Filmpjes:quote:Over Arie Pater valt niet veel te vinden op internet, wat we wel weten is dat hij een zanger is die een YouTube hit heeft gescoord met het interview van de Silverlady, dat zelfs nog op De Wereld Draait Door is uitgezonden. Zijn hit 'De Zwerver' heeft een heuze videoclip. Verder zien we Arie Pater weleens bij live-uitzendingen van Silverlady radio, waar hij echt top presteert.
Fijne dump, even luisteren, bedanktquote:Op zondag 1 april 2012 01:50 schreef Enchanter het volgende:
Ah hier waren we
Marlous "live" () @ the free record shop
Marco de Hollander
Originele plek om een clip op te nemen ook weer
Wat is dit ?
[ afbeelding ]
Mag wel een andere TT hebben dit topic
Alie , is dat de dochter van Manita ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tongring
En groot genoeg om Michelle te coachen, dat is de kwaliteit ten goede gekomen:quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef blistah het volgende:
Blijft een absolute topper in zijn genre.
Helemaal niet gezien, maar echt een topnummer. Hopelijk brengt ze snel nieuw werk uit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kijk eens iets boven je?
Geeft verder niet, toppers plaats je meerder keren.
Tnx voor deze. Ik zit huilend in een hoekje van ontroering.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:30 schreef eleusis het volgende:
Zeer exclusieve registratie van Jeroen Stevens
Hans heeft wel een lekkere chi-meid, mag gezegd worden!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:54 schreef Enchanter het volgende:
Wel een oudje , maar ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder gezien heb
Hans van Berkel
Dm mij maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik kwam van de week iets tegen , maar durf het niet te plaatsen
Zanger Petro draait zichzelf om in z'n graf als hij dat hoort
Met z'n allen rode duimpjes en negatief commentaar geven!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:41 schreef Enchanter het volgende:
Ik hoop dat Petro hun aanklaagt voor een paar miljoen
Walgelijke aktie van Cafe Japapaaah
Ik ben ontroerd , schitterend gezongen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:19 schreef donroyco het volgende:
Ik denk dat Jan Smit zich in zijn graf omdraait...
Ik zie aan het gezicht dat dat Zanger Petro is als je zijn haar wegdenktquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:02 schreef Enchanter het volgende:
ra ra wie is dit (geen rechtermuisknop gebruiken)
[ afbeelding ]
hint
[ afbeelding ]
best wel catchyquote:Op donderdag 19 april 2012 22:28 schreef Enchanter het volgende:
Dit schijnt de zomerhit van 2012 te worden
Dit zijn pas zomerhits
Bekijk deze YouTube-video
Hahahahahaha deze kende ik nog niet XDXDXDquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:26 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom staat dit geweldige lied er niet tussen?![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 15:15 schreef blistah het volgende:
Petro vindt zichzelf altijd opnieuw uit.
quote:
Die Pronk is ook al zo'n hoer van de muziekindustriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 30 december 2012 15:15 schreef blistah het volgende:
Petro vindt zichzelf altijd opnieuw uit.
Voor vele mensen is dat zoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:56 schreef 9611Niels het volgende:
Blijft een mooi melancholisch nummer van Petro.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef Enchanter het volgende:
Nieuw kindersterretje gespot
verder
Die onderkin van z'n kampvriendinnetje![]()
Wat is dit
En de klapppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr van de week
De nieuwe zanger PetroIedereen een eigen mening over Stop pesten nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in iedergeval tegen PESTEN de clip wat er bij is is niet de beste maar het komt goed binnenkorthou van feesten maken, en om de mensen uit hun dak te laten gaan als ik zing
Mooi om te zien dat je het accent hebt verlegd naar eigen interpretaties van bekende nummers, Petro.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je het accent hebt verlegd naar eigen interpretaties van bekende nummers, Petro.
Waarom zou Tim Kuik een liedje van Jeroen Stevens zomaar weghalen?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef eleusis het volgende:
Al weer weggehaald -.- Kut Tim Kuik.
Andere url:
Stevens is een grootheid vriend, dat moet wel allemaal netjes legaal!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waarom zou Tim Kuik een liedje van Jeroen Stevens zomaar weghalen?
quote:
De kwaliteiten van gewoon Bram niet herkennenquote:
wow die is echt grappigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef Enchanter het volgende:
De kwaliteiten van gewoon Bram niet herkennen![]()
Op 1,5 keer is 'ie best te doen.quote:
quote:
quote:Beatfall 7 maanden geleden
Toegevoegde waarde in de muziekwereld van Nederland!
Misschien als Zanger Raymond etc. mee gaat doen met de groten bij Clipstudio.nl, dat ze eindelijk genoeg zelfvertrouwen hebben om hun eigen naam te gebruiken. Het is muziek voor het volk, door het volk! en dat volk heeft een naam, geen label!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik blijf het zo jammer vinden dat ze zich allemaal ' zanger' dit of dat noemen, gewoon uit gaan je je eigen kracht, wij horen dat talent wel. Marco den Hollander heeft dat soort dingen bijvoorbeeld helemaal niet nodig, die vertrouwt op z'n eigen.
talentloze?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat moet zo'n lekkere jonge zigeunermeid met zo'n ouwe vent? Vind het kwetsend voor de zigeuners, dat hun meisjes worden weggezet als stoeipoezen voor talentloze dikke zangers.
Leek me een duidelijke knipoog naar Mr. Nightlife.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niggah please, Mc Kees? Daar willen de lokale junks nog niet over heen pissen, beetje de grote man willen uithangen met een nep-Zef side accent. wat doet zo iemand tussen de echte artiesten hier?
Dat achtergrondzangeresje met die bril vond ik wel wat afleiden bij Waddy Waddy, dat soort borstengewapper is beter op z'n plek bij Mc Kees
Om te knipogen naar grotheid, moet je wel zelf ook wat talent hebben. Er zijn geen gratis ritjes in het leven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Leek me een duidelijke knipoog naar Mr. Nightlife.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:45 schreef donroyco het volgende:
Waar halen ze al die dure auto's vandaan?Hulde voor de productie
quote:
lekker tienermoedertje hoorquote:
Inderdaad, geëmotioneerd meezingen met Colinda, die bedrogen is:quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:07 schreef Jumparound het volgende:
Heerlijk dit, krijg gelijk weer zin in een lekker lange, donkere, koude winter om heel de dag youtube filmpjes te gaan zitten kijken.
mooie dildo op 1:05quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad, geëmotioneerd meezingen met Colinda, die bedrogen is:
Hier zit wel hitpotentie in hoor. Nu die achtergrondmeiden nog een beetje naar rechts richten en het gaat helemaal goed komen met deze zomerhitquote:
Nee man, het is een flamingo.quote:
Oeh, zou ze hem als 'microfoon' gebruiken? Spannendquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Colinda gebruikt dat niet in die hoedanigheid.
Volgens mij is MC Kees niet meer onder onsquote:
zelfmoordquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij is MC Kees niet meer onder ons
Gestikt in z'n eigen woorden ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij is MC Kees niet meer onder ons
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nog best goed. Beter dan oldskool Osdorp Posse Doc Jon bijvoorbeeld.
quote:Gepubliceerd op 5 mrt 2013
Deze clip van savana is werkelijk een meezinger en zeker als het weekeind is gaat ze gezellig met je mee op stap !
Weer een pareltje uit de Frank van Etten studioquote:
Zo nieuw is 'ie niet. Hij zit al maanden in mijn platentas.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Ik was nog niet in het gelukkige bezit. Jaloers op jullie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zo nieuw is 'ie niet. Hij zit al maanden in mijn platentas.
quote:adevries1959 2 weken geleden
Kippevel
quote:Een kleine jongen laat je niet alleen. Opgroeien zonder dat er een vader is, dat is van alle tijden. Paultje Poets zingt er een prachtig nummer over, dat werd uitgebracht door Captain Rob Records. De clip werd opgenomen op enkele prachtige locaties in de Betuwe, door Pauls vaste clipsteam van TVEllef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
dat is de authentieke sound! Niet afkraken!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:44 schreef Eglesiar het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen waarom al die boeren een accordeon in hun liedjes stoppen. Wat een vreselijk geluid.Maar goed, dan herken je die troep wel meteen.
er was geen plek meer in de stoelquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:31 schreef dikkedaniel het volgende:
KAN POTVERDOMME IEMAND MIJ ZEGGEN WAAROM DE SILVERLADY GEEN 'IN DE STOEL BIJ DE SILVERLADY' AFLEVERINGEN MEER MAAKT?
met shirts van monte carloquote:Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef Enchanter het volgende:
Over Ibiza zingen en dan de clip opnemen ergens aan de Vinkeveense plassen of zo
Ik zou ze alle vier doen. Keihard.quote:
Jammer dat ze voor deze clip (geweldig, daar niet van) geen enthousiaste achtergronddanseresjes hebben kunnen vinden. Dat linkermeisje staat er toch bij alsof ze niet betaald wordt...quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef Jumparound het volgende:
zo waar een pareltje op de weblog
Pareltjes rond etenstijd: Ali van Leeuwen
van de profi producer: http://royotters.nl/
ben bang dat we nog veel pareltjes gaan zien van deze club
Maar Patrick van de Worp mag er ook zijn! Vooral voor drinken mensen is hij een juweeltje! (ik kijk nu ook modieus scheel, helpt dat?)quote:Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef Enchanter het volgende:
Nieuwe Crist Koppens
Kunnen ze alleen nog maar covers opnemen bij Clipstudio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik deze gemist heb
De nieuwe van Rene Diepenbrock , niet zo mooi als zijn monsterhit "Jij ben een echte vriend" , maar toch
Ik zit op nieuwe werk van Peter Bresil te wachten
Het is heel erg stil rond hem , misschien is hij dood![]()
Gelukkig is er wel nieuwe muziek van Wout van der Lei, na zijn succes met het duet wat hij opnam met Ebe , hebben ze nog 2 nummers opgenomen.
De wereld ligt aan hun voeten denk ik , volgend jaar 3 x in een uitverkochte Ziggo dome , als ze zo doorgaan
Over Ibiza zingen en dan de clip opnemen ergens aan de Vinkeveense plassen of zo
Wat een verschrikkelijke stem heeft die Roy Ottersquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef Jumparound het volgende:
Die Ali klinkt als Harold Verwoert, die acteur/zanger van Coole Piet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef Jumparound het volgende:
Professionaliteit straalt er vanaf.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:20 schreef eleusis het volgende:
![]()
[..]![]()
[..]Hij leeft nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., prachtig nummer overigens
Ik ben inmiddels overleden
Ik hoop dat ie weer beter isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:22 schreef eleusis het volgende:
jullie waarderen Peter Bresil niet, klootzakken
ik post niets meer tot Peter Bresil godverdomme een beetje respect krijgt
Wie maakt er een nieuwe site voor hem? Hij heeft het wel verdiend dacht ik zoquote:Beste mensen,
Ik Peter Bresil wil ik mijn alle fans mededelen wegens mijn ziekte, kan ik helaas niet zelf meer mijn website onderhouden, muziek maken gaat mondjes maat, er zal waarschijnlijk nog een aantal nummers worden gemaakt, maar ik treed niet zo vaak meer op, jammer genoeg.
Blijf mijn hobby nog wel beoefenen, binnenkort meer daarover, mocht er mensen zijn die me willen helpen met een nieuwe website, zal ik dat zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet
Peter Bresil
Goeie zanger Calvinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Links zanger Calvin, uiterst links Bassie.
Wauw! Ondanks dat ik geen échte fan ben van Limburgs, maakt Frenske er wel een zwoele taal vanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:54 schreef silbergrun het volgende:
Inclusief prachtige special effects.
Vergeet deze niet!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Goeie zanger Calvin
Past wel in het rijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeeuwse ricky, wat een top plaat!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:05 schreef TUFKAL het volgende:
Zeeuwse Ricky breekt met deze plaat toch wel door.
Die clip ookquote:Op woensdag 13 november 2013 00:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zeeuwse ricky, wat een top plaat!
ik vraag me alleen af waarom hij niet gewoon gewoon zanger ricky heet.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die clip ooken dat voor maar ¤230
Precies!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:39 schreef TUFKAL het volgende:
Zeeuwse Ricky zet gewoon een nieuwe trend, door zijn regio voor zijn naam te zetten. Wel zo makkelijk. En hij is niet gewoon, hij is buitengewoon.
Bert "de Zingende Visboer" Zwierquote:Op donderdag 14 november 2013 11:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Precies!
Ik vraag me af of we ooit nog terug gaan naar de namen uit de jaren 40-60, waar je gewoon je beroep in je beroep in je artiesten naam verwerkte, zodat je liet zien dat je ondanks je carriére-switch toch heel normaal was gebleven. zoals 'de zingende glazenwasser' Johnny Blenco of 'de zingende zwerfer' Frans van Schaik.
Precies, mooie glansrol voor Evert Baptist ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Bert "de Zingende Visboer" Zwier
"Ie-de-reen die blijft zeu-ren"quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef Enchanter het volgende:
Nederland is weer een mongool rijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |