Ja ik had 0 horeca ervaring en nouja, alles is nieuw en ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor dit soort horeca werk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg, dit had ik in het begin van mijn huidige baantje ook![]()
Maar heb volgehouden en nu is het leuk. Volgens mij willen ze ook gewoon vaak de nieuweling btje uitproberen bij veel horeca tentjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goden
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Doet Boromir nog mee?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:37 schreef Salatrel het volgende:
kak alweer door het 1e seizoen van game of thrones heen... tijd voor seizoen 2
Dan zou ik gewoon stoppen en verder gaan met dat andere baantje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik had 0 horeca ervaring en nouja, alles is nieuw en ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor dit soort horeca werk.
Je bent gewoon continu bezig, een dikke wachtrij van mensen, dus het is ook niet zo als in een restaurant of cafe dat je even wat mensen gaat helpen. Op die stress komt dus ook nog al dat constante gezeur.
Aan de ene kant wil ik wel kijken of het beter wordt, maar in deze 3x zat nog geen verbetering, elke poging van mij om het luchtiger te krijgen wordt in de wind geslagen
En als ik nu stop, kan ik tenminste nog net op tijd wat anders vinden. Ik heb namelijk al een ander baantje (wat ook veel meer verdient) maar dit is erbij, dat moest wel.
Dus ik wil eigenlijk gewoon stoppen, me er niet meer druk om maken, en iets anders zoeken wat wel voor me werkt.
Zou een spoiler zijn hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef BobbyB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godenhardop gelachen
Heaven is a place on earth with you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goden![]()
compact en kleverig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goden
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou een spoiler zijn he
Nouja daar is deze functie voorIk volg het toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One does not simply chop Boromirs head offSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die film heb ik gezien, hij gaat dood op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die film heb ik gezien, hij gaat dood op het einde![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: