quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:13 schreef Id_do_her het volgende:
Sowieso verwondingen op je vingers.
Die BBQ-faal trouwens.![]()
![]()
Boh, smolt dat meteen vast of wat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja echt faal
je zag daarna nog een stukje huid op het rooster
Ja vinger wondjes is kut.
vraag dan gelijk dat je komtquote:
Och zo dom is het ook weer niet. Aantal jaar geleden had ik ook een soortgelijke brandwond. Ik was toen met de decoupeerzaag een stuk hout aan het zagen, en toen bleef de zaag op een gegeven moment hangen aan een spijker. Dus ik zo, he die duw ik wel even aan de kant met mn duim.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja echt faal
je zag daarna nog een stukje huid op het rooster
Ja vinger wondjes is kut.
Gedaan. Niet mijn ding tho.quote:
Trek je nagelriem maar een stuk, dat is nog geen 1cm maar je gaat wel kapotdoodquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef Wrick het volgende:
hoe fucking zwak benje dan sneetje van 1cm en maar huilen
heeft mama er een kusje op gedaan ?
ALS ER GEEN LITERS BLOED UIT KOMT DAN DOET HET OOK GEEN PIJN MIETJE
Ja je zit dan heel ff vast iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Boh, smolt dat meteen vast of wat?![]()
Ja klopt, sowieso wonden op delen van je lichaam die je veel gebruikt op een dag.
Beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee ..quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:17 schreef t1m0k het volgende:
Beter een je vinger in een snee:D:D:D:D:DD
quote:
Ik weet niet wat slechter is, je Nederlands of je grap....quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:17 schreef t1m0k het volgende:
Beter een je vinger in een snee:D:D:D:D:DD
mannen met pleistersquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:20 schreef daftme het volgende:
Vind het ook nog wel meevallen, hoe irritant het ook mag zijn. Desnoods een pleistertje erover.
Ik denk dat de vrouwen er anders over denken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |