Excentriek hoeft niet perse te betekenen dat er iets mis is, maar bij deze jongen heb ik dat idee wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Tropanzia het volgende:
TS hij is gewoon zoals hij is.
Tegenwoordig wordt je aangeleerd dat bij excentrieke mensen altijd ''wat mis is''
Zegt meer over het systeem dan over dat soort mensen...
Vanwaar dit topic denk ik dan?
Klopt helemaal. Er is ook iets mis met hem. Maar wat zou Sjors daar nou van vinden?? Dat er mensen op een internetforum zeggen dat er wat mis is met hem. Dat de hele wereld dat eigenlijk tegen Sjors zegt...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:32 schreef zwartja het volgende:
[..]
Excentriek hoeft niet perse te betekenen dat er iets mis is, maar bij deze jongen heb ik wel het idee dat er iets mis is.
"Fuck de haters." Zoals hij dat zelf zegt.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Er is ook iets mis met hem. Maar wat zou Sjors daar nou van vinden?? Dat er mensen op een internetforum zeggen dat er wat mis is met hem. Dat de hele wereld dat eigenlijk tegen Sjors zegt...
quote:Wie kan mij helpen goed betaald model te worden hier in Nederland?
Hierbij de volgende foto's van mijzelf
Ziet er stukken beter uit dan een gemiddeld fokker. Dat moet je hem nagevenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet er beter uit dan menig anabolenjunkiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |