Mwa.... valt mee eigenlijk.... iets beter, maar niet goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet tussen MIJN benen...
en haai rokje en fax!
fax, al wat beter dan gister...?
iets beter, is al 1 klein stapje in de goede richting!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa.... valt mee eigenlijk.... iets beter, maar niet goed.
Gewerkt, meer niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iets beter, is al 1 klein stapje in de goede richting!
heb je gedaan vandaag?
ohquote:
slaap lekker!!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
tijd om mama te helpen en dan naar bed, trusten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faxie was benieuwd, en ik vond het een goede vraag.
Voor doordeweeks niet nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohheb je niets wara je naar uit kunt kijken komende week?
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef twi het volgende:
marbasnarf, weet jij of charmed_angel naakt gamed? En doe jij dan mee?Lol, je weet het wel te brengen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faxie was benieuwd, en ik vond het een goede vraag.![]()
marbasnarf, weet jij of charmed_angel naakt gamed? En doe jij dan mee?Fuck EINZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faxie was benieuwd, en ik vond het een goede vraag.
Twi, ik hou van je.Rustig aan.
marbasnarf, weet jij of charmed_angel naakt gamed? En doe jij dan mee?denk niet dat ze naakt gamedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faxie was benieuwd, en ik vond het een goede vraag.misschien wel in pyama of lederhose hihi
en ik doe niet mee, game nietThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
hm... nou das iig iets om naar uit te kijken toch!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor doordeweeks niet nee.
Dit weekend hopelijk wind. Zo niet dan ga ik poolen of de auto een goed wassen.
Moet je een keertje zo doen joh. Dan doe ik mee, gezellig Gears of War 3.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk niet dat ze naakt gamedmisschien wel in pyama of lederhose hihi
en ik doe niet mee, game niet
heb een jaar lang gevraagd of ik mee mocht doen, ben nu beetje klaar met "smeken"quote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je een keertje zo doen joh. Dan doe ik mee, gezellig Gears of War 3.
Op zich welquote:Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... nou das iig iets om naar uit te kijken toch!
Ze is natuurlijk bang voor 'r kill/death ratio.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb een jaar lang gevraagd of ik mee mocht doen, ben nu beetje klaar met "smeken"
oh niet CA hoor... denk dat ze t alleen maar hylarisch zal vinden als ik zou spelen hihiquote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk bang voor 'r kill/death ratio.
Dan zal ik 't haar even smeken.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh niet CA hoor... denk dat ze t alleen maar hylarisch zal vinden als ik zou spelen hihi
Enlighten us.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Kingtoppie wat hoor ik nou allemaal van ovoxo?
Je weet 't, mij nieuwsgierig maken betekent het hele verhaal delen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Wilt ze daten?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |