quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel; ik neem wat uiterlijk betreft met meer dan 95% van alle meisjes genoegen. Ik wil verder alleen dat ze niet gemeen, superlief en bescheiden zijn. Dat is alles wat voor mij telt.Waarom vind je bescheiden zo belangrijk Benzin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwutquote:
You like that fat cockake, don't you, little slut?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tenzij ze aan de steroiden zit u_u
[..]
uhhuh
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You like that fat cockake, don't you, little slut?
Oh, als die op je duikt dan geraak je nooit meer weg JijHebtGeenRokje.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut
daar kan ik niet over meepraten
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel; ik neem wat uiterlijk betreft met meer dan 95% van alle meisjes genoegen. Ik wil verder alleen dat ze niet gemeen, superlief en bescheiden zijn. Dat is alles wat voor mij telt.Dan blijft er zo'n 0,000001% over. Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee ik ben geen natuurkundige. Maar straling komt iig niet buiten de reactorquote:Op maandag 26 maart 2012 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf, dat zijn alfastralers. Ik vermoed dat dat niet de directe bron is.
Jij knort ook? Ik voel een band.quote:
Ik laat vaker vrouwen knorren van genot.quote:
Volgens mij gaat ie echt huilen dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
Hoe zie jij ruzie in een relatie dan voor je, benzin? Of zoek je een meisje wat nooit ruzie maakt?
Hij zoekt een slavin die ja en amen zegt.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
Hoe zie jij ruzie in een relatie dan voor je, benzin? Of zoek je een meisje wat nooit ruzie maakt?
Misschien heeft 'ie een zusje?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij zoekt een slavin die ja en amen zegt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, als die op je duikt dan geraak je nooit meer weg JijHebtGeenRokje.
ja.. daarbij komen ook nog eens cavia's en zeehonden-met-paringsdrift-lachjesquote:
quote:
zo eensch!! ik word verlegen van mfnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat vaker vrouwen knorren van genot.
Maar MFN is een knappe vrouw heur. Jammer alleen voor je dat ze een vriend heeft.
Sinos beaam het eens eventjes... ik weet dat je dit topic leest.quote:
Ik zoek nog een man die nooit ruzie maaktquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
? U riep?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog een man die nooit ruzie maakt
Ik heb slechte ervaringen met verwende meisjes en meisjes die denken dat ze alles zijn. Hele slechte ervaringen zelfsquote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom vind je bescheiden zo belangrijk Benzin?
Dat klopt, ik zoek een meisje waarmee ik geen ruzie hoef te maken. Waarom zou je een vriendinnetje nemen om daar vervolgens ruzie mee te gaan maken? Lijkt me niet echt leukquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
Ik schijn te lief te zijn. Kindjes maken?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog een man die nooit ruzie maakt
Ow! Die ken ik niet!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. daarbij komen ook nog eens cavia's en zeehonden-met-paringsdrift-lachjes
[..]
Dat kind wil helemaal niet werpen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schijn te lief te zijn. Kindjes maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |