Dat begint echt steeds meer in zwang te raken.quote:
Ik noem het lekker hashtagquote:Op maandag 26 maart 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat begint echt steeds meer in zwang te raken.
Zo'n ding heet een kardinaalteken. Desnoods een hekje. Beiden het-woorden trouwens.
Ik heb geen problemen met dat uiterlijk wat je beschreef, maar met het karakter van meisjes die er zo uitzien. In mijn ervaring zijn dat verwende en gemene meisjes. Wat uiterlijk betreft ben ik niet kieskeurig, als ze lieve ogen en blond haar heeft dan ben ik al super tevreden. (en stiekem zou ik met bijna elk meisje genoegen nemen)quote:Op maandag 26 maart 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey, vertel jij dan eens aan welke uiterlijke kenmerken jouw slag leuke meisjes aan voldoen?
Dankjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Noem jij het lekker een hashtag.
Wat is dan het karakter van de meisjes van het uiterlijk dat ik beschreef?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met dat uiterlijk wat je beschreef, maar met het karakter van meisjes die er zo uitzien. In mijn ervaring zijn dat verwende en gemene meisjes. Wat uiterlijk betreft ben ik niet kieskeurig, als ze lieve ogen en blond haar heeft dan ben ik al super tevreden. (en stiekem zou ik met bijna elk meisje genoegen nemen)
Ik vind enge meisjes niet prettig. Meisjes moeten een eigen mening hebben, maar zonder hard of gemeen tegen mij te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je kunt op zoek gaan naar een meisje dat niet over je heen loopt, maar dan moet je wel de ballen hebben haar te versieren. Zij gaat dit dan niet doen.
Of je moet mentaal sterker worden en niet over je heen laten lopen. Jouw keuze.
Dus.. Een eigen mening, maar alleen stilletjes in hun hoofd?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind enge meisjes niet prettig. Meisjes moeten een eigen mening hebben, maar zonder hard of gemeen tegen mij te zijn.
Vind jij gemene vrouwen prettig??
Voor meningen heb je gaspit 3!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus.. Een eigen mening, maar alleen stilletjes in hun hoofd?
Mijn idee is dat dat soort meiden gemeen, nodeloos hard en verwend zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dan het karakter van de meisjes van het uiterlijk dat ik beschreef?
Ik kan je vertellen dat het meisje dat ik hier op de foto heb genomen in mijn UI erg beleefd was, toen ik haar aansprak deed ze eerst haar helm af alvorens tegen me te praten en ze sprak me met "u" aan.
Ik denk dat jij een beetje een raar idee hebt van wat gemeen is en wat niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind enge meisjes niet prettig. Meisjes moeten een eigen mening hebben, maar zonder hard of gemeen tegen mij te zijn.
Maar hoe vaak heb je met zulke meisjes gesproken?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn idee is dat dat soort meiden gemeen, nodeloos hard en verwend zijnIk zoek een meisje dat lief, slim en bescheiden is
Dat sluit elkaar een beetje uit vind je niet Benzin?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Je zoekt dus een meelopertje dat nooit terug blaft?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn idee is dat dat soort meiden gemeen, nodeloos hard en verwend zijnIk zoek een meisje dat lief, slim en bescheiden is
Jouw perceptie van gemeen is wel totaal anders dan die van ons, dat begrijp je wel he.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad, die doen braaf het huishouden en ze verstaan je toch niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef Watertornado het volgende:
Misschien toch eens in het oostblok gaan winkelen benzin.
Je brengt het wel erg zwart wit Benzinquote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
Jullie vinden dus dat vrouwen gemeen en hard moeten zijn begrijp ik?
Nee, dan begrijp je het opzettelijk verkeerd.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw perceptie van gemeen is wel totaal anders dan die van ons, dat begrijp je wel he.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
jaquote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
ZOMG!!1!!! ROKJON!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZOMG!!1!!! ROKJON!zombies in m'n heaufd.. hoi kaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mjoah, wel goed, kapot moe tho x_x met jou?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Leg ons anders uit waarom dat je denkt dat je dezelfde definitie hanteert.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef benzin het volgende:
Heloef, waarom denk je dat mijn definitie van gemeen anders is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |