Dat lijkt mij wel duidelijk, jij voelt je heel snel aangevallen en wij zijn al heel snel gemeen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef benzin het volgende:
Heloef, waarom denk je dat mijn definitie van gemeen anders is??
Dag rokjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zombies in m'n heaufd.. hoi kaneel
mjoah, wel goed, kapot moe tho x_x met jou?
Zelfde. Zeer zware week geweest, met extra zwaar weekend. Maar wel fijn en leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zombies in m'n heaufd.. hoi kaneel
mjoah, wel goed, kapot moe tho x_x met jou?
Het aparte is dat benzin best wel aanvallende uitspraken in het rond strooit.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel duidelijk, jij voelt je heel snel aangevallen en wij zijn al heel snel gemeen.
Dat zegt wel genoeg.
Vind je dat er nu gemeen tegen je wordt gedaan?quote:
ik word beschermd door een vampierclan u_uquote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde. Zeer zware week geweest, met extra zwaar weekend. Maar wel fijn en leuk.
Waar komen de zombies vandaan? Anders moeten we samen naar Captain_Maximum, haar huis is zombieproof.
Nee doe maar het weekend daaropquote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik word beschermd door een vampierclan u_uwaar ze vandaan komen weet ik niet tho
hmm t is nu al weer tijd voor het volgende weekend vind ik ja
Misschien moet ik ook maar zeggen dat hij gemeen doet, kijken hoe het voelt.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het aparte is dat benzin best wel aanvallende uitspraken in het rond strooit.
eerst ff deze, want vrijdag ga ik naar almerequote:Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee doe maar het weekend daaropdan heb ik vakantie namelijk
Ik vind dat ik nodeloos word gebashed ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vind je dat er nu gemeen tegen je wordt gedaan?
Zoals? Want dat is niet mijn bedoeling, dus daar moet ik dan wat aan doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het aparte is dat benzin best wel aanvallende uitspraken in het rond strooit.
Wat is er in Almere?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eerst ff deze, want vrijdag ga ik naar almere
wel chill, ga je nog ergens heen?
Ik ga op vakantie naar Japan en niemand is blij voor mijquote:Op maandag 26 maart 2012 21:07 schreef Mystikvm het volgende:
Net geboekt: Twee tickets Tokyo voor september.
WHUT!? DIT!? DIT IS GEMEEN!?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nodeloos word gebashed ja.
[..]
Zoals? Want dat is niet mijn bedoeling, dus daar moet ik dan wat aan doen.
optredentje van iemand.. en dan eerst ff eten bij de kfc, heb ik zin inquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie naar Japan en niemand is blij voor mij
niet-eens-verkapte-roep-om-aandacht
WAT LEUK MAN VERTEL ONS ALLESquote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
Ik vind dat ik nodeloos word gebashed ja.
VEEL PLEZIER MYST!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hihi, negert in disguise.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
optredentje van iemand.. en dan eerst ff eten bij de kfc, heb ik zin in![]()
Vertel, desnoods leg ik geld bij..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]met wie en waarom en hoezo en vertel!
ik sluit mij hier bij aanquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VEEL PLEZIER MYST!
WT GA JE DOEN DAN MANG?
[..]
Hihi, negert in disguise.
Ja festival, roadburn en daarvoor en na een paar dagen vrij. En bruiloft van mijn zusjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eerst ff deze, want vrijdag ga ik naar almere
wel chill, ga je nog ergens heen?
Met een vriend, als compensatie omdat we niet kunnen zeilen in de Carribean.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]met wie en waarom en hoezo en vertel!
Tokyo, Kyoto en Osaka. Tripje van helaas maar twee weken, maar toch.quote:
Ga je nog naar Fukushima?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een vriend, als compensatie omdat we niet kunnen zeilen in de Carribean.
[..]
Tokyo, Kyoto en Osaka. Tripje van helaas maar twee weken, maar toch.
Wat leuk dat jullie dit allemaal zo spontaan vragen!
Ziet er altijd zo bizar uit, albino negerts. Je gaat dan ineens letten op haarstructuur en schedelvorm enzulks.quote:
In post #15 veeg je alle meisjes die zichzelf tooien met dergelijke kledij op een hoop en vervolgens weet je geen weerklank te geven op mijn vragen. Maar het zou zo maar kunnen dat je mijn vragen als "niet lief" klassificeert en je jezelf hiermee niet genoopt voelt om te reageren, maar daar zou je dan eventueel nu uitsluitsel over kunnen geven.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoals? Want dat is niet mijn bedoeling, dus daar moet ik dan wat aan doen.
oehhh lekker, sounds goodquote:Op maandag 26 maart 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja festival, roadburn en daarvoor en na een paar dagen vrij. En bruiloft van mijn zusje
iemand liet mij laatst een albino marokkaan zien, dat was ook eens wat andersquote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er altijd zo bizar uit, albino negerts. Je gaat dan ineens letten op haarstructuur en schedelvorm enzulks.
Misschien knapt je haar er nog wat van opquote:Op maandag 26 maart 2012 21:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, want ik heb zo'n ontzettende zin in een tumor op mijn hoofd.
Je moet ook niet in de reactor gaan zwemmen gewoon op 25 km afstand een kijkje nemen is ongevaarlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want ik heb zo'n ontzettende zin in een tumor op mijn hoofd.
Zeker heb er ook veel zin inquote:
Ik zou haast zeggen dat het andersom is.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet in de reactor gaan zwemmen gewoon op 25 km afstand een kijkje nemen is ongevaarlijk.
[..]
Zeker heb er ook veel zin in
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet in de reactor gaan zwemmen gewoon op 25 km afstand een kijkje nemen is ongevaarlijk.
[..]
Zeker heb er ook veel zin in
Wat?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen dat het andersom is.
Tof, wat wil je daar gaan doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
hopelijk kan ik volgende maand ook nog een weekje vrij krijgen zodat ik nog terug naar engeland kan
dingen/plaatsen zien waar een vriendin van me vaak naar toe ging en daarnaast uiteraard proberen te genieten en het in me opnemen.. maar eerst even zien wanneer het uitkomt aangezien mama dus van t weekend een ongelukje had gehadquote:Op maandag 26 maart 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Tof, wat wil je daar gaan doen?
Ik heb ook een keer naast een reactor gestaan, en dan bedoel ik niet naast het gebouw, maar gewoon letterlijk naast de reactie. Zit verder geen lood tussen ofzo, is gewoon een grote bak water. Het zou me weinig verbazen als het inmiddels daar binnen veiliger is dan in een grote straal eromheen.quote:
Ik hoop natuurlijk dat mijn haar muteert naar jouw kapsel. Dat zou mij onweerstaanbaar maken!!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien knapt je haar er nog wat van op
Maar nee, ontzettend tof. Japan is toch wel een land waar ik ooit heel erg graag naartoe zou willen
Hmmmmz, ik wil best ruilen hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat mijn haar muteert naar jouw kapsel. Dat zou mij onweerstaanbaar maken!!
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dingen/plaatsen zien waar een vriendin van me vaak naar toe ging en daarnaast uiteraard proberen te genieten en het in me opnemen.. maar eerst even zien wanneer het uitkomt aangezien mama dus van t weekend een ongelukje had gehad
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bentquote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer naast een reactor gestaan, en dan bedoel ik niet naast het gebouw, maar gewoon letterlijk naast de reactie. Zit verder geen lood tussen ofzo, is gewoon een grote bak water. Het zou me weinig verbazen als het inmiddels daar binnen veiliger is dan in een grote straal eromheen.
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In post #15 veeg je alle meisjes die zichzelf tooien met dergelijke kledij op een hoop en vervolgens weet je geen weerklank te geven op mijn vragen. Maar het zou zo maar kunnen dat je mijn vragen als "niet lief" klassificeert en je jezelf hiermee niet genoopt voelt om te reageren, maar daar zou je dan eventueel nu uitsluitsel over kunnen geven.
dat mag ik idd hopen van niet, maar goed.. zodra het uitkomt iigquote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.
[..]
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bent
Wat is de "bron" in deze? En wat is de gemiddelde stralingsafstand?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach Engeland gaat niet weg dus dat kan later ook nog wel. Wel leuk zoiets.
[..]
Niets als er een meltdown is geweest zoals daar. En hoe verder je van de bron vandaan bent hoe veiliger je bent
En hoever is jouw ervaring ook maar enigszins relevant te noemen met betrekking tot de groep vrouwen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.
Ze zijn meestal minder erg dan ze lijken, maar dat kan jij natuurlijk niet weten jij gaat niet met ze om.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al je vragen beantwoord. Ik bedoel zoiets niet slecht, maar het is gewoon zo; mijn ervaring met dat soort meisjes is dat dat globaal gezien gewoon zo is. Er zal vast een enkele uitzondering bij zitten.
Ik vind dat het zeer relevant isquote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En hoever is jouw ervaring ook maar enigszins relevant te noemen met betrekking tot de groep vrouwen?
Ik ook nietquote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat mag ik idd hopen van niet, maar goed.. zodra het uitkomt iig
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is de "bron" in deze? En wat is de gemiddelde stralingsafstand?
Wij weten genoeg.quote:
hoppetee, op de waterfietsquote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietik wil er ook nog naartoe
[..]
De staven uranium of plutonium die radio actief zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topicWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik denk dat er veel meer uitzonderingen bijzitten dan je denkt. Maar je zegt zelf dat je tevreden bent met lieve ogen en blond haar (lolwatokedatkan). Nu zitten er in de groep deernes die ik aangeef best wel veel meisjes die aan jouw eisen voldoen (al kan ik de lieve ogen niet zo goed scherp krijgen hoe die eruitzien). Nu is het punt dus, neem je genoegen met de meisjes die aan je "eisenlijst" voldoen, of moeten het geen meisjes zijn die voldoen aan andere kenmerken, zoals bijvoorbeeld door mij gekenschetst.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topic
Drama means nothing, it's part of the game.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoppetee, op de waterfiets
en eenBoterkoek ftw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit topicEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
blonde meisjes met lieve oogjes zijn soms ook heel gemeenNiets wat je dus niet met de backhand kunt oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |