Ik ook nog niet, maar ik zou het me kunnen voorstellen.quote:
Het heeft ook niks met saai te maken, maar ik kan het me voorstellen dat de reden dat je ruzie krijgt is omdat je het altijd met elkaar eens bent. En dat is doorgaans vrij saai, het is juist leuk om met iemand over iets te discussieren. En wanneer dat persoonlijke dingen zijn, kan dat wel eens in ruzie eindigen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er nu eigenlijk saai aan geen ruzie maken? Ligt het aan mij dat ik dat niet begrijp?
qftquote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met saai te maken, maar ik kan het me voorstellen dat de rezen dat je ruzie krijgt is omdat je het altijd met elkaar eens bent. En dat is doorgaans vrij saai, het is juist leuk om met iemand over iets te discussieren. En wanneer dat persoonlijke dingen zijn, kan dat wel eens in ruzie eindigen.
Aiiii.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik woon in NederlandIk ben niet rijk, maar ook niet heel arm, dus ik kan eventueel een klein bedrag missen.
[..]
Wanneer is seks logistiek handig? Ik kan ook best een poosje zonder seks.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar ik zou het me kunnen voorstellen.
Dat de seks niet echt spannend is, maar logistiek is het toch wel handig..
Ja, ik val op vrouwen ja. Hoezo?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aiiii.
Ben je eigenlijk gecharmeerd van vrouwen (en vrouwelijkheden)?
Ik word gewoon niet boos op iemand als ik het niet met hem eens ben.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met saai te maken, maar ik kan het me voorstellen dat de reden dat je ruzie krijgt is omdat je het altijd met elkaar eens bent. En dat is doorgaans vrij saai, het is juist leuk om met iemand over iets te discussieren. En wanneer dat persoonlijke dingen zijn, kan dat wel eens in ruzie eindigen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word gewoon niet boos op iemand als ik het niet met hem eens ben.
Enige keren dat ik ruzie heb gemaakt kwam het doordat iemand me lui of dom noemde, of dat soort dingen. En tja, eigenlijk doen alleen mijn ouders dat.
Laten we er van uit gaan dat jij en Newbie samen oud worden. Ik wil er wel geld op in zetten dat jij of hij de ander op enig moment in de relatie lui of dom gaan noemen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Enige keren dat ik ruzie heb gemaakt kwam het doordat iemand me lui of dom noemde, of dat soort dingen. En tja, eigenlijk doen alleen mijn ouders dat.
hoeft toch ook niet, maar bijvoorbeeld een discussie kan nog wel eens uit de hand lopen, vooral als je t enigszins persoonlijk opvat.. en sommige discussies zijn nogal persoonlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan hoeft dat nog niet te zijn in een ruzie.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Laten we er van uit gaan dat jij en Newbie samen oud worden. Ik wil er wel geld op in zetten dat jij of hij de ander op enig moment in de relatie lui of dom gaan noemen.
Stel de jongen van 2 huizen verderop is best lekker, en het is handig, je kan er goed relaxen, en hij heeft een groot bed.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wanneer is seks logistiek handig? Ik kan ook best een poosje zonder seks.
Oh, vast wel. Maar met mijn ouders ben ik 5 minuten nadat ik boos naar boven ben gelopen weer gezellig aan het theedrinken enzoquote:Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Laten we er van uit gaan dat jij en Newbie samen oud worden. Ik wil er wel geld op in zetten dat jij of hij de ander op enig moment in de relatie lui of dom gaan noemen.
Ik zeg soms een week geen woord tegen mijn moeder.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Maar met mijn ouders ben ik 5 minuten nadat ik boos naar boven ben gelopen weer gezellig aan het theedrinken enzoIk blijf niet boos.
Ruzie hoeft ook niet lang te duren. Maar een relatie waar de één nooit boos is op de ander zie ik gewoon niet zo snel gebeuren. En dan druk ik het zacht uit.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Maar met mijn ouders ben ik 5 minuten nadat ik boos naar boven ben gelopen weer gezellig aan het theedrinken enzoIk blijf niet boos.
Lijkt me ook niet gezond.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ruzie hoeft ook niet lang te duren. Maar een relatie waar de één nooit boos is op de ander zie ik gewoon niet zo snel gebeuren. En dan druk ik het zacht uit.
Hmm, ik weet niet. Kan me er nogsteeds niet al te veel bij voorstellenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stel de jongen van 2 huizen verderop is best lekker, en het is handig, je kan er goed relaxen, en hij heeft een groot bed.
Zoiets?
Niet mee eens.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet. Kan me er nogsteeds niet al te veel bij voorstellenBeter geen seks dan slechte seks toch?
Hmm, dus meer gewoon een vriend(in) met wie je toevallig ook seks hebt, dan iemand waar je alleen maar heen gaat om te neuken en dan weer naar huis?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Maar ik hou ook gewoon van het knuffelen, samenzijn, het wakker worden naast iemand.
niet tussen MIJN benen...quote:
Exact.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, dus meer gewoon een vriend(in) met wie je toevallig ook seks hebt, dan iemand waar je alleen maar heen gaat om te neuken en dan weer naar huis?
Makes more sense.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |