best wel catchyquote:Op donderdag 19 april 2012 22:28 schreef Enchanter het volgende:
Dit schijnt de zomerhit van 2012 te worden
Dit zijn pas zomerhits
Bekijk deze YouTube-video
Hahahahahaha deze kende ik nog niet XDXDXDquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:26 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom staat dit geweldige lied er niet tussen?![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 15:15 schreef blistah het volgende:
Petro vindt zichzelf altijd opnieuw uit.
quote:
Die Pronk is ook al zo'n hoer van de muziekindustriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 30 december 2012 15:15 schreef blistah het volgende:
Petro vindt zichzelf altijd opnieuw uit.
Voor vele mensen is dat zoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:56 schreef 9611Niels het volgende:
Blijft een mooi melancholisch nummer van Petro.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef Enchanter het volgende:
Nieuw kindersterretje gespot
verder
Die onderkin van z'n kampvriendinnetje![]()
Wat is dit
En de klapppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr van de week
De nieuwe zanger PetroIedereen een eigen mening over Stop pesten nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in iedergeval tegen PESTEN de clip wat er bij is is niet de beste maar het komt goed binnenkorthou van feesten maken, en om de mensen uit hun dak te laten gaan als ik zing
Mooi om te zien dat je het accent hebt verlegd naar eigen interpretaties van bekende nummers, Petro.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je het accent hebt verlegd naar eigen interpretaties van bekende nummers, Petro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |