quote:
De kwaliteiten van gewoon Bram niet herkennenquote:
wow die is echt grappigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef Enchanter het volgende:
De kwaliteiten van gewoon Bram niet herkennen![]()
Op 1,5 keer is 'ie best te doen.quote:
quote:
quote:Beatfall 7 maanden geleden
Toegevoegde waarde in de muziekwereld van Nederland!
Misschien als Zanger Raymond etc. mee gaat doen met de groten bij Clipstudio.nl, dat ze eindelijk genoeg zelfvertrouwen hebben om hun eigen naam te gebruiken. Het is muziek voor het volk, door het volk! en dat volk heeft een naam, geen label!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik blijf het zo jammer vinden dat ze zich allemaal ' zanger' dit of dat noemen, gewoon uit gaan je je eigen kracht, wij horen dat talent wel. Marco den Hollander heeft dat soort dingen bijvoorbeeld helemaal niet nodig, die vertrouwt op z'n eigen.
talentloze?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat moet zo'n lekkere jonge zigeunermeid met zo'n ouwe vent? Vind het kwetsend voor de zigeuners, dat hun meisjes worden weggezet als stoeipoezen voor talentloze dikke zangers.
Leek me een duidelijke knipoog naar Mr. Nightlife.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niggah please, Mc Kees? Daar willen de lokale junks nog niet over heen pissen, beetje de grote man willen uithangen met een nep-Zef side accent. wat doet zo iemand tussen de echte artiesten hier?
Dat achtergrondzangeresje met die bril vond ik wel wat afleiden bij Waddy Waddy, dat soort borstengewapper is beter op z'n plek bij Mc Kees
Om te knipogen naar grotheid, moet je wel zelf ook wat talent hebben. Er zijn geen gratis ritjes in het leven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Leek me een duidelijke knipoog naar Mr. Nightlife.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:45 schreef donroyco het volgende:
Waar halen ze al die dure auto's vandaan?Hulde voor de productie
quote:
lekker tienermoedertje hoorquote:
Inderdaad, geëmotioneerd meezingen met Colinda, die bedrogen is:quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:07 schreef Jumparound het volgende:
Heerlijk dit, krijg gelijk weer zin in een lekker lange, donkere, koude winter om heel de dag youtube filmpjes te gaan zitten kijken.
mooie dildo op 1:05quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad, geëmotioneerd meezingen met Colinda, die bedrogen is:
Hier zit wel hitpotentie in hoor. Nu die achtergrondmeiden nog een beetje naar rechts richten en het gaat helemaal goed komen met deze zomerhitquote:
Nee man, het is een flamingo.quote:
Oeh, zou ze hem als 'microfoon' gebruiken? Spannendquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Colinda gebruikt dat niet in die hoedanigheid.
Volgens mij is MC Kees niet meer onder onsquote:
zelfmoordquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij is MC Kees niet meer onder ons
Gestikt in z'n eigen woorden ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij is MC Kees niet meer onder ons
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nog best goed. Beter dan oldskool Osdorp Posse Doc Jon bijvoorbeeld.
quote:Gepubliceerd op 5 mrt 2013
Deze clip van savana is werkelijk een meezinger en zeker als het weekeind is gaat ze gezellig met je mee op stap !
Weer een pareltje uit de Frank van Etten studioquote:
Zo nieuw is 'ie niet. Hij zit al maanden in mijn platentas.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Ik was nog niet in het gelukkige bezit. Jaloers op jullie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zo nieuw is 'ie niet. Hij zit al maanden in mijn platentas.
quote:adevries1959 2 weken geleden
Kippevel
quote:Een kleine jongen laat je niet alleen. Opgroeien zonder dat er een vader is, dat is van alle tijden. Paultje Poets zingt er een prachtig nummer over, dat werd uitgebracht door Captain Rob Records. De clip werd opgenomen op enkele prachtige locaties in de Betuwe, door Pauls vaste clipsteam van TVEllef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
dat is de authentieke sound! Niet afkraken!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:44 schreef Eglesiar het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen waarom al die boeren een accordeon in hun liedjes stoppen. Wat een vreselijk geluid.Maar goed, dan herken je die troep wel meteen.
er was geen plek meer in de stoelquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:31 schreef dikkedaniel het volgende:
KAN POTVERDOMME IEMAND MIJ ZEGGEN WAAROM DE SILVERLADY GEEN 'IN DE STOEL BIJ DE SILVERLADY' AFLEVERINGEN MEER MAAKT?
met shirts van monte carloquote:Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef Enchanter het volgende:
Over Ibiza zingen en dan de clip opnemen ergens aan de Vinkeveense plassen of zo
Ik zou ze alle vier doen. Keihard.quote:
Jammer dat ze voor deze clip (geweldig, daar niet van) geen enthousiaste achtergronddanseresjes hebben kunnen vinden. Dat linkermeisje staat er toch bij alsof ze niet betaald wordt...quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef Jumparound het volgende:
zo waar een pareltje op de weblog
Pareltjes rond etenstijd: Ali van Leeuwen
van de profi producer: http://royotters.nl/
ben bang dat we nog veel pareltjes gaan zien van deze club
Maar Patrick van de Worp mag er ook zijn! Vooral voor drinken mensen is hij een juweeltje! (ik kijk nu ook modieus scheel, helpt dat?)quote:Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef Enchanter het volgende:
Nieuwe Crist Koppens
Kunnen ze alleen nog maar covers opnemen bij Clipstudio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik deze gemist heb
De nieuwe van Rene Diepenbrock , niet zo mooi als zijn monsterhit "Jij ben een echte vriend" , maar toch
Ik zit op nieuwe werk van Peter Bresil te wachten
Het is heel erg stil rond hem , misschien is hij dood![]()
Gelukkig is er wel nieuwe muziek van Wout van der Lei, na zijn succes met het duet wat hij opnam met Ebe , hebben ze nog 2 nummers opgenomen.
De wereld ligt aan hun voeten denk ik , volgend jaar 3 x in een uitverkochte Ziggo dome , als ze zo doorgaan
Over Ibiza zingen en dan de clip opnemen ergens aan de Vinkeveense plassen of zo
Wat een verschrikkelijke stem heeft die Roy Ottersquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef Jumparound het volgende:
Die Ali klinkt als Harold Verwoert, die acteur/zanger van Coole Piet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef Jumparound het volgende:
Professionaliteit straalt er vanaf.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |