Ik hoop natuurlijk dat mijn haar muteert naar jouw kapsel. Dat zou mij onweerstaanbaar maken!!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien knapt je haar er nog wat van op
Maar nee, ontzettend tof. Japan is toch wel een land waar ik ooit heel erg graag naartoe zou willen
Hmmmmz, ik wil best ruilen hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat mijn haar muteert naar jouw kapsel. Dat zou mij onweerstaanbaar maken!!
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dingen/plaatsen zien waar een vriendin van me vaak naar toe ging en daarnaast uiteraard proberen te genieten en het in me opnemen.. maar eerst even zien wanneer het uitkomt aangezien mama dus van t weekend een ongelukje had gehad
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bentquote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer naast een reactor gestaan, en dan bedoel ik niet naast het gebouw, maar gewoon letterlijk naast de reactie. Zit verder geen lood tussen ofzo, is gewoon een grote bak water. Het zou me weinig verbazen als het inmiddels daar binnen veiliger is dan in een grote straal eromheen.
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In post #15 veeg je alle meisjes die zichzelf tooien met dergelijke kledij op een hoop en vervolgens weet je geen weerklank te geven op mijn vragen. Maar het zou zo maar kunnen dat je mijn vragen als "niet lief" klassificeert en je jezelf hiermee niet genoopt voelt om te reageren, maar daar zou je dan eventueel nu uitsluitsel over kunnen geven.
dat mag ik idd hopen van niet, maar goed.. zodra het uitkomt iigquote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.
[..]
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bent
Wat is de "bron" in deze? En wat is de gemiddelde stralingsafstand?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.
[..]
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bent
En hoever is jouw ervaring ook maar enigszins relevant te noemen met betrekking tot de groep vrouwen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.
Ze zijn meestal minder erg dan ze lijken, maar dat kan jij natuurlijk niet weten jij gaat niet met ze om.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.
Ik vind dat het zeer relevant isquote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En hoever is jouw ervaring ook maar enigszins relevant te noemen met betrekking tot de groep vrouwen?
Ik ook nietquote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat mag ik idd hopen van niet, maar goed.. zodra het uitkomt iig
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is de "bron" in deze? En wat is de gemiddelde stralingsafstand?
Wij weten genoeg.quote:
hoppetee, op de waterfietsquote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietik wil er ook nog naartoe
[..]
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topicWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik denk dat er veel meer uitzonderingen bijzitten dan je denkt. Maar je zegt zelf dat je tevreden bent met lieve ogen en blond haar (lolwatokedatkan). Nu zitten er in de groep deernes die ik aangeef best wel veel meisjes die aan jouw eisen voldoen (al kan ik de lieve ogen niet zo goed scherp krijgen hoe die eruitzien). Nu is het punt dus, neem je genoegen met de meisjes die aan je "eisenlijst" voldoen, of moeten het geen meisjes zijn die voldoen aan andere kenmerken, zoals bijvoorbeeld door mij gekenschetst.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topic
Drama means nothing, it's part of the game.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoppetee, op de waterfiets
en eenBoterkoek ftw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topicEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
blonde meisjes met lieve oogjes zijn soms ook heel gemeenNiets wat je dus niet met de backhand kunt oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Het is eigenlijk heel simpel; ik neem wat uiterlijk betreft met meer dan 95% van alle meisjes genoegen. Ik wil verder alleen dat ze niet gemeen, superlief en bescheiden zijn. Dat is alles wat voor mij telt.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer uitzonderingen bijzitten dan je denkt. Maar je zegt zelf dat je tevreden bent met lieve ogen en blond haar (lolwatokedatkan). Nu zitten er in de groep deernes die ik aangeef best wel veel meisjes die aan jouw eisen voldoen (al kan ik de lieve ogen niet zo goed scherp krijgen hoe die eruitzien). Nu is het punt dus, neem je genoegen met de meisjes die aan je "eisenlijst" voldoen, of moeten het geen meisjes zijn die voldoen aan andere kenmerken, zoals bijvoorbeeld door mij gekenschetst.
Als het eerste zo is, waarom dan mijn groep meisjes afserveren in plaats van je op de dingen te concentreren die je wél wil? Als het laatste het geval is, welke dingen mogen de wulpse grietjes dan nog meer niet bezitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenzij ze aan de steroiden zit u_uquote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niets wat je dus niet met de backhand kunt oplossen.
uhhuhquote:
Hmpf, dat zijn alfastralers. Ik vermoed dat dat niet de directe bron is.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietik wil er ook nog naartoe
[..]
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.
Ok, uitgezonderd sinos dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tenzij ze aan de steroiden zit u_u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |