Filmpjes:quote:Over Arie Pater valt niet veel te vinden op internet, wat we wel weten is dat hij een zanger is die een YouTube hit heeft gescoord met het interview van de Silverlady, dat zelfs nog op De Wereld Draait Door is uitgezonden. Zijn hit 'De Zwerver' heeft een heuze videoclip. Verder zien we Arie Pater weleens bij live-uitzendingen van Silverlady radio, waar hij echt top presteert.
Fijne dump, even luisteren, bedanktquote:Op zondag 1 april 2012 01:50 schreef Enchanter het volgende:
Ah hier waren we
Marlous "live" () @ the free record shop
Marco de Hollander
Originele plek om een clip op te nemen ook weer
Wat is dit ?
[ afbeelding ]
Mag wel een andere TT hebben dit topic
Alie , is dat de dochter van Manita ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tongring
En groot genoeg om Michelle te coachen, dat is de kwaliteit ten goede gekomen:quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef blistah het volgende:
Blijft een absolute topper in zijn genre.
Helemaal niet gezien, maar echt een topnummer. Hopelijk brengt ze snel nieuw werk uit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kijk eens iets boven je?
Geeft verder niet, toppers plaats je meerder keren.
Tnx voor deze. Ik zit huilend in een hoekje van ontroering.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:30 schreef eleusis het volgende:
Zeer exclusieve registratie van Jeroen Stevens
Hans heeft wel een lekkere chi-meid, mag gezegd worden!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:54 schreef Enchanter het volgende:
Wel een oudje , maar ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder gezien heb
Hans van Berkel
Dm mij maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik kwam van de week iets tegen , maar durf het niet te plaatsen
Zanger Petro draait zichzelf om in z'n graf als hij dat hoort
Met z'n allen rode duimpjes en negatief commentaar geven!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:41 schreef Enchanter het volgende:
Ik hoop dat Petro hun aanklaagt voor een paar miljoen
Walgelijke aktie van Cafe Japapaaah
Ik ben ontroerd , schitterend gezongen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:19 schreef donroyco het volgende:
Ik denk dat Jan Smit zich in zijn graf omdraait...
Ik zie aan het gezicht dat dat Zanger Petro is als je zijn haar wegdenktquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:02 schreef Enchanter het volgende:
ra ra wie is dit (geen rechtermuisknop gebruiken)
[ afbeelding ]
hint
[ afbeelding ]
best wel catchyquote:Op donderdag 19 april 2012 22:28 schreef Enchanter het volgende:
Dit schijnt de zomerhit van 2012 te worden
Dit zijn pas zomerhits
Bekijk deze YouTube-video
Hahahahahaha deze kende ik nog niet XDXDXDquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:26 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom staat dit geweldige lied er niet tussen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |