Ik hoop natuurlijk dat mijn haar muteert naar jouw kapsel. Dat zou mij onweerstaanbaar maken!!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien knapt je haar er nog wat van op
Maar nee, ontzettend tof. Japan is toch wel een land waar ik ooit heel erg graag naartoe zou willen
Hmmmmz, ik wil best ruilen hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat mijn haar muteert naar jouw kapsel. Dat zou mij onweerstaanbaar maken!!
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dingen/plaatsen zien waar een vriendin van me vaak naar toe ging en daarnaast uiteraard proberen te genieten en het in me opnemen.. maar eerst even zien wanneer het uitkomt aangezien mama dus van t weekend een ongelukje had gehad
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bentquote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer naast een reactor gestaan, en dan bedoel ik niet naast het gebouw, maar gewoon letterlijk naast de reactie. Zit verder geen lood tussen ofzo, is gewoon een grote bak water. Het zou me weinig verbazen als het inmiddels daar binnen veiliger is dan in een grote straal eromheen.
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In post #15 veeg je alle meisjes die zichzelf tooien met dergelijke kledij op een hoop en vervolgens weet je geen weerklank te geven op mijn vragen. Maar het zou zo maar kunnen dat je mijn vragen als "niet lief" klassificeert en je jezelf hiermee niet genoopt voelt om te reageren, maar daar zou je dan eventueel nu uitsluitsel over kunnen geven.
dat mag ik idd hopen van niet, maar goed.. zodra het uitkomt iigquote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.
[..]
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bent
Wat is de "bron" in deze? En wat is de gemiddelde stralingsafstand?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.
[..]
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bent
En hoever is jouw ervaring ook maar enigszins relevant te noemen met betrekking tot de groep vrouwen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.
Ze zijn meestal minder erg dan ze lijken, maar dat kan jij natuurlijk niet weten jij gaat niet met ze om.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.
Ik vind dat het zeer relevant isquote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En hoever is jouw ervaring ook maar enigszins relevant te noemen met betrekking tot de groep vrouwen?
Ik ook nietquote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat mag ik idd hopen van niet, maar goed.. zodra het uitkomt iig
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is de "bron" in deze? En wat is de gemiddelde stralingsafstand?
Wij weten genoeg.quote:
hoppetee, op de waterfietsquote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietik wil er ook nog naartoe
[..]
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topicWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik denk dat er veel meer uitzonderingen bijzitten dan je denkt. Maar je zegt zelf dat je tevreden bent met lieve ogen en blond haar (lolwatokedatkan). Nu zitten er in de groep deernes die ik aangeef best wel veel meisjes die aan jouw eisen voldoen (al kan ik de lieve ogen niet zo goed scherp krijgen hoe die eruitzien). Nu is het punt dus, neem je genoegen met de meisjes die aan je "eisenlijst" voldoen, of moeten het geen meisjes zijn die voldoen aan andere kenmerken, zoals bijvoorbeeld door mij gekenschetst.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topic
Drama means nothing, it's part of the game.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoppetee, op de waterfiets
en eenBoterkoek ftw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topicEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
blonde meisjes met lieve oogjes zijn soms ook heel gemeenNiets wat je dus niet met de backhand kunt oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Het is eigenlijk heel simpel; ik neem wat uiterlijk betreft met meer dan 95% van alle meisjes genoegen. Ik wil verder alleen dat ze niet gemeen, superlief en bescheiden zijn. Dat is alles wat voor mij telt.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer uitzonderingen bijzitten dan je denkt. Maar je zegt zelf dat je tevreden bent met lieve ogen en blond haar (lolwatokedatkan). Nu zitten er in de groep deernes die ik aangeef best wel veel meisjes die aan jouw eisen voldoen (al kan ik de lieve ogen niet zo goed scherp krijgen hoe die eruitzien). Nu is het punt dus, neem je genoegen met de meisjes die aan je "eisenlijst" voldoen, of moeten het geen meisjes zijn die voldoen aan andere kenmerken, zoals bijvoorbeeld door mij gekenschetst.
Als het eerste zo is, waarom dan mijn groep meisjes afserveren in plaats van je op de dingen te concentreren die je wél wil? Als het laatste het geval is, welke dingen mogen de wulpse grietjes dan nog meer niet bezitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenzij ze aan de steroiden zit u_uquote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niets wat je dus niet met de backhand kunt oplossen.
uhhuhquote:
Hmpf, dat zijn alfastralers. Ik vermoed dat dat niet de directe bron is.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietik wil er ook nog naartoe
[..]
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.
Ok, uitgezonderd sinos dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tenzij ze aan de steroiden zit u_u
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel; ik neem wat uiterlijk betreft met meer dan 95% van alle meisjes genoegen. Ik wil verder alleen dat ze niet gemeen, superlief en bescheiden zijn. Dat is alles wat voor mij telt.Waarom vind je bescheiden zo belangrijk Benzin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwutquote:
You like that fat cockake, don't you, little slut?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tenzij ze aan de steroiden zit u_u
[..]
uhhuh
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You like that fat cockake, don't you, little slut?
Oh, als die op je duikt dan geraak je nooit meer weg JijHebtGeenRokje.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut
daar kan ik niet over meepraten
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel; ik neem wat uiterlijk betreft met meer dan 95% van alle meisjes genoegen. Ik wil verder alleen dat ze niet gemeen, superlief en bescheiden zijn. Dat is alles wat voor mij telt.Dan blijft er zo'n 0,000001% over. Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee ik ben geen natuurkundige. Maar straling komt iig niet buiten de reactorquote:Op maandag 26 maart 2012 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf, dat zijn alfastralers. Ik vermoed dat dat niet de directe bron is.
Jij knort ook? Ik voel een band.quote:
Ik laat vaker vrouwen knorren van genot.quote:
Volgens mij gaat ie echt huilen dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
Hoe zie jij ruzie in een relatie dan voor je, benzin? Of zoek je een meisje wat nooit ruzie maakt?
Hij zoekt een slavin die ja en amen zegt.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
Hoe zie jij ruzie in een relatie dan voor je, benzin? Of zoek je een meisje wat nooit ruzie maakt?
Misschien heeft 'ie een zusje?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij zoekt een slavin die ja en amen zegt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, als die op je duikt dan geraak je nooit meer weg JijHebtGeenRokje.
ja.. daarbij komen ook nog eens cavia's en zeehonden-met-paringsdrift-lachjesquote:
quote:
zo eensch!! ik word verlegen van mfnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat vaker vrouwen knorren van genot.
Maar MFN is een knappe vrouw heur. Jammer alleen voor je dat ze een vriend heeft.
Sinos beaam het eens eventjes... ik weet dat je dit topic leest.quote:
Ik zoek nog een man die nooit ruzie maaktquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
? U riep?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog een man die nooit ruzie maakt
Ik heb slechte ervaringen met verwende meisjes en meisjes die denken dat ze alles zijn. Hele slechte ervaringen zelfsquote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom vind je bescheiden zo belangrijk Benzin?
Dat klopt, ik zoek een meisje waarmee ik geen ruzie hoef te maken. Waarom zou je een vriendinnetje nemen om daar vervolgens ruzie mee te gaan maken? Lijkt me niet echt leukquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
Ik schijn te lief te zijn. Kindjes maken?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog een man die nooit ruzie maakt
Ow! Die ken ik niet!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. daarbij komen ook nog eens cavia's en zeehonden-met-paringsdrift-lachjes
[..]
Dat kind wil helemaal niet werpen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schijn te lief te zijn. Kindjes maken?
Och, ruzie is subjectief.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Vermoeiend lange gesprekken over het hoe en waarom vallen bij mij in de categorie ruzie.
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n probleem met zijn voorkeur laat die jongen gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Iedereen heeft wel eens een slechte bui wanneer het tegenzit, en iedereen doet wel eens iets stoms of (on)bedoeld gemeens.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef benzin het volgende:
Dat klopt, ik zoek een meisje waarmee ik geen ruzie hoef te maken. Waarom zou je een vriendinnetje nemen om daar vervolgens ruzie mee te gaan maken? Lijkt me niet echt leuk
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nooit ruzie in een relatie is het andere extreem van ALTIJD ruzie in een relatieIk snap niet goed waarom dat niet goed is. Dat is toch juist hartstikke makkelijk, prettig en simpel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie opmerking twi, iedereen maakt wel eens fouten en iedereen kan wel eens boos uit de hoek komen. Dat hoort er gewoon een beetje bijquote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een slechte bui wanneer het tegenzit, en iedereen doet wel eens iets stoms of (on)bedoeld gemeens.
ik vind ze nooit leuk, maar t hoort er wel bij (voor mij iig)quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
Nooit ruzie? Verschrikkelijk.
Ik vind die ruzies met mijn moeder altijd zo leuk.
Saai, niet uitdagend en onmogelijk..quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom dat niet goed is. Dat is toch juist hartstikke makkelijk, prettig en simpel?
Ik heb ook zelden ruzie, behalve in een relatie. Dat is wat relaties met je doen! Je wordt er gemeen en verbitterd van!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet niet, ik heb eigenlijk ook haast nooit ruzie...
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet goed in boos zijn op iemand volgens mij
In de praktijk werkt dat niet zo Benzin.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom dat niet goed is. Dat is toch juist hartstikke makkelijk, prettig en simpel?
yep.. en niks is compleet makkelijk, prettig of simpel, ook relaties niet.. ook een relatie is "werk"quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet goed in boos zijn op iemand volgens mij
Maar jij bent een man, dus jij bent geweldig!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kan niet lang boos zijn op mensen.
Ja en ook redelijk saai.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt na een uurtje weer over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik boos ben geweestquote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kan niet lang boos zijn op mensen.
lijkt mij ook ja, ik zou volgens mij expres ruzie gaan maken danquote:
Wij schreeuwen gewoon tegen elkaar, hilarisch meestal.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind ze nooit leuk, maar t hoort er wel bij (voor mij iig)
we bekken gewoon graag op elkaar, zo bouwen wij onze band op
Ik wel, maar ik relativeer en bagatelliseer het dan meestal. Helaas is in veel gevallen de ander dan nog niet bekoeld, en dan ga ik me nogmaals ergeren aan diens gedrag waardoor ik weer boos word.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt na een uurtje weer over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik boos ben geweest
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lijkt mij ook ja, ik zou volgens mij expres ruzie gaan maken dan
ga je dan ook zo mooi tegen elkaar op? als in: steeds harder en harder schreeuwen?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij schreeuwen gewoon tegen elkaar, hilarisch meestal.
goedmaakseksquote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.
Ik heb nog nooit goedmaakseks gehad.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.
Ik ben juist heeeeul goed in boos zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt na een uurtje weer over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik boos ben geweest
Nee zij begint te schreeuwen, dan schreeuw ik ook, dan zegt zij "hoe durf jij tegen me te schreeuwen" enzovoort enzovoort.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je dan ook zo mooi tegen elkaar op? als in: steeds harder en harder schreeuwen?
[..]
goedmaakseks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de praktijk werkt dat niet zo Benzin.
Wat me opvalt aan jou is dat je nogal doelt op een soort idealistisch wereldje of zo.
Een relatie is geven en nemen, daar horen ook minder leuke dingen bij.
Komt ie dan vanzelf wel achter...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.
That's life, accept it.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?
ik verwacht een video in m'n pm de volgende keer u_uquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zij begint te schreeuwen, dan schreeuw ik ook, dan zegt zij "hoe durf jij tegen me te schreeuwen" enzovoort enzovoort.
Omdat vrouwen geen huisdieren zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?
Ik hou wel van mijn moeder, echt waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik verwacht een video in m'n pm de volgende keer u_u
ik geloof je hoor, ik ook van de mijne.. ik moest bijna huilen zaterdagquote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou wel van mijn moeder, echt waar.
Zou jij binnen een maand al gaan ruzie maken dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.
Binnen een maand huilt ze al minimaal 1 keer. True story.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij binnen een maand al gaan ruzie maken dan?
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daaromquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Kinderenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schijn te lief te zijn. Kindjes maken?
Zo moeilijk is dat niet. Heb je veel geld?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe intensief de relatie is.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij binnen een maand al gaan ruzie maken dan?
Wie zegt dat ik vind van welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen huisdieren zijn
Ik snap gewoon niet waarom we allemaal alles zo moeilijk makenquote:
En dat denken alle vrouwen dus ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daarom
Jij wil wil wil wil zonder al dat rare gedoe. Als ik vrouw was geweest, had ik je overgeslagen
Zoveel ervaring heb ik daar niet meequote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
Silk, zijn jouw scharrel relaties moeilijk en heb je daar geruzie mee?
Ik eis geen eenrichtingsverkeerquote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daarom
Liefde is juist iets dat je niet kan kopen met geldquote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef Watertornado het volgende:
Zo moeilijk is dat niet. Heb je veel geld?
Dus tip aan benzin: Niet luisteren naar dat gezeik van die boze mensen hierbovenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik daar niet mee
Maar die ene was eigenlijk niet moeilijk nee, en had ik al helemaal nooit ruzie mee
Saai.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik daar niet mee
Maar die ene was eigenlijk niet moeilijk nee, en had ik al helemaal nooit ruzie mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |