Och, ruzie is subjectief.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Vermoeiend lange gesprekken over het hoe en waarom vallen bij mij in de categorie ruzie.
Oh dat willen we best, maar dan moet hij niet verwachten dat hij ooit een relatie gaat krijgen die langer dan een maand duurt.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n probleem met zijn voorkeur laat die jongen gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Iedereen heeft wel eens een slechte bui wanneer het tegenzit, en iedereen doet wel eens iets stoms of (on)bedoeld gemeens.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef benzin het volgende:
Dat klopt, ik zoek een meisje waarmee ik geen ruzie hoef te maken. Waarom zou je een vriendinnetje nemen om daar vervolgens ruzie mee te gaan maken? Lijkt me niet echt leuk
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nooit ruzie in een relatie is het andere extreem van ALTIJD ruzie in een relatieIk snap niet goed waarom dat niet goed is. Dat is toch juist hartstikke makkelijk, prettig en simpel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie opmerking twi, iedereen maakt wel eens fouten en iedereen kan wel eens boos uit de hoek komen. Dat hoort er gewoon een beetje bijquote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een slechte bui wanneer het tegenzit, en iedereen doet wel eens iets stoms of (on)bedoeld gemeens.
ik vind ze nooit leuk, maar t hoort er wel bij (voor mij iig)quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
Nooit ruzie? Verschrikkelijk.
Ik vind die ruzies met mijn moeder altijd zo leuk.
Saai, niet uitdagend en onmogelijk..quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom dat niet goed is. Dat is toch juist hartstikke makkelijk, prettig en simpel?
Ik heb ook zelden ruzie, behalve in een relatie. Dat is wat relaties met je doen! Je wordt er gemeen en verbitterd van!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet niet, ik heb eigenlijk ook haast nooit ruzie...
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet goed in boos zijn op iemand volgens mij
In de praktijk werkt dat niet zo Benzin.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom dat niet goed is. Dat is toch juist hartstikke makkelijk, prettig en simpel?
yep.. en niks is compleet makkelijk, prettig of simpel, ook relaties niet.. ook een relatie is "werk"quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet goed in boos zijn op iemand volgens mij
Maar jij bent een man, dus jij bent geweldig!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kan niet lang boos zijn op mensen.
Ja en ook redelijk saai.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt na een uurtje weer over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik boos ben geweestquote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kan niet lang boos zijn op mensen.
lijkt mij ook ja, ik zou volgens mij expres ruzie gaan maken danquote:
Wij schreeuwen gewoon tegen elkaar, hilarisch meestal.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind ze nooit leuk, maar t hoort er wel bij (voor mij iig)
we bekken gewoon graag op elkaar, zo bouwen wij onze band op
Ik wel, maar ik relativeer en bagatelliseer het dan meestal. Helaas is in veel gevallen de ander dan nog niet bekoeld, en dan ga ik me nogmaals ergeren aan diens gedrag waardoor ik weer boos word.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt na een uurtje weer over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik boos ben geweest
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lijkt mij ook ja, ik zou volgens mij expres ruzie gaan maken dan
ga je dan ook zo mooi tegen elkaar op? als in: steeds harder en harder schreeuwen?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij schreeuwen gewoon tegen elkaar, hilarisch meestal.
goedmaakseksquote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.
Ik heb nog nooit goedmaakseks gehad.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch, beetje schreeuwen, daarna spijt hebben en keihard neuken. Prima relatie. Houdt het gezellig.
Ik ben juist heeeeul goed in boos zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij is het ook echt na een uurtje weer over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik boos ben geweest
Nee zij begint te schreeuwen, dan schreeuw ik ook, dan zegt zij "hoe durf jij tegen me te schreeuwen" enzovoort enzovoort.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je dan ook zo mooi tegen elkaar op? als in: steeds harder en harder schreeuwen?
[..]
goedmaakseks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het klinkt gewoon al veel onnodig werk en gedoe. Ik wil gewoon simpelheid, knuffels, steun, liefde, samen zijn en ik wil dat zonder al te veel raar gedoe. Waarom is dat zo moeilijk?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de praktijk werkt dat niet zo Benzin.
Wat me opvalt aan jou is dat je nogal doelt op een soort idealistisch wereldje of zo.
Een relatie is geven en nemen, daar horen ook minder leuke dingen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |