abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109619846
Dus.
compact en kleverig.
pi_109619872
JBtje :@
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_109619876
Goeie, Janies.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_109619877
Waarom is die schattige OP nou weg :')
En JB ik doe niet aan paints
pi_109619952
Geen paint, een tekeningetje.

En ik wilde ook iets met ijs, maar toen dacht ik dat maisnon dan misschien niet wilde komen. :@
compact en kleverig.
pi_109619965
ijs ijs baby?
pi_109619988
Dus. stond al in de OP.

Ik heb t gewoon zo gelaten.
compact en kleverig.
pi_109620031
Klinkt goed, ja, Ynuhh.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_109620034
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Omg, dit had ik in het begin van mijn huidige baantje ook :')
Maar heb volgehouden en nu is het leuk. Volgens mij willen ze ook gewoon vaak de nieuweling btje uitproberen bij veel horeca tentjes.
Ja ik had 0 horeca ervaring en nouja, alles is nieuw en ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor dit soort horeca werk.

Je bent gewoon continu bezig, een dikke wachtrij van mensen, dus het is ook niet zo als in een restaurant of cafe dat je even wat mensen gaat helpen. Op die stress komt dus ook nog al dat constante gezeur.

Aan de ene kant wil ik wel kijken of het beter wordt, maar in deze 3x zat nog geen verbetering, elke poging van mij om het luchtiger te krijgen wordt in de wind geslagen

En als ik nu stop, kan ik tenminste nog net op tijd wat anders vinden. Ik heb namelijk al een ander baantje (wat ook veel meer verdient) maar dit is erbij, dat moest wel.

Dus ik wil eigenlijk gewoon stoppen, me er niet meer druk om maken, en iets anders zoeken wat wel voor me werkt.
pi_109620057
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goden :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:36:53 #11
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_109620084
Misschien ook wel beter om gewoon te stoppen ja.
pi_109620126
Die Julia Holter klinkt opzich wel leuk maar er is zoooveeeel muziek tegenwoordig waar de stemmen zo vaag galmend bewerkt zijn zeg maar, en van die drone muziek, daar heb ik wel weer genoeg van gehoord, het moet iets verser :P

Net als tuneyards :D
pi_109620133
kak alweer door het 1e seizoen van game of thrones heen... tijd voor seizoen 2
pi_109620162
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:37 schreef Salatrel het volgende:
kak alweer door het 1e seizoen van game of thrones heen... tijd voor seizoen 2
Doet Boromir nog mee?
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:39:21 #15
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109620219
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja ik had 0 horeca ervaring en nouja, alles is nieuw en ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor dit soort horeca werk.

Je bent gewoon continu bezig, een dikke wachtrij van mensen, dus het is ook niet zo als in een restaurant of cafe dat je even wat mensen gaat helpen. Op die stress komt dus ook nog al dat constante gezeur.

Aan de ene kant wil ik wel kijken of het beter wordt, maar in deze 3x zat nog geen verbetering, elke poging van mij om het luchtiger te krijgen wordt in de wind geslagen

En als ik nu stop, kan ik tenminste nog net op tijd wat anders vinden. Ik heb namelijk al een ander baantje (wat ook veel meer verdient) maar dit is erbij, dat moest wel.

Dus ik wil eigenlijk gewoon stoppen, me er niet meer druk om maken, en iets anders zoeken wat wel voor me werkt.
Dan zou ik gewoon stoppen en verder gaan met dat andere baantje.
Heaven is a place on earth with you
pi_109620249
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Doet Boromir nog mee?
Zou een spoiler zijn he :P

Nouja daar is deze functie voor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:39:43 #17
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109620250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef BobbyB het volgende:
SPOILER
_O- hardop gelachen
Heaven is a place on earth with you
pi_109620267
quote:
SPOILER
:D _O-
compact en kleverig.
pi_109620275
Wat voor werk doe jij eigenlijk dan, Bibobabbeb?
pi_109620308
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Doet Boromir nog mee?
SPOILER
SPOILER
pi_109620368
quote:
SPOILER
_O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_109620379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:39 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Zou een spoiler zijn he :P

Nouja daar is deze functie voor

SPOILER
Ik volg het toch niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:41 schreef Salatrel het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
One does not simply chop Boromirs head off
pi_109620397
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:41 schreef Salatrel het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Die film heb ik gezien, hij gaat dood op het einde
pi_109620403
maar het seizoen eindigt met tieten en draken....
pi_109620412
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:42 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Die film heb ik gezien, hij gaat dood op het einde
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')