Komt ie dan vanzelf wel achter...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.
That's life, accept it.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?
ik verwacht een video in m'n pm de volgende keer u_uquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zij begint te schreeuwen, dan schreeuw ik ook, dan zegt zij "hoe durf jij tegen me te schreeuwen" enzovoort enzovoort.
Omdat vrouwen geen huisdieren zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?
Ik hou wel van mijn moeder, echt waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik verwacht een video in m'n pm de volgende keer u_u
ik geloof je hoor, ik ook van de mijne.. ik moest bijna huilen zaterdagquote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou wel van mijn moeder, echt waar.
Zou jij binnen een maand al gaan ruzie maken dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.
Binnen een maand huilt ze al minimaal 1 keer. True story.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij binnen een maand al gaan ruzie maken dan?
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daaromquote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Kinderenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schijn te lief te zijn. Kindjes maken?
Zo moeilijk is dat niet. Heb je veel geld?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe intensief de relatie is.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vind van welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen huisdieren zijn
Ik snap gewoon niet waarom we allemaal alles zo moeilijk makenquote:
En dat denken alle vrouwen dus ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daarom
Jij wil wil wil wil zonder al dat rare gedoe. Als ik vrouw was geweest, had ik je overgeslagen
Zoveel ervaring heb ik daar niet meequote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
Silk, zijn jouw scharrel relaties moeilijk en heb je daar geruzie mee?
Ik eis geen eenrichtingsverkeerquote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij 1 richtingsverkeer eist. Daarom
Liefde is juist iets dat je niet kan kopen met geldquote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef Watertornado het volgende:
Zo moeilijk is dat niet. Heb je veel geld?
Dus tip aan benzin: Niet luisteren naar dat gezeik van die boze mensen hierbovenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik daar niet mee
Maar die ene was eigenlijk niet moeilijk nee, en had ik al helemaal nooit ruzie mee
Saai.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik daar niet mee
Maar die ene was eigenlijk niet moeilijk nee, en had ik al helemaal nooit ruzie mee
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nooit ruzie in een relatie is het andere extreem van ALTIJD ruzie in een relatieWat versta je onder ruzie dan eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een verschil tussen al schreeuwend de borden door de kamer gooien, en op een normale manier een meningsverschil uitpraten.
Dat eerste hoef je bij mij echt niet mee aan te komen. Dan kruip ik huilend in een hoekje, geen grap.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Dus je hebt veel geld?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik eis geen eenrichtingsverkeerBijna alles wat ik zeg is goed voor beiden
[..]
Liefde is juist iets dat je niet kan kopen met geldAls dat had gekund, dan had ik dat al lang gedaan.
Oh, ik heb de helft niet gelezen, had ik ruzie moeten maken?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus tip aan benzin: Niet luisteren naar dat gezeik van die boze mensen hierboven
Dat denk jij, maar daar denken wij anders over. Of denk je soms dat wij allen er naast zitten of zo?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik eis geen eenrichtingsverkeerBijna alles wat ik zeg is goed voor beiden
Haha ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ruzie met een scharrel, dat lijkt me nou wat onzinnig.
Ligt er aan, als ik haar stel voor elke dag zou zien denk het wel, maar als ik haar in het weekend alleen zou zien niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
nee ik heb het ook niet over halve oorlogen, dat is ook niet nodig.. de ruzies hoeven ook nergens over te gaan, zolang je t idd maar een beetje fatsoenlijk met elkaar uit kunt praten..quote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat versta je onder ruzie dan eigenlijk?
Er is een verschil tussen al schreeuwend de borden door de kamer gooien, en op een normale manier een meningsverschil uitpraten.
Dat eerste hoef je bij mij echt niet mee aan te komen. Dan kruip ik huilend in een hoekje, geen grap.
mja, dan zit je ook veel op elkaars lip, dat gaat irriterenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan, als ik haar stel voor elke dag zou zien denk het wel, maar als ik haar in het weekend alleen zou zien niet.
Ik woon in Nederlandquote:
Weet ik niet, ik snap niet echt hoe jullie het zo anders kunnen zien dan ikquote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar daar denken wij anders over. Of denk je soms dat wij allen er naast zitten of zo?
Kun je niet voorspellen. Wanneer je verliefd bent, neem je vaker dingen op de koop toe. Naar mate dat wegslijt ga je pas echt dikke ruzie maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan, als ik haar stel voor elke dag zou zien denk het wel, maar als ik haar in het weekend alleen zou zien niet.
Neuh, ik mag jou welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik heb de helft niet gelezen, had ik ruzie moeten maken?
Scharrels zijn toch juist zo fijn omdat het zo lekker ongecompliceerd is?
Daarom zeg ik ook "denk ik"quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je niet voorspellen. Wanneer je verliefd bent, neem je vaker dingen op de koop toe. Naar mate dat wegslijt ga je pas echt dikke ruzie maken.
Ervaring.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik woon in NederlandIk ben niet rijk, maar ook niet heel arm, dus ik kan eventueel een klein bedrag missen.
[..]
Weet ik niet, ik snap niet echt hoe jullie het zo anders kunnen zien dan ik
Wat moet je dan nog met die scharrel, dan zoek je toch een ander?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja.
Alleen als de seks echt heel saai is kan je er de scharrel nog wat mee opfleuren.
eensquote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog met die scharrel, dan zoek je toch een ander?
Ruzie maken doe je toch niet voor de leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |