ga je dan ook zo mooi tegen elkaar op? als in: steeds harder en harder schreeuwen?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij schreeuwen gewoon tegen elkaar, hilarisch meestal.
goedmaakseksquote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.
Ik heb nog nooit goedmaakseks gehad.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.
Ik ben juist heeeeul goed in boos zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt na een uurtje weer over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik boos ben geweest
Nee zij begint te schreeuwen, dan schreeuw ik ook, dan zegt zij "hoe durf jij tegen me te schreeuwen" enzovoort enzovoort.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je dan ook zo mooi tegen elkaar op? als in: steeds harder en harder schreeuwen?
[..]
goedmaakseks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de praktijk werkt dat niet zo Benzin.
Wat me opvalt aan jou is dat je nogal doelt op een soort idealistisch wereldje of zo.
Een relatie is geven en nemen, daar horen ook minder leuke dingen bij.
Komt ie dan vanzelf wel achter...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.
That's life, accept it.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?
ik verwacht een video in m'n pm de volgende keer u_uquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zij begint te schreeuwen, dan schreeuw ik ook, dan zegt zij "hoe durf jij tegen me te schreeuwen" enzovoort enzovoort.
Omdat vrouwen geen huisdieren zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?
Ik hou wel van mijn moeder, echt waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik verwacht een video in m'n pm de volgende keer u_u
ik geloof je hoor, ik ook van de mijne.. ik moest bijna huilen zaterdagquote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou wel van mijn moeder, echt waar.
Zou jij binnen een maand al gaan ruzie maken dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.
Binnen een maand huilt ze al minimaal 1 keer. True story.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij binnen een maand al gaan ruzie maken dan?
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daaromquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Kinderenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schijn te lief te zijn. Kindjes maken?
Zo moeilijk is dat niet. Heb je veel geld?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe intensief de relatie is.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij binnen een maand al gaan ruzie maken dan?
Wie zegt dat ik vind van welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen huisdieren zijn
Ik snap gewoon niet waarom we allemaal alles zo moeilijk makenquote:
En dat denken alle vrouwen dus ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daarom
Jij wil wil wil wil zonder al dat rare gedoe. Als ik vrouw was geweest, had ik je overgeslagen
Zoveel ervaring heb ik daar niet meequote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
Silk, zijn jouw scharrel relaties moeilijk en heb je daar geruzie mee?
Ik eis geen eenrichtingsverkeerquote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daarom
Liefde is juist iets dat je niet kan kopen met geldquote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef Watertornado het volgende:
Zo moeilijk is dat niet. Heb je veel geld?
Dus tip aan benzin: Niet luisteren naar dat gezeik van die boze mensen hierbovenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik daar niet mee
Maar die ene was eigenlijk niet moeilijk nee, en had ik al helemaal nooit ruzie mee
Saai.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik daar niet mee
Maar die ene was eigenlijk niet moeilijk nee, en had ik al helemaal nooit ruzie mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |