Ik ken iemand die zijn hond Sahbe heeft genoemd. Moet je al die buurtgenoten zien kijken als hij dat beest roept.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef Salatrel het volgende:
ik ga een zwarte labrador als huisdier nemen en dan noem ik hem Swa.... alsie dan los loopt roep ik hem: Hey swa kom hier!of alsie een vrouwtjeslabrador gaat dekken: Hey swa pak die teefje
Ze gaat iig meedoen met fashion queens of zoiets, dat programma op rtl 5. Dat moet ik zien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het beste van meisjes in de jungleJammer dat ze niet mee doet nu met echte meisjes op zoek naar zichzelf
[..]
Ja eigenlijk wil ik dat ze er achter komt en mij op komt zoeken
[..]
Goed eten en een terras in de zonEn leuke bediening natuurlijk
![]()
Hahaha wanneer komt dat? Tot die tijd vermaak ik me wel met Daniela van de echte meisjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze gaat iig meedoen met fashion queens of zoiets, dat programma op rtl 5. Dat moet ik zien.
Oooh ja ik bedoelde meer, welke activiteiten stapelen dan opquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het beste van meisjes in de jungleJammer dat ze niet mee doet nu met echte meisjes op zoek naar zichzelf
[..]
Ja eigenlijk wil ik dat ze er achter komt en mij op komt zoeken
[..]
Goed eten en een terras in de zonEn leuke bediening natuurlijk
![]()
Had eerst nog je betaalde vakantie opgemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef Maisnon het volgende:
Overigens ben ik bij deze ook gestopt, die ijssalon vrouw belde net of ik morgenmiddag kon werken en ik heb gewoon maar mn hart gelucht.
Nouja, ik krijg die uren nog wel betaald die ik heb gemaakt, dat is natuurlijk wel fijn
Weet ik niet, opnames waren deze maandag volgens mij. Moet je haar even volgen op twitter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha wanneer komt dat? Tot die tijd vermaak ik me wel met Daniela van de echte meisjes
van een kwartierquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Had eerst nog je betaalde vakantie opgemaakt.
Ja, maar een beetje teleurgesteld in mezelfquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef Garisson72 het volgende:
Goedzo Maisnon, goed besluit genomen. Opgelucht?
Ik heb de voorgeschiedenis niet gelezen, maar werkte je in een ijssalon?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef Maisnon het volgende:
Overigens ben ik bij deze ook gestopt, die ijssalon vrouw belde net of ik morgenmiddag kon werken en ik heb gewoon maar mn hart gelucht.
Nouja, ik krijg die uren nog wel betaald die ik heb gemaakt, dat is natuurlijk wel fijn
ijssalon / vietnamees gevangenkampquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb de voorgeschiedenis niet gelezen, maar werkte je in een ijssalon?
quote:
Waarom dat? Vind je dat je gefaald hebt? Lijkt me onnodig. Het werkte niet. End of story. Toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Maisnon het volgende:
Ja, maar een beetje teleurgesteld in mezelf
Dat is onnodig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje teleurgesteld in mezelf
Ik heb er ten eerste geen aanleg voor, horeca werk op die manier, ten tweede was het complete chaos, ten derde was het best confronterend zo voor massas mensen staan, ten vierde werd ik elke halve minuut herinnert aan alles wat ik fout deed, ten vijfde deed ik onterecht schijnbaar alles fout, en ten zesde kwam ik gewoon diep ongelukkig en verdrietig thuis.quote:
Oh zo. Ja vanalles joh, we maken een groot deel van het eten ook zelf, ter plekke als het besteld wordt zegmaar. En we hebben ook geen spoelkeuken dus dat doen we ook allemaal zelf.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oooh ja ik bedoelde meer, welke activiteiten stapelen dan op
DMquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja potjandorie Sinos je negeert m'n vraag gewoon
Ik heb geen twitterquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet, opnames waren deze maandag volgens mij. Moet je haar even volgen op twitter.
Klinkt als horeca jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb er ten eerste geen aanleg voor, horeca werk op die manier, ten tweede was het complete chaos, ten derde was het best confronterend zo voor massas mensen staan, ten vierde werd ik elke halve minuut herinnert aan alles wat ik fout deed, ten vijfde deed ik onterecht schijnbaar alles fout, en ten zesde kwam ik gewoon diep ongelukkig en verdrietig thuis.
Dus ik zoek verder
reactie op mijn postquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.Blijkt maar weer dat tienermoeders toch niet de slimsten zijn.
Tuurlijk, schatje. Natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
DM
[..]
Ik heb geen twitterHou jij me maar op de hoogte.
Maar kijk je ook de meisjes nu?
Zo stel ik me Allure altijd een beetje voor als ze hier weer uit de hoogte doet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk, schatje. Natuurlijk.Daniela.
Ik wist dat zij top zou worden.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo stel ik me Allure altijd een beetje voor als ze hier weer uit de hoogte doet.
Adelaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef fyah het volgende:
Als een EGEL!
of wat is eagle in de nederlands
eagle
egel
ekel
?
Omg, ik moet denken aan die streetview-opmerkingen van Lamon.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef fyah het volgende:
Maar vanuit de hoogte heb je een goed overzicht toch?
Lamon, de prins van de SPquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, ik moet denken aan die streetview-opmerkingen van Lamon.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef fyah het volgende:
[..]
en wat de FUCK is een arend dan? he? wout
Is hetzelfde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef fyah het volgende:
[..]
en wat de FUCK is een arend dan? he? wout
Pff.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef Allure_ het volgende:
Chai, hoezo doe ik uit de hoogte? Laat je psychologische internet kennis er eens op los.
Euhm ik zou maar oppassen, we zijn namelijk niet zo anoniem als dat we denken en hij is ook nog beheerder van een veel grotere site dus...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, ik moet denken aan die streetview-opmerkingen van Lamon.![]()
![]()
Hij is welkom hier.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm ik zou maar oppassen, we zijn namelijk niet zo anoniem als dat we denken en hij is ook nog beheerder van een veel grotere site dus...
Ik dacht dat het arend was omdat adelaar geassocieerd werd met TLI NIET KLIKKENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Allure is knapper.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik dacht dat het arend was omdat adelaar geassocieerd werd met TLI NIET KLIKKENOh geen idee. Alleen hier heb je de Go Ahead Eagles en dat stadion heet de adelaarshorst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Ga Je Gang Adelaars, wie kent ze niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh geen idee. Alleen hier heb je de Go Ahead Eagles en dat stadion heet de adelaarshorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |