quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm ik zou maar oppassen, we zijn namelijk niet zo anoniem als dat we denken en hij is ook nog beheerder van een veel grotere site dus...
Welke opmerkingen waren dat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef Fascination het volgende:
Omg, ik moet denken aan die streetview-opmerkingen van Lamon.![]()
![]()
Iedereen? Behalve Zwollenaren en Deventernaren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Ga Je Gang Adelaars, wie kent ze niet.
AKA de SSquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Ga Je Gang Adelaars, wie kent ze niet.
HAHAHAHA OH GOD IK GA WEER FULL RETARD HIER IK MOET NAAR BUITENquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeg, hebben jullie ook zo'n slecht beeld op rtl 4?
hier nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Nopequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is deze?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef fyah het volgende:
[..]
HAHAHAHA OH GOD IK GA WEER FULL RETARD HIER IK MOET NAAR BUITEN![]()
![]()
Ja fok hem dan. Goede keuzequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef Maisnon het volgende:
Nou Fyah, het was zo erg dat de medelijden kregen zichtbaar met hoe ik behandeld werd door die baas.
Geen last van vervelende klanten, ze waren allemaal heel lief, het was de directe werkomgeving die me gewoon compleet ongelukkig maakte. mijn oog zat gewoon te twitchen toen ik terug fietste, wtf!
Ik vind weinig dingen grappig, maar als ik iets grappig vind dan weet NIEMAND waarom :'D ik hou van je hoor, was geen uitlachenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is deze?
rtl4 is echt altijd zo bagger bij mij, de pixels vliegen over het scherm![]()
mijn leugendetector gaat afquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vind weinig dingen grappig, maar als ik iets grappig vind dan weet NIEMAND waarom :'D ik hou van je hoor, was geen uitlachen
Dat meisje vind ik zo leuk he. Die nu op rtl 4 is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is deze?
rtl4 is echt altijd zo bagger bij mij, de pixels vliegen over het scherm![]()
Zit echt een steekje los bij jou johquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vind weinig dingen grappig, maar als ik iets grappig vind dan weet NIEMAND waarom :'D ik hou van je hoor, was geen uitlachen
Kloptquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat meisje vind ik zo leuk he. Die nu op rtl 4 is.
wutquote:
fas stuurd eens pics van je bootyquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit echt een steekje los bij jou joh
[..]
KloptAlleen zie ik t nu bagger
Ja topic was dicht in ene... paar gekke mensen die weer SC dede daar.quote:
Zonder dat je hem insmeert met wondvocht bedoel je.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef 2NutZ het volgende:
wutmaa rik kan nu mijn touchpad gebruiken chill
Hahaha ja psies jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zonder dat je hem insmeert met wondvocht bedoel je.
Fijn woord ook: 'wondvocht'.
lach me uit maar ik heb lang aldi shit gerookt, maar nu toevallig weer light jaquote:
ja sorry man ik was al weg staking zetten jwzquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef Lakitu het volgende:
hey ally we hebben wel goed gechilld vandaag
kloptquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha dat is echt voor van die sletjes.
LIEG NIET je bent niet lelijk genoeg om te stakenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja sorry man ik was al weg staking zetten jwz
hahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LIEG NIET je bent niet lelijk genoeg om te staken
Als het letterlijk was liet ik wel goede scheten zegquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef 2NutZ het volgende:
Niet letterlijk natuurlijk maar figuurlijk
nee doe maar nog een keerquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha![]()
ik had een nummer gepost hier voor jou =$ heb je gezien?
Hihi Ally is een sletje. Ben je daar ook mee begonnen ooit?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lach me uit maar ik heb lang aldi shit gerookt, maar nu toevallig weer light ja
[..]
ja sorry man ik was al weg staking zetten jwz
[..]
klopt
Jouw topicsquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja topic was dicht in ene... paar gekke mensen die weer SC dede daar.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh een 2NutZ topic.
Ik heb geen snee in m'n vinger maar ik had vanmorgen wel een vinger in m'n snee.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het letterlijk was liet ik wel goede scheten zeg![]()
Klopt. Heb alleen af en toe wel luchtbelletjes in mijn stoma.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja daarom
en vrouwen poepen niet en laten geen scheten dus... sws onmogelijk natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |