Misschien als Zanger Raymond etc. mee gaat doen met de groten bij Clipstudio.nl, dat ze eindelijk genoeg zelfvertrouwen hebben om hun eigen naam te gebruiken. Het is muziek voor het volk, door het volk! en dat volk heeft een naam, geen label!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik blijf het zo jammer vinden dat ze zich allemaal ' zanger' dit of dat noemen, gewoon uit gaan je je eigen kracht, wij horen dat talent wel. Marco den Hollander heeft dat soort dingen bijvoorbeeld helemaal niet nodig, die vertrouwt op z'n eigen.
talentloze?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat moet zo'n lekkere jonge zigeunermeid met zo'n ouwe vent? Vind het kwetsend voor de zigeuners, dat hun meisjes worden weggezet als stoeipoezen voor talentloze dikke zangers.
Leek me een duidelijke knipoog naar Mr. Nightlife.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niggah please, Mc Kees? Daar willen de lokale junks nog niet over heen pissen, beetje de grote man willen uithangen met een nep-Zef side accent. wat doet zo iemand tussen de echte artiesten hier?
Dat achtergrondzangeresje met die bril vond ik wel wat afleiden bij Waddy Waddy, dat soort borstengewapper is beter op z'n plek bij Mc Kees
Om te knipogen naar grotheid, moet je wel zelf ook wat talent hebben. Er zijn geen gratis ritjes in het leven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Leek me een duidelijke knipoog naar Mr. Nightlife.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:45 schreef donroyco het volgende:
Waar halen ze al die dure auto's vandaan?Hulde voor de productie
quote:
lekker tienermoedertje hoorquote:
Inderdaad, geėmotioneerd meezingen met Colinda, die bedrogen is:quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:07 schreef Jumparound het volgende:
Heerlijk dit, krijg gelijk weer zin in een lekker lange, donkere, koude winter om heel de dag youtube filmpjes te gaan zitten kijken.
mooie dildo op 1:05quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad, geėmotioneerd meezingen met Colinda, die bedrogen is:
Hier zit wel hitpotentie in hoor. Nu die achtergrondmeiden nog een beetje naar rechts richten en het gaat helemaal goed komen met deze zomerhitquote:
Nee man, het is een flamingo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |