:
Sowieso verwondingen op je vingers.
Die BBQ-faal trouwens.

ja echt faal
 ja echt faal  je zag daarna nog een stukje huid op het rooster
 je zag daarna nog een stukje huid op het rooster 

Boh, smolt dat meteen vast of wat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja echt faal
Ja vinger wondjes is kut.

vraag dan gelijk dat je komtquote:

Och zo dom is het ook weer niet. Aantal jaar geleden had ik ook een soortgelijke brandwond. Ik was toen met de decoupeerzaag een stuk hout aan het zagen, en toen bleef de zaag op een gegeven moment hangen aan een spijker. Dus ik zo, he die duw ik wel even aan de kant met mn duim.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja echt faal
Ja vinger wondjes is kut.

Gedaan. Niet mijn ding tho.quote:
Trek je nagelriem maar een stuk, dat is nog geen 1cm maar je gaat wel kapotdoodquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef Wrick het volgende:
hoe fucking zwak benje dan sneetje van 1cm en maar huilen
heeft mama er een kusje op gedaan ?
ALS ER GEEN LITERS BLOED UIT KOMT DAN DOET HET OOK GEEN PIJN MIETJE
Ja je zit dan heel ff vast iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Boh, smolt dat meteen vast of wat?
Ja klopt, sowieso wonden op delen van je lichaam die je veel gebruikt op een dag.

Beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee ..quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:17 schreef t1m0k het volgende:
Beter een je vinger in een snee:D:D:D:D:DD

quote:
 wil je die snee in je snee ofso!?
 wil je die snee in je snee ofso!?

Ik weet niet wat slechter is, je Nederlands of je grap....quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:17 schreef t1m0k het volgende:
Beter een je vinger in een snee:D:D:D:D:DD

mannen met pleistersquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:20 schreef daftme het volgende:
Vind het ook nog wel meevallen, hoe irritant het ook mag zijn. Desnoods een pleistertje erover.
 __!!!!!!!!________!!!!!!!!!!!!
__!!!!!!!!________!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat de vrouwen er anders over denken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee ..

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie sloffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel

Ja dat klopt, maar ik ga ervanuit dat TS geen vrouw isquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouwen er anders over denken.

Voel je je daar te onzeker voor ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mannen met pleisters__!!!!!!!!________!!!!!!!!!!!!

[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe die joggingbroek met die grijze sok en die pantoffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wtf is dat voor ranzige vinger, zit er van die bruine jodium in of heb je jezelf gekontvingerd ?

quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:25 schreef gers het volgende:
Liever een vinger in een snee dan een snee in je vingers
edit : Kut die grap was al gemaakt

.
 . .
 .

Om maar in jouw context te blijven, toen je kwam was je ook al een spuit 11 zeker ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh een 2NutZ topic.
Ik heb geen snee in m'n vinger maar ik had vanmorgen wel een vinger in m'n snee.

ff afgetrokkequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh een 2NutZ topic.
Ik heb geen snee in m'n vinger maar ik had vanmorgen wel een vinger in m'n snee.

Hard geworden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh een 2NutZ topic.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik leef met je mee ik heb een heel gat in m'n pink gemaakt aan een blik die ik opentrok.
 kut is dat... ook wel eens gehad
 kut is dat... ook wel eens gehad  (dacht eerst dat je Jumi was vanwege klunzigheid
 (dacht eerst dat je Jumi was vanwege klunzigheid  )
 )Hahaha dat ben ik niet jongequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:27 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Whehe die joggingbroek met die grijze sok en die pantoffel
Maar wtf is dat voor ranzige vinger, zit er van die bruine jodium in of heb je jezelf gekontvingerd ?

Een spuit 11quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:34 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Om maar in jouw context te blijven, toen je kwam was je ook al een spuit 11 zeker ?
Of ejaculeer je niet ?
 ? Ik snap het niet.
 ? Ik snap het niet.

Ik ben klunziger maar ik vertel gewoon niet allesquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
kut is dat... ook wel eens gehad
(dacht eerst dat je Jumi was vanwege klunzigheid
)

[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is na het snijden nog even in de frituurpan gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.

Hoe klunzig ben je? Nu ben ik benieuwd geworden of je net zo klunzig bent als ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben klunziger maar ik vertel gewoon niet alles
 .
 .

Ben jij misschien een ladyboy, gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid. Nu ben ik benieuwd geworden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe klunzig ben je? Nu ben ik benieuwd geworden of je net zo klunzig bent als ik.

Wie weet had dat rooster wel AIDS ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef _KurtCobain het volgende:
Dit is ernstig jongens, wanneer de snee niet dicht gaat zou ik me beter laten testen op het HIV virus als ik jou was...

quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben klunziger maar ik vertel gewoon niet alles

so cute.
 so cute.Hoezo niet kunnen BBQ'en? ik ben de grillmeister... foutje kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:49 schreef afstandbediening het volgende:
Niet kunnen BBQen dan ben je wel een mietje.
Mocht het nog eens gebeuren dan moet je de plek waar je je eigen verbrand hebt boven het vuur houden. Klinkt raar maar heb het zelf meegemaakt op school. Verbrande mijn handen aan een deksel en mijn leraar heeft me toen aanbevolen om mijn handen boven de gaspit te houden. Dit heeft heeft toen geholpen maar , het nog is niet wetenschappelijk bewezen dus doe dit niet thuis

Dus probeer het maar, maar toch beter van niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:49 schreef afstandbediening het volgende:
Niet kunnen BBQen dan ben je wel een mietje.
Mocht het nog eens gebeuren dan moet je de plek waar je je eigen verbrand hebt boven het vuur houden. Klinkt raar maar heb het zelf meegemaakt op school. Verbrande mijn handen aan een deksel en mijn leraar heeft me toen aanbevolen om mijn handen boven de gaspit te houden. Dit heeft heeft toen geholpen maar , het nog is niet wetenschappelijk bewezen dus doe dit niet thuis
Grill Meister.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
so cute.
[..]
Hoezo niet kunnen BBQ'en? ik ben de grillmeister... foutje kan gebeuren.

Was nieuwe wegwerp BBQquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie weet had dat rooster wel AIDS ja.

Grillen is heel wat anders dan BBQen. Tegenwoordig dus niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
so cute.
[..]
Hoezo niet kunnen BBQ'en? ik ben de grillmeister... foutje kan gebeuren.

quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was nieuwe wegwerp BBQ
Ikzie dat plaatje niet tho.

quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef kedge het volgende:
[..]
Ben jij misschien een ladyboy, gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid. Nu ben ik benieuwd geworden.
 . Natuurlijk niet gekkie
 . Natuurlijk niet gekkie  .
 .Die middelstequote:
 .
 .

Zo sandwiched tussen die andere twee, de slet.quote:

Jaaa, heerlijk toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo sandwiched tussen die andere twee, de slet.

Witte sausquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo sandwiched tussen die andere twee, de slet.

quote:

Ken je die sauzen echt niet? Ze zijn goed.quote:

Vooruitgang.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ken die sauzen niet nee. Foto komt vnavond al zie je niet zoveel.
Wond lijkt dicht

Gaat 't al wat beter met je penisblaren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
Ja klopt, sowieso wonden op delen van je lichaam die je veel gebruikt op een dag.

Dafuq?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat 't al wat beter met je penisblaren?

Hahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]

Ja maar dan zijn het toch juist niet echte mannen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
Eckte mannen die piepen over sneeėn en vingers en ontstane ongemakjes.

quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]

Paradoxaal genoeg wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja maar dan zijn het toch juist niet echte mannen?

Het is niet dat het pijn doet, het is gewoon dat we het niet kunnen verdragen dat we moeten wachten tot die irritatie weggaat.quote:

Ja. Haha. Goeie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
BETER DAN EEN VINGER IN JE SNEE HAHAHAHAHAHAHAH

Ochquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nee hoor, ik heb graag een vinger in mijn sneetje

Doe ook ff die ene van 'gat in je hand'.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
BETER DAN EEN VINGER IN JE SNEE HAHAHAHAHAHAHAH

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |