Aaw, waarom niet?quote:
Zie je wel dat we ook lief kunnen zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
Een naamtopic![]()
*maakt een buiging en bedankt het publiek*
[..]
Aaw, waarom niet?Ik kan wel een paar lieve exemplaren gebruiken
Het is ook lastig om iemand het voor je te laten doen.quote:
Omdat ze dan over je heen lopen benzin. Dit zijn geen meisjes, maar vrouwen. Eentje is een beetje zoals Joysa. De ander is wel wat liever, maar heeft ook een sterke mening.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
Een naamtopic![]()
*maakt een buiging en bedankt het publiek*
[..]
Aaw, waarom niet?Ik kan wel een paar lieve exemplaren gebruiken
Als ze jou echt heel leuk vindt (of als ze een moderne vrouw isquote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook lastig om iemand het voor je te laten doen.
Ik zou het maar al te graag uitbestedenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook lastig om iemand het voor je te laten doen.
Maar die kans is gemiddeld 5%.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ze jou echt heel leuk vindt (of als ze een moderne vrouw is) dan zal ze trachten jou te versieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Somsquote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel dat we ook lief kunnen zijn
Aah, dat is inderdaad niet echt iets voor mij. Ik moet dus meer naar meisjes zoeken dan naar vrouwen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze dan over je heen lopen benzin. Dit zijn geen meisjes, maar vrouwen. Eentje is een beetje zoals Joysa. De ander is wel wat liever, maar heeft ook een sterke mening.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar die kans is gemiddeld 5%.
Onthoud 90% van de statistieken op internet worden ter plekken verzonnen.
Jep, herkenbaar aan zo'n mooie brommerhelm zoals in mijn UI. Andere herkenningspunten zjin bontkraagjes, Uggs en burberrymotiefjes.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms
[..]
Aah, dat is inderdaad niet echt iets voor mij. Ik moet dus meer naar meisjes zoeken dan naar vrouwen?
Ik wil leuke meisjes, niet dat soort meisjesquote:Op maandag 26 maart 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jep, herkenbaar aan zo'n mooie brommerhelm zoals in mijn UI. Andere herkenningspunten zjin bontkraagjes, Uggs en burberrymotiefjes.
Leeftijd maakt niet zoveel uit, maar vooral meningloos en zwak.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, dat is inderdaad niet echt iets voor mij. Ik moet dus meer naar meisjes zoeken dan naar vrouwen?
Nee, je kunt op zoek gaan naar een meisje dat niet over je heen loopt, maar dan moet je wel de ballen hebben haar te versieren. Zij gaat dit dan niet doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms
[..]
Op een of andere manier raak ik opgewonden van je UI. Wil je hem aanpassen?quote:
Hey, vertel jij dan eens aan welke uiterlijke kenmerken jouw slag leuke meisjes aan voldoen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil leuke meisjes, niet dat soort meisjes
Neequote:Op maandag 26 maart 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een of andere manier raak ik opgewonden van je UI. Wil je hem aanpassen?
Ja zonder de #quote:Op maandag 26 maart 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tenminste is het nummer weer terug
Beggars can't be choosers my padawan.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil leuke meisjes, niet dat soort meisjes
Oh gelukkigquote:Op maandag 26 maart 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tenminste is het nummer weer terug
Fuck you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat begint echt steeds meer in zwang te raken.quote:
Ik noem het lekker hashtagquote:Op maandag 26 maart 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat begint echt steeds meer in zwang te raken.
Zo'n ding heet een kardinaalteken. Desnoods een hekje. Beiden het-woorden trouwens.
Ik heb geen problemen met dat uiterlijk wat je beschreef, maar met het karakter van meisjes die er zo uitzien. In mijn ervaring zijn dat verwende en gemene meisjes. Wat uiterlijk betreft ben ik niet kieskeurig, als ze lieve ogen en blond haar heeft dan ben ik al super tevreden. (en stiekem zou ik met bijna elk meisje genoegen nemen)quote:Op maandag 26 maart 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey, vertel jij dan eens aan welke uiterlijke kenmerken jouw slag leuke meisjes aan voldoen?
Dankjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Noem jij het lekker een hashtag.
Wat is dan het karakter van de meisjes van het uiterlijk dat ik beschreef?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met dat uiterlijk wat je beschreef, maar met het karakter van meisjes die er zo uitzien. In mijn ervaring zijn dat verwende en gemene meisjes. Wat uiterlijk betreft ben ik niet kieskeurig, als ze lieve ogen en blond haar heeft dan ben ik al super tevreden. (en stiekem zou ik met bijna elk meisje genoegen nemen)
Ik vind enge meisjes niet prettig. Meisjes moeten een eigen mening hebben, maar zonder hard of gemeen tegen mij te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je kunt op zoek gaan naar een meisje dat niet over je heen loopt, maar dan moet je wel de ballen hebben haar te versieren. Zij gaat dit dan niet doen.
Of je moet mentaal sterker worden en niet over je heen laten lopen. Jouw keuze.
Dus.. Een eigen mening, maar alleen stilletjes in hun hoofd?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind enge meisjes niet prettig. Meisjes moeten een eigen mening hebben, maar zonder hard of gemeen tegen mij te zijn.
Vind jij gemene vrouwen prettig??
Voor meningen heb je gaspit 3!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus.. Een eigen mening, maar alleen stilletjes in hun hoofd?
Mijn idee is dat dat soort meiden gemeen, nodeloos hard en verwend zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dan het karakter van de meisjes van het uiterlijk dat ik beschreef?
Ik kan je vertellen dat het meisje dat ik hier op de foto heb genomen in mijn UI erg beleefd was, toen ik haar aansprak deed ze eerst haar helm af alvorens tegen me te praten en ze sprak me met "u" aan.
Ik denk dat jij een beetje een raar idee hebt van wat gemeen is en wat niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind enge meisjes niet prettig. Meisjes moeten een eigen mening hebben, maar zonder hard of gemeen tegen mij te zijn.
Maar hoe vaak heb je met zulke meisjes gesproken?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn idee is dat dat soort meiden gemeen, nodeloos hard en verwend zijnIk zoek een meisje dat lief, slim en bescheiden is
Dat sluit elkaar een beetje uit vind je niet Benzin?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Je zoekt dus een meelopertje dat nooit terug blaft?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn idee is dat dat soort meiden gemeen, nodeloos hard en verwend zijnIk zoek een meisje dat lief, slim en bescheiden is
Jouw perceptie van gemeen is wel totaal anders dan die van ons, dat begrijp je wel he.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad, die doen braaf het huishouden en ze verstaan je toch niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef Watertornado het volgende:
Misschien toch eens in het oostblok gaan winkelen benzin.
Je brengt het wel erg zwart wit Benzinquote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
Jullie vinden dus dat vrouwen gemeen en hard moeten zijn begrijp ik?
Nee, dan begrijp je het opzettelijk verkeerd.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw perceptie van gemeen is wel totaal anders dan die van ons, dat begrijp je wel he.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
jaquote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
ZOMG!!1!!! ROKJON!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZOMG!!1!!! ROKJON!zombies in m'n heaufd.. hoi kaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mjoah, wel goed, kapot moe tho x_x met jou?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Leg ons anders uit waarom dat je denkt dat je dezelfde definitie hanteert.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef benzin het volgende:
Heloef, waarom denk je dat mijn definitie van gemeen anders is??
Dat lijkt mij wel duidelijk, jij voelt je heel snel aangevallen en wij zijn al heel snel gemeen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef benzin het volgende:
Heloef, waarom denk je dat mijn definitie van gemeen anders is??
Dag rokjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zombies in m'n heaufd.. hoi kaneel
Zelfde. Zeer zware week geweest, met extra zwaar weekend. Maar wel fijn en leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zombies in m'n heaufd.. hoi kaneel
Het aparte is dat benzin best wel aanvallende uitspraken in het rond strooit.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel duidelijk, jij voelt je heel snel aangevallen en wij zijn al heel snel gemeen.
Dat zegt wel genoeg.
Vind je dat er nu gemeen tegen je wordt gedaan?quote:
ik word beschermd door een vampierclan u_uquote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde. Zeer zware week geweest, met extra zwaar weekend. Maar wel fijn en leuk.
Waar komen de zombies vandaan? Anders moeten we samen naar Captain_Maximum, haar huis is zombieproof.
Nee doe maar het weekend daaropquote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik word beschermd door een vampierclan u_uwaar ze vandaan komen weet ik niet tho
hmm t is nu al weer tijd voor het volgende weekend vind ik ja
Misschien moet ik ook maar zeggen dat hij gemeen doet, kijken hoe het voelt.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het aparte is dat benzin best wel aanvallende uitspraken in het rond strooit.
eerst ff deze, want vrijdag ga ik naar almerequote:Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee doe maar het weekend daaropdan heb ik vakantie namelijk
Ik vind dat ik nodeloos word gebashed ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vind je dat er nu gemeen tegen je wordt gedaan?
Zoals? Want dat is niet mijn bedoeling, dus daar moet ik dan wat aan doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het aparte is dat benzin best wel aanvallende uitspraken in het rond strooit.
Wat is er in Almere?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eerst ff deze, want vrijdag ga ik naar almere
wel chill, ga je nog ergens heen?
Ik ga op vakantie naar Japan en niemand is blij voor mijquote:Op maandag 26 maart 2012 21:07 schreef Mystikvm het volgende:
Net geboekt: Twee tickets Tokyo voor september.
WHUT!? DIT!? DIT IS GEMEEN!?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nodeloos word gebashed ja.
[..]
Zoals? Want dat is niet mijn bedoeling, dus daar moet ik dan wat aan doen.
optredentje van iemand.. en dan eerst ff eten bij de kfc, heb ik zin inquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie naar Japan en niemand is blij voor mij
niet-eens-verkapte-roep-om-aandacht
WAT LEUK MAN VERTEL ONS ALLESquote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
Ik vind dat ik nodeloos word gebashed ja.
VEEL PLEZIER MYST!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hihi, negert in disguise.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
optredentje van iemand.. en dan eerst ff eten bij de kfc, heb ik zin in![]()
Vertel, desnoods leg ik geld bij..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]met wie en waarom en hoezo en vertel!
ik sluit mij hier bij aanquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VEEL PLEZIER MYST!
WT GA JE DOEN DAN MANG?
[..]
Hihi, negert in disguise.
Ja festival, roadburn en daarvoor en na een paar dagen vrij. En bruiloft van mijn zusjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eerst ff deze, want vrijdag ga ik naar almere
wel chill, ga je nog ergens heen?
Met een vriend, als compensatie omdat we niet kunnen zeilen in de Carribean.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]met wie en waarom en hoezo en vertel!
Tokyo, Kyoto en Osaka. Tripje van helaas maar twee weken, maar toch.quote:
Ga je nog naar Fukushima?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een vriend, als compensatie omdat we niet kunnen zeilen in de Carribean.
[..]
Tokyo, Kyoto en Osaka. Tripje van helaas maar twee weken, maar toch.
Wat leuk dat jullie dit allemaal zo spontaan vragen!
Ziet er altijd zo bizar uit, albino negerts. Je gaat dan ineens letten op haarstructuur en schedelvorm enzulks.quote:
In post #15 veeg je alle meisjes die zichzelf tooien met dergelijke kledij op een hoop en vervolgens weet je geen weerklank te geven op mijn vragen. Maar het zou zo maar kunnen dat je mijn vragen als "niet lief" klassificeert en je jezelf hiermee niet genoopt voelt om te reageren, maar daar zou je dan eventueel nu uitsluitsel over kunnen geven.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoals? Want dat is niet mijn bedoeling, dus daar moet ik dan wat aan doen.
oehhh lekker, sounds goodquote:Op maandag 26 maart 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja festival, roadburn en daarvoor en na een paar dagen vrij. En bruiloft van mijn zusje
iemand liet mij laatst een albino marokkaan zien, dat was ook eens wat andersquote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er altijd zo bizar uit, albino negerts. Je gaat dan ineens letten op haarstructuur en schedelvorm enzulks.
Misschien knapt je haar er nog wat van opquote:Op maandag 26 maart 2012 21:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, want ik heb zo'n ontzettende zin in een tumor op mijn hoofd.
Je moet ook niet in de reactor gaan zwemmen gewoon op 25 km afstand een kijkje nemen is ongevaarlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want ik heb zo'n ontzettende zin in een tumor op mijn hoofd.
Zeker heb er ook veel zin inquote:
Ik zou haast zeggen dat het andersom is.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet in de reactor gaan zwemmen gewoon op 25 km afstand een kijkje nemen is ongevaarlijk.
[..]
Zeker heb er ook veel zin in
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet in de reactor gaan zwemmen gewoon op 25 km afstand een kijkje nemen is ongevaarlijk.
[..]
Zeker heb er ook veel zin in
Wat?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen dat het andersom is.
Tof, wat wil je daar gaan doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
hopelijk kan ik volgende maand ook nog een weekje vrij krijgen zodat ik nog terug naar engeland kan
dingen/plaatsen zien waar een vriendin van me vaak naar toe ging en daarnaast uiteraard proberen te genieten en het in me opnemen.. maar eerst even zien wanneer het uitkomt aangezien mama dus van t weekend een ongelukje had gehadquote:Op maandag 26 maart 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Tof, wat wil je daar gaan doen?
Ik heb ook een keer naast een reactor gestaan, en dan bedoel ik niet naast het gebouw, maar gewoon letterlijk naast de reactie. Zit verder geen lood tussen ofzo, is gewoon een grote bak water. Het zou me weinig verbazen als het inmiddels daar binnen veiliger is dan in een grote straal eromheen.quote:
Ik hoop natuurlijk dat mijn haar muteert naar jouw kapsel. Dat zou mij onweerstaanbaar maken!!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien knapt je haar er nog wat van op
Maar nee, ontzettend tof. Japan is toch wel een land waar ik ooit heel erg graag naartoe zou willen
Hmmmmz, ik wil best ruilen hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat mijn haar muteert naar jouw kapsel. Dat zou mij onweerstaanbaar maken!!
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dingen/plaatsen zien waar een vriendin van me vaak naar toe ging en daarnaast uiteraard proberen te genieten en het in me opnemen.. maar eerst even zien wanneer het uitkomt aangezien mama dus van t weekend een ongelukje had gehad
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bentquote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer naast een reactor gestaan, en dan bedoel ik niet naast het gebouw, maar gewoon letterlijk naast de reactie. Zit verder geen lood tussen ofzo, is gewoon een grote bak water. Het zou me weinig verbazen als het inmiddels daar binnen veiliger is dan in een grote straal eromheen.
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In post #15 veeg je alle meisjes die zichzelf tooien met dergelijke kledij op een hoop en vervolgens weet je geen weerklank te geven op mijn vragen. Maar het zou zo maar kunnen dat je mijn vragen als "niet lief" klassificeert en je jezelf hiermee niet genoopt voelt om te reageren, maar daar zou je dan eventueel nu uitsluitsel over kunnen geven.
dat mag ik idd hopen van niet, maar goed.. zodra het uitkomt iigquote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.
[..]
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bent
Wat is de "bron" in deze? En wat is de gemiddelde stralingsafstand?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.
[..]
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bent
En hoever is jouw ervaring ook maar enigszins relevant te noemen met betrekking tot de groep vrouwen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.
Ze zijn meestal minder erg dan ze lijken, maar dat kan jij natuurlijk niet weten jij gaat niet met ze om.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.
Ik vind dat het zeer relevant isquote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En hoever is jouw ervaring ook maar enigszins relevant te noemen met betrekking tot de groep vrouwen?
Ik ook nietquote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat mag ik idd hopen van niet, maar goed.. zodra het uitkomt iig
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is de "bron" in deze? En wat is de gemiddelde stralingsafstand?
Wij weten genoeg.quote:
hoppetee, op de waterfietsquote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietik wil er ook nog naartoe
[..]
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topicWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik denk dat er veel meer uitzonderingen bijzitten dan je denkt. Maar je zegt zelf dat je tevreden bent met lieve ogen en blond haar (lolwatokedatkan). Nu zitten er in de groep deernes die ik aangeef best wel veel meisjes die aan jouw eisen voldoen (al kan ik de lieve ogen niet zo goed scherp krijgen hoe die eruitzien). Nu is het punt dus, neem je genoegen met de meisjes die aan je "eisenlijst" voldoen, of moeten het geen meisjes zijn die voldoen aan andere kenmerken, zoals bijvoorbeeld door mij gekenschetst.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topic
Drama means nothing, it's part of the game.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoppetee, op de waterfiets
en eenBoterkoek ftw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topicEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
blonde meisjes met lieve oogjes zijn soms ook heel gemeenNiets wat je dus niet met de backhand kunt oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Het is eigenlijk heel simpel; ik neem wat uiterlijk betreft met meer dan 95% van alle meisjes genoegen. Ik wil verder alleen dat ze niet gemeen, superlief en bescheiden zijn. Dat is alles wat voor mij telt.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer uitzonderingen bijzitten dan je denkt. Maar je zegt zelf dat je tevreden bent met lieve ogen en blond haar (lolwatokedatkan). Nu zitten er in de groep deernes die ik aangeef best wel veel meisjes die aan jouw eisen voldoen (al kan ik de lieve ogen niet zo goed scherp krijgen hoe die eruitzien). Nu is het punt dus, neem je genoegen met de meisjes die aan je "eisenlijst" voldoen, of moeten het geen meisjes zijn die voldoen aan andere kenmerken, zoals bijvoorbeeld door mij gekenschetst.
Als het eerste zo is, waarom dan mijn groep meisjes afserveren in plaats van je op de dingen te concentreren die je wél wil? Als het laatste het geval is, welke dingen mogen de wulpse grietjes dan nog meer niet bezitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenzij ze aan de steroiden zit u_uquote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niets wat je dus niet met de backhand kunt oplossen.
uhhuhquote:
Hmpf, dat zijn alfastralers. Ik vermoed dat dat niet de directe bron is.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietik wil er ook nog naartoe
[..]
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.
Ok, uitgezonderd sinos dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tenzij ze aan de steroiden zit u_u
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel; ik neem wat uiterlijk betreft met meer dan 95% van alle meisjes genoegen. Ik wil verder alleen dat ze niet gemeen, superlief en bescheiden zijn. Dat is alles wat voor mij telt.Waarom vind je bescheiden zo belangrijk Benzin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwutquote:
You like that fat cockake, don't you, little slut?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tenzij ze aan de steroiden zit u_u
[..]
uhhuh
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You like that fat cockake, don't you, little slut?
Oh, als die op je duikt dan geraak je nooit meer weg JijHebtGeenRokje.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut
daar kan ik niet over meepraten
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel; ik neem wat uiterlijk betreft met meer dan 95% van alle meisjes genoegen. Ik wil verder alleen dat ze niet gemeen, superlief en bescheiden zijn. Dat is alles wat voor mij telt.Dan blijft er zo'n 0,000001% over. Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee ik ben geen natuurkundige. Maar straling komt iig niet buiten de reactorquote:Op maandag 26 maart 2012 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf, dat zijn alfastralers. Ik vermoed dat dat niet de directe bron is.
Jij knort ook? Ik voel een band.quote:
Ik laat vaker vrouwen knorren van genot.quote:
Volgens mij gaat ie echt huilen dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
Hoe zie jij ruzie in een relatie dan voor je, benzin? Of zoek je een meisje wat nooit ruzie maakt?
Hij zoekt een slavin die ja en amen zegt.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
Hoe zie jij ruzie in een relatie dan voor je, benzin? Of zoek je een meisje wat nooit ruzie maakt?
Misschien heeft 'ie een zusje?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij zoekt een slavin die ja en amen zegt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, als die op je duikt dan geraak je nooit meer weg JijHebtGeenRokje.
ja.. daarbij komen ook nog eens cavia's en zeehonden-met-paringsdrift-lachjesquote:
quote:
zo eensch!! ik word verlegen van mfnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat vaker vrouwen knorren van genot.
Maar MFN is een knappe vrouw heur. Jammer alleen voor je dat ze een vriend heeft.
Sinos beaam het eens eventjes... ik weet dat je dit topic leest.quote:
Ik zoek nog een man die nooit ruzie maaktquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
? U riep?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog een man die nooit ruzie maakt
Ik heb slechte ervaringen met verwende meisjes en meisjes die denken dat ze alles zijn. Hele slechte ervaringen zelfsquote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom vind je bescheiden zo belangrijk Benzin?
Dat klopt, ik zoek een meisje waarmee ik geen ruzie hoef te maken. Waarom zou je een vriendinnetje nemen om daar vervolgens ruzie mee te gaan maken? Lijkt me niet echt leukquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
Ik schijn te lief te zijn. Kindjes maken?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog een man die nooit ruzie maakt
Ow! Die ken ik niet!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. daarbij komen ook nog eens cavia's en zeehonden-met-paringsdrift-lachjes
[..]
Dat kind wil helemaal niet werpen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schijn te lief te zijn. Kindjes maken?
Och, ruzie is subjectief.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Vermoeiend lange gesprekken over het hoe en waarom vallen bij mij in de categorie ruzie.
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n probleem met zijn voorkeur laat die jongen gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Iedereen heeft wel eens een slechte bui wanneer het tegenzit, en iedereen doet wel eens iets stoms of (on)bedoeld gemeens.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef benzin het volgende:
Dat klopt, ik zoek een meisje waarmee ik geen ruzie hoef te maken. Waarom zou je een vriendinnetje nemen om daar vervolgens ruzie mee te gaan maken? Lijkt me niet echt leuk
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nooit ruzie in een relatie is het andere extreem van ALTIJD ruzie in een relatieIk snap niet goed waarom dat niet goed is. Dat is toch juist hartstikke makkelijk, prettig en simpel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie opmerking twi, iedereen maakt wel eens fouten en iedereen kan wel eens boos uit de hoek komen. Dat hoort er gewoon een beetje bijquote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een slechte bui wanneer het tegenzit, en iedereen doet wel eens iets stoms of (on)bedoeld gemeens.
ik vind ze nooit leuk, maar t hoort er wel bij (voor mij iig)quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
Nooit ruzie? Verschrikkelijk.
Ik vind die ruzies met mijn moeder altijd zo leuk.
Saai, niet uitdagend en onmogelijk..quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom dat niet goed is. Dat is toch juist hartstikke makkelijk, prettig en simpel?
Ik heb ook zelden ruzie, behalve in een relatie. Dat is wat relaties met je doen! Je wordt er gemeen en verbitterd van!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet niet, ik heb eigenlijk ook haast nooit ruzie...
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet goed in boos zijn op iemand volgens mij
In de praktijk werkt dat niet zo Benzin.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom dat niet goed is. Dat is toch juist hartstikke makkelijk, prettig en simpel?
yep.. en niks is compleet makkelijk, prettig of simpel, ook relaties niet.. ook een relatie is "werk"quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet goed in boos zijn op iemand volgens mij
Maar jij bent een man, dus jij bent geweldig!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kan niet lang boos zijn op mensen.
Ja en ook redelijk saai.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt na een uurtje weer over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik boos ben geweestquote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kan niet lang boos zijn op mensen.
lijkt mij ook ja, ik zou volgens mij expres ruzie gaan maken danquote:
Wij schreeuwen gewoon tegen elkaar, hilarisch meestal.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind ze nooit leuk, maar t hoort er wel bij (voor mij iig)
we bekken gewoon graag op elkaar, zo bouwen wij onze band op
Ik wel, maar ik relativeer en bagatelliseer het dan meestal. Helaas is in veel gevallen de ander dan nog niet bekoeld, en dan ga ik me nogmaals ergeren aan diens gedrag waardoor ik weer boos word.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt na een uurtje weer over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik boos ben geweest
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lijkt mij ook ja, ik zou volgens mij expres ruzie gaan maken dan
ga je dan ook zo mooi tegen elkaar op? als in: steeds harder en harder schreeuwen?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij schreeuwen gewoon tegen elkaar, hilarisch meestal.
goedmaakseksquote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.
Ik heb nog nooit goedmaakseks gehad.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.
Ik ben juist heeeeul goed in boos zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt na een uurtje weer over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik boos ben geweest
Nee zij begint te schreeuwen, dan schreeuw ik ook, dan zegt zij "hoe durf jij tegen me te schreeuwen" enzovoort enzovoort.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je dan ook zo mooi tegen elkaar op? als in: steeds harder en harder schreeuwen?
[..]
goedmaakseks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de praktijk werkt dat niet zo Benzin.
Wat me opvalt aan jou is dat je nogal doelt op een soort idealistisch wereldje of zo.
Een relatie is geven en nemen, daar horen ook minder leuke dingen bij.
Komt ie dan vanzelf wel achter...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.
That's life, accept it.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?
ik verwacht een video in m'n pm de volgende keer u_uquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zij begint te schreeuwen, dan schreeuw ik ook, dan zegt zij "hoe durf jij tegen me te schreeuwen" enzovoort enzovoort.
Omdat vrouwen geen huisdieren zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?
Ik hou wel van mijn moeder, echt waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik verwacht een video in m'n pm de volgende keer u_u
ik geloof je hoor, ik ook van de mijne.. ik moest bijna huilen zaterdagquote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou wel van mijn moeder, echt waar.
Zou jij binnen een maand al gaan ruzie maken dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.
Binnen een maand huilt ze al minimaal 1 keer. True story.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij binnen een maand al gaan ruzie maken dan?
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daaromquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Kinderenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schijn te lief te zijn. Kindjes maken?
Zo moeilijk is dat niet. Heb je veel geld?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe intensief de relatie is.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vind van welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen huisdieren zijn
Ik snap gewoon niet waarom we allemaal alles zo moeilijk makenquote:
En dat denken alle vrouwen dus ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daarom
Jij wil wil wil wil zonder al dat rare gedoe. Als ik vrouw was geweest, had ik je overgeslagen
Zoveel ervaring heb ik daar niet meequote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
Silk, zijn jouw scharrel relaties moeilijk en heb je daar geruzie mee?
Ik eis geen eenrichtingsverkeerquote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daarom
Liefde is juist iets dat je niet kan kopen met geldquote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef Watertornado het volgende:
Zo moeilijk is dat niet. Heb je veel geld?
Dus tip aan benzin: Niet luisteren naar dat gezeik van die boze mensen hierbovenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik daar niet mee
Maar die ene was eigenlijk niet moeilijk nee, en had ik al helemaal nooit ruzie mee
Saai.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik daar niet mee
Maar die ene was eigenlijk niet moeilijk nee, en had ik al helemaal nooit ruzie mee
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nooit ruzie in een relatie is het andere extreem van ALTIJD ruzie in een relatieWat versta je onder ruzie dan eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een verschil tussen al schreeuwend de borden door de kamer gooien, en op een normale manier een meningsverschil uitpraten.
Dat eerste hoef je bij mij echt niet mee aan te komen. Dan kruip ik huilend in een hoekje, geen grap.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Dus je hebt veel geld?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik eis geen eenrichtingsverkeerBijna alles wat ik zeg is goed voor beiden
[..]
Liefde is juist iets dat je niet kan kopen met geldAls dat had gekund, dan had ik dat al lang gedaan.
Oh, ik heb de helft niet gelezen, had ik ruzie moeten maken?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus tip aan benzin: Niet luisteren naar dat gezeik van die boze mensen hierboven
Dat denk jij, maar daar denken wij anders over. Of denk je soms dat wij allen er naast zitten of zo?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik eis geen eenrichtingsverkeerBijna alles wat ik zeg is goed voor beiden
Haha ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ruzie met een scharrel, dat lijkt me nou wat onzinnig.
Ligt er aan, als ik haar stel voor elke dag zou zien denk het wel, maar als ik haar in het weekend alleen zou zien niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
nee ik heb het ook niet over halve oorlogen, dat is ook niet nodig.. de ruzies hoeven ook nergens over te gaan, zolang je t idd maar een beetje fatsoenlijk met elkaar uit kunt praten..quote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat versta je onder ruzie dan eigenlijk?
Er is een verschil tussen al schreeuwend de borden door de kamer gooien, en op een normale manier een meningsverschil uitpraten.
Dat eerste hoef je bij mij echt niet mee aan te komen. Dan kruip ik huilend in een hoekje, geen grap.
mja, dan zit je ook veel op elkaars lip, dat gaat irriterenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan, als ik haar stel voor elke dag zou zien denk het wel, maar als ik haar in het weekend alleen zou zien niet.
Ik woon in Nederlandquote:
Weet ik niet, ik snap niet echt hoe jullie het zo anders kunnen zien dan ikquote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar daar denken wij anders over. Of denk je soms dat wij allen er naast zitten of zo?
Kun je niet voorspellen. Wanneer je verliefd bent, neem je vaker dingen op de koop toe. Naar mate dat wegslijt ga je pas echt dikke ruzie maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan, als ik haar stel voor elke dag zou zien denk het wel, maar als ik haar in het weekend alleen zou zien niet.
Neuh, ik mag jou welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik heb de helft niet gelezen, had ik ruzie moeten maken?
Scharrels zijn toch juist zo fijn omdat het zo lekker ongecompliceerd is?
Daarom zeg ik ook "denk ik"quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je niet voorspellen. Wanneer je verliefd bent, neem je vaker dingen op de koop toe. Naar mate dat wegslijt ga je pas echt dikke ruzie maken.
Ervaring.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik woon in NederlandIk ben niet rijk, maar ook niet heel arm, dus ik kan eventueel een klein bedrag missen.
[..]
Weet ik niet, ik snap niet echt hoe jullie het zo anders kunnen zien dan ik
Wat moet je dan nog met die scharrel, dan zoek je toch een ander?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja.
Alleen als de seks echt heel saai is kan je er de scharrel nog wat mee opfleuren.
eensquote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog met die scharrel, dan zoek je toch een ander?
Ruzie maken doe je toch niet voor de leuk?
Soms wel, maar dan is het niet echt ruzie.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog met die scharrel, dan zoek je toch een ander?
Ruzie maken doe je toch niet voor de leuk?
Het schoenen systeem.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms wel, maar dan is het niet echt ruzie.
En soms is een scharrel niet bij de hand, dan moet je het toch nog even met dezelfde doen.
Dat probleem ken ik dan weer nietquote:Op maandag 26 maart 2012 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
En soms is een scharrel niet bij de hand, dan moet je het toch nog even met dezelfde doen.
Twee verschillende scharrels dan? Eén voor de seks, één voor de ruzie.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon superieur aan henquote:Op maandag 26 maart 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er nu eigenlijk saai aan geen ruzie maken? Ligt het aan mij dat ik dat niet begrijp?
Ik ook nog niet, maar ik zou het me kunnen voorstellen.quote:
Het heeft ook niks met saai te maken, maar ik kan het me voorstellen dat de reden dat je ruzie krijgt is omdat je het altijd met elkaar eens bent. En dat is doorgaans vrij saai, het is juist leuk om met iemand over iets te discussieren. En wanneer dat persoonlijke dingen zijn, kan dat wel eens in ruzie eindigen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er nu eigenlijk saai aan geen ruzie maken? Ligt het aan mij dat ik dat niet begrijp?
qftquote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met saai te maken, maar ik kan het me voorstellen dat de rezen dat je ruzie krijgt is omdat je het altijd met elkaar eens bent. En dat is doorgaans vrij saai, het is juist leuk om met iemand over iets te discussieren. En wanneer dat persoonlijke dingen zijn, kan dat wel eens in ruzie eindigen.
Aiiii.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik woon in NederlandIk ben niet rijk, maar ook niet heel arm, dus ik kan eventueel een klein bedrag missen.
[..]
Wanneer is seks logistiek handig? Ik kan ook best een poosje zonder seks.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar ik zou het me kunnen voorstellen.
Dat de seks niet echt spannend is, maar logistiek is het toch wel handig..
Ja, ik val op vrouwen ja. Hoezo?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aiiii.
Ben je eigenlijk gecharmeerd van vrouwen (en vrouwelijkheden)?
Ik word gewoon niet boos op iemand als ik het niet met hem eens ben.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met saai te maken, maar ik kan het me voorstellen dat de reden dat je ruzie krijgt is omdat je het altijd met elkaar eens bent. En dat is doorgaans vrij saai, het is juist leuk om met iemand over iets te discussieren. En wanneer dat persoonlijke dingen zijn, kan dat wel eens in ruzie eindigen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word gewoon niet boos op iemand als ik het niet met hem eens ben.
Enige keren dat ik ruzie heb gemaakt kwam het doordat iemand me lui of dom noemde, of dat soort dingen. En tja, eigenlijk doen alleen mijn ouders dat.
Laten we er van uit gaan dat jij en Newbie samen oud worden. Ik wil er wel geld op in zetten dat jij of hij de ander op enig moment in de relatie lui of dom gaan noemen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Enige keren dat ik ruzie heb gemaakt kwam het doordat iemand me lui of dom noemde, of dat soort dingen. En tja, eigenlijk doen alleen mijn ouders dat.
hoeft toch ook niet, maar bijvoorbeeld een discussie kan nog wel eens uit de hand lopen, vooral als je t enigszins persoonlijk opvat.. en sommige discussies zijn nogal persoonlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan hoeft dat nog niet te zijn in een ruzie.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Laten we er van uit gaan dat jij en Newbie samen oud worden. Ik wil er wel geld op in zetten dat jij of hij de ander op enig moment in de relatie lui of dom gaan noemen.
Stel de jongen van 2 huizen verderop is best lekker, en het is handig, je kan er goed relaxen, en hij heeft een groot bed.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wanneer is seks logistiek handig? Ik kan ook best een poosje zonder seks.
Oh, vast wel. Maar met mijn ouders ben ik 5 minuten nadat ik boos naar boven ben gelopen weer gezellig aan het theedrinken enzoquote:Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Laten we er van uit gaan dat jij en Newbie samen oud worden. Ik wil er wel geld op in zetten dat jij of hij de ander op enig moment in de relatie lui of dom gaan noemen.
Ik zeg soms een week geen woord tegen mijn moeder.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Maar met mijn ouders ben ik 5 minuten nadat ik boos naar boven ben gelopen weer gezellig aan het theedrinken enzoIk blijf niet boos.
Ruzie hoeft ook niet lang te duren. Maar een relatie waar de één nooit boos is op de ander zie ik gewoon niet zo snel gebeuren. En dan druk ik het zacht uit.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Maar met mijn ouders ben ik 5 minuten nadat ik boos naar boven ben gelopen weer gezellig aan het theedrinken enzoIk blijf niet boos.
Lijkt me ook niet gezond.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ruzie hoeft ook niet lang te duren. Maar een relatie waar de één nooit boos is op de ander zie ik gewoon niet zo snel gebeuren. En dan druk ik het zacht uit.
Hmm, ik weet niet. Kan me er nogsteeds niet al te veel bij voorstellenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stel de jongen van 2 huizen verderop is best lekker, en het is handig, je kan er goed relaxen, en hij heeft een groot bed.
Zoiets?
Niet mee eens.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet. Kan me er nogsteeds niet al te veel bij voorstellenBeter geen seks dan slechte seks toch?
Hmm, dus meer gewoon een vriend(in) met wie je toevallig ook seks hebt, dan iemand waar je alleen maar heen gaat om te neuken en dan weer naar huis?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Maar ik hou ook gewoon van het knuffelen, samenzijn, het wakker worden naast iemand.
niet tussen MIJN benen...quote:
Exact.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, dus meer gewoon een vriend(in) met wie je toevallig ook seks hebt, dan iemand waar je alleen maar heen gaat om te neuken en dan weer naar huis?
Makes more sense.
Mwa.... valt mee eigenlijk.... iets beter, maar niet goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet tussen MIJN benen...
en haai rokje en fax!
fax, al wat beter dan gister...?
iets beter, is al 1 klein stapje in de goede richting!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa.... valt mee eigenlijk.... iets beter, maar niet goed.
Gewerkt, meer niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iets beter, is al 1 klein stapje in de goede richting!
heb je gedaan vandaag?
ohquote:
slaap lekker!!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
tijd om mama te helpen en dan naar bed, trusten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faxie was benieuwd, en ik vond het een goede vraag.
Voor doordeweeks niet nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohheb je niets wara je naar uit kunt kijken komende week?
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef twi het volgende:
marbasnarf, weet jij of charmed_angel naakt gamed? En doe jij dan mee?Lol, je weet het wel te brengen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faxie was benieuwd, en ik vond het een goede vraag.![]()
marbasnarf, weet jij of charmed_angel naakt gamed? En doe jij dan mee?Fuck EINZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faxie was benieuwd, en ik vond het een goede vraag.
Twi, ik hou van je.Rustig aan.
marbasnarf, weet jij of charmed_angel naakt gamed? En doe jij dan mee?denk niet dat ze naakt gamedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faxie was benieuwd, en ik vond het een goede vraag.misschien wel in pyama of lederhose hihi
en ik doe niet mee, game nietThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
hm... nou das iig iets om naar uit te kijken toch!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor doordeweeks niet nee.
Dit weekend hopelijk wind. Zo niet dan ga ik poolen of de auto een goed wassen.
Moet je een keertje zo doen joh. Dan doe ik mee, gezellig Gears of War 3.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk niet dat ze naakt gamedmisschien wel in pyama of lederhose hihi
en ik doe niet mee, game niet
heb een jaar lang gevraagd of ik mee mocht doen, ben nu beetje klaar met "smeken"quote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je een keertje zo doen joh. Dan doe ik mee, gezellig Gears of War 3.
Op zich welquote:Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... nou das iig iets om naar uit te kijken toch!
Ze is natuurlijk bang voor 'r kill/death ratio.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb een jaar lang gevraagd of ik mee mocht doen, ben nu beetje klaar met "smeken"
oh niet CA hoor... denk dat ze t alleen maar hylarisch zal vinden als ik zou spelen hihiquote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk bang voor 'r kill/death ratio.
Dan zal ik 't haar even smeken.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh niet CA hoor... denk dat ze t alleen maar hylarisch zal vinden als ik zou spelen hihi
Enlighten us.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Kingtoppie wat hoor ik nou allemaal van ovoxo?
Je weet 't, mij nieuwsgierig maken betekent het hele verhaal delen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Wilt ze daten?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Prima, vanmiddag even een kopje koffie met 'r gedronken bij de Sunset.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef marbasnarf het volgende:
over daten.... hoe gaat t met de buurvrouw van kree...?
hij of jij?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, vanmiddag even een kopje koffie met 'r gedronken bij de Sunset.
Denk het niet.quote:
Het is niet echt aan de orde mijn beste.quote:
Check dit stuk web 1.0quote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
Jongens een oplossing voor ons.
http://www.durfjijmetmij.nl/
Anders ga je niet interessant lopen doen om dan niet over de brug te komen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet echt aan de orde mijn beste.
Ik zal het voortaan per DM doen, het spijt enorm.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders ga je niet interessant lopen doen om dan niet over de brug te komen.
Als het 1x voorkomt ok, maar je doet het fucking vaak. Echt irritant.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan per DM doen, het spijt enorm.
Het is gewoon zwaar kansloos. Dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan per DM doen, het spijt enorm.
ik heb geen idee waar het over gaat, dus blijf lekker neutraal...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:33 schreef twi het volgende:
Ik schaar me bij de wijze Joy en Mur in deze.
* twi schaart
Lekker makkelijk hoor...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb geen idee waar het over gaat, dus blijf lekker neutraal...
[Voorspelbare garp]quote:Op maandag 26 maart 2012 23:33 schreef twi het volgende:
Ik schaar me bij de wijze Joy en Mur in deze.
* twi schaart
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
[Voorspelbare garp]
Hij jij een kut ja?
[/voorspelbare garp]
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
Soms, moet je weten wanneer je moet stoppen *insert holland casino reclame met zeemannen*
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je 't een beetje strak aanbrengt merken ze er niets van.
Verpest je kansen toch niet he? Ik wil bij wijze van tegemoetkoming wel de hele conversatie sturen als mevr. xxxxx er mee in stemt.quote:
Er zijn geen kansen mijn beste, ze woont aan de andere kant van de Noordzee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verpest je kansen toch niet he? Ik wil bij wijze van tegemoetkoming wel de hele conversatie sturen als mevr. xxxxx er mee in stemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |