Die is al overleden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom speelt Connie Palmen hier niet in mee? Voor de vrolijke noot, zeg maar.
Lekker gek!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Schilderen in de duinen met wind en zand...
quote:
Herken em niet zonder zonnebrilquote:
quote:
Vanwege de Champions League denk ik.quote:
Nou ja, nog wel erg lang.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:03 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind die Selah Sue altijd leuk in dat stukje.
Autoharp zei hij geloof ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:04 schreef henkde_j het volgende:
Hoe heet zo'n instrument? Vond vorig weekend zo'n ding op zolder
Autoharp.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:04 schreef henkde_j het volgende:
Hoe heet zo'n instrument? Vond vorig weekend zo'n ding op zolder
Die kent vast wel een paar covers.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
Dit kent zelfs Leo Blokfluit niet, zo oud..
mooi toch, met zn zure bakkes.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
Dit kent zelfs Leo Blokfluit niet, zo oud..
Ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:05 schreef BlueMage het volgende:
Autoharp, lekker makkelijk om te bespelen mits gestemd.
Nee, dat is 'authentiek'.quote:
Zeikerdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef waxmask het volgende:
Alsof je poep door een rietje drinkt....
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:10 schreef waxmask het volgende:
Jammer dat de Nederlandse Dolly geen triple D heeft dan had ik het misschien wel wat gevonden.....
Dit idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:10 schreef alors het volgende:
Lieve Ilse, ga nou zelf dan ook weer zulke nummer maken plz.
Samen met de liefhebbers de koeienschuur in dan hebben wij geen last van dit gejank...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:10 schreef alors het volgende:
Lieve Ilse, ga nou zelf dan ook weer zulke nummer maken plz.
beter maken ze alleen maar uitzendingen met die 2 wetenschappers, de Nederlandsche steve irwin en dan eindigen met10 Lucky'squote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zonder Lucky is het sowieso een kutuitzending....
Amen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:13 schreef Elusive het volgende:
[..]
beter maken ze alleen maar uitzendingen met die 2 wetenschappers, de Nederlandsche steve irwin en dan eindigen met10 Lucky's
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:08 schreef alors het volgende:
Hopelijk kapt ze nu eens met die veel te vrolijke poppulp en gaat ze weer lekker platen met een countrysnik maken.
Die met die sjnor?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:25 schreef Ritmo het volgende:
Vanavond Fidan weer te gast als tafeldame.
Wat een mooie vrouw is dat
DWDD is een programma over media en cultuur. Dus als er een nieuwe film, boek of wat dan ook is, dan wordt daar over gesproken. Is toch heel normaal?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:19 schreef TLC het volgende:
Strontziek wordt je tegenwoordig van DWDD, als ze niks hebben om appel een veer in de reet mee in te steken gaan ze maar weer eens een film / cd/ boek promoten, het is toch geen verlengd Ster blok ? ga dan lekker naar de commercielen toe
Exact. En de film die ze gisteren bespraken is lastig 'commercieel' te noemen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
DWDD is een programma over media en cultuur. Dus als er een nieuwe film, boek of wat dan ook is, dan wordt daar over gesproken. Is toch heel normaal?
Same here.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:27 schreef tong80 het volgende:
Adelheid Roossen.
Die had 20 jaar geleden bij mij al de Yvonne Jaspers ergernissen award gewonnen.
Wat een eng en onuitstaanbaar "Mens"
Ik ben het op zich wel met jouw post eens al kan ik me nauwelijks voorstellen dat jij alle DWDD-gesprekken goed vindt. Dieptepunt wat mij betreft is het geslijm van Matthijs bij Nick & Simon om een of ander tokkie-programma te promoten. Op dat soort momenten kijk ik naar DWDD Boulevard, moeten ze niet doen. Zo zijn er wel meer gesprekken geweest de afgelopen tijd die niets om het lijf hebben. Dat is niet erg, maar dat haalt het niveau wel naar beneden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:04 schreef TheGOAT het volgende:
Mensen die haten op DWDDHet is gewoon een tof programma wat in 10 min. per onderdeel probeert nieuws uit alle interessegebieden te laten zien en horen. Ik vind het altijd leuk wegkijken, en interessante gesprekken. Als je het niet leuk vind, kijk dan niet, of neem het op en spoel bepaalde stukken door. Net als dat gedoe over reclame. Boeiend, jij bent toch niet de baas van Microsoft, dus jij zal er toch geen verlies door lijden
? Vind dat altijd zo overdreven, gezeur over geld.
Ja maar er is voor elk gesprek toch maar 10 minuten? Het is ook geen echte talk-show, meer een 'feel-good-show', waar de presentator/interviewer idd niet het bloed onder de nagels van z'n gasten vandaan haalt. Maar dat is ook niet de opzet van de show. Het is meer om over 'alledaagse' of nieuwe dingen te praten, en de mensen daarde kans geven meer info over te geven. Het is een 'makkelijke' show met weinig geruzie, maar wel met veel info en leuke, spontane mensen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:14 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik ben het op zich wel met jouw post eens al kan ik me nauwelijks voorstellen dat jij alle DWDD-gesprekken goed vindt. Dieptepunt wat mij betreft is het geslijm van Matthijs bij Nick & Simon om een of ander tokkie-programma te promoten. Op dat soort momenten kijk ik naar DWDD Boulevard, moeten ze niet doen. Zo zijn er wel meer gesprekken geweest de afgelopen tijd die niets om het lijf hebben. Dat is niet erg, maar dat haalt het niveau wel naar beneden.
oh dat was nog de enige mogelijkheid om m te stoppen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Toen werd de eindtune nogal rigoureus ingezet tijdens een betoog van Jan Mulder
Hier is dat moment:quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh dat was nog de enige mogelijkheid om m te stoppen?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef Specularium het volgende:
Armin van Buuren komt langs.
Zou Ritmo zijn broek al uit hebben?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:54 schreef TheGOAT het volgende:
Die lucky was wel erg grappig met dat muntje ingooien hehehe
Ook met mevrouw Negen is niets mis nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou je trekken op een snor als deze ook komt?
[ afbeelding ]
Ik ga stukquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:20 schreef Suikeroom het volgende:
ik kwam dit filmpje tegen.. weet iemand wat er hier gebeurde in de uitzending? ziet er nog al vreemd uit![]()
Dat is wel iets té obvious, zelfs voor die zwakzinnige repu's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:54 schreef pberends het volgende:
Obamaville... viel me mee dat de Republikeinen niet met Niggerville op de proppen waren gekomen.
Het gaat al weer naar het weekend, he?quote:
Zag je het voorstukje niet? Daar had hij een strikje om. Hij leek wel een ober.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het gaat al weer naar het weekend, he?
Nope, gemist.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag je het voorstukje niet? Daar had hij een strikje om. Hij leek wel een ober.
quote:
Ze heeft wel wat.quote:
Tafeldame zijn bij DWDD.quote:
Niet zo tegen Matthijs Tong.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:32 schreef tong80 het volgende:
Waarom hebhben nymphomanes met ADHD allemaal lelijk haar ?
omdat lekkere nymphomanes het veel te druk hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:32 schreef tong80 het volgende:
Waarom hebhben nymphomanes met ADHD allemaal lelijk haar ?
Ja ze is wel fuckable enzo maar ze is wel irritant.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ookal is ze irritant druk enzo, ze heeft iets charmants.
en een andere kleur haarverf te nemenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is tijd om zijn haar bij te knippen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Prem lijkt wel een brandwondenslachtoffer. Ik kan er maar moeilijk aan wennen.
Mwah dat wel, alleen hij is gewoon nog duidelijk gebonden aan het CDA. Prem zegt echt totaal niets zinnigs.quote:
Misschien wel het CDA, dat ze op het eind toch tot inkeer komen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie Darth Vader is.
samsom is iig de nieuwe emperorquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie Darth vader is.
Beiden zijn idd behoorlijk ergerlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef thettes het volgende:
[..]
Mwah dat wel, alleen hij is gewoon nog duidelijk gebonden aan het CDA. Prem zegt echt totaal niets zinnigs.
eye candyquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:39 schreef tong80 het volgende:
Wie is die assertieve hoer aan de tafel ?
Ga liggen mens.
Veel beter dan Yvon J.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:39 schreef tong80 het volgende:
Wie is die assertieve hoer aan de tafel ?
Ga liggen mens.
iedereen is beter dan yvonne Jaspers, die heeft niets te melden, maar moet dat om de een of andere reden om de minuut even meldenquote:
Misschien. Niet bepaald ear candy.quote:
als het kabinet nu valt zitten ze nog wel ene jaar hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:40 schreef Tegan het volgende:
We kunnen gewoon zoals Belgie geen regering doen.
ze houd dr mond anders best braaf dichtquote:
Politici en een vraag beantwoorden.quote:
jullie kunnen het beter? Pleasequote:
Armin van de Buren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Armin ziet er ZO niet uit als een DJ, het is meer de buurjongen.
Miljoenen vrouwen die harsen en die maken er echt niet zo dramashow van hoorquote:
Spreek voor jezelf, harsen doe ik echt NOOIT meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Miljoenen vrouwen die harsen en die maken er echt niet zo dramashow van hoor
Dramaqueen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, harsen doe ik echt NOOIT meer
en dat basseer je op youtube filmpjes en hollywood beelden, lekker goed onderbouwd. Oh en:quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Miljoenen vrouwen die harsen en die maken er echt niet zo dramashow van hoor
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, harsen doe ik echt NOOIT meer
wat plaatjes draaien en die in elkaar over laten gaan, echt iets om trots op te zijn ja. En die saaie samples die eronder hangenquote:
Een vooraf opgenomen set afspelen en een beetje leip op en neer springenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
wat doet zo'n DJ live op zo'n stage nou dan ?
behalve op de play knop drukken dan...
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
wat doet zo'n DJ live op zo'n stage nou dan ?
behalve op de play knop drukken dan...
armin fronst net zo vaakquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
Heeft ze botox in haar kop? Miss 9 bedoel ik.
Is dit een troll?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat plaatjes draaien en die in elkaar over laten gaan, echt iets om trots op te zijn ja. En die saaie samples die eronder hangen
oh ja, en heel veel met de schuifknoppen spelen, ook al hoor je geen verschild qua geluid als ze lopen te jengelen aan die dingenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Een vooraf opgenomen set afspelen en een beetje leip op en neer springen
Ik snap ook nooit waarom dit zo bijzonder isquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga ook dj worden, lijkt me niet echt moeilijk.
nee ik heb oprecht een hekel aan dance, kom op zeg, ze kunnen net zo goed thuis mixen, een bandje op zetten en hun geld gaan zitten tellen in een achterkamertjequote:
Wat heeft hij je aangedaan?quote:
Drakequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |