Je spuit het verkeerde uit, je moet je oren eens doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
en ook Lieke eruit
de beste 3 weg, ik begrijp er geen fuck van
Ik zit me ook al te verbazen om een hoop mensenquote:
Kut jeugd gehad of niet ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef roos94 het volgende:
fuck fabienne echt waar, ik ben echt zo agressief nu he jdkdjgkfdghbuifjbvfoinbmop
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef roos94 het volgende:
fuck fabienne echt waar, ik ben echt zo agressief nu he jdkdjgkfdghbuifjbvfoinbmop
Ze is gewoon goed, get over it.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef roos94 het volgende:
Het is maar een kind he? Maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef roos94 het volgende:
onzin, melissa haalt noten die fabienne nooit kan halenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is gewoon goed, get over it.
Je gedraagt je echt als een klein kind. Dat je Fabienne niet leuk vindt, prima, maar kom op zeg, doe even normaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef roos94 het volgende:
De arrogantie, en die uitspraak van eerder.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me ook al te verbazen om een hoop mensen
Het is duidelijk nuquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef roos94 het volgende:
Wal, pistache?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
onzin, melissa haalt noten die fabienne nooit kan halen
Nu ben ik blij, kan ik me even voorbereidenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
Speciaal voor Pisces zal Dave zo Hero zingen
Whehequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
Ohhh Show me Heaven.Tom Cruise! Days of thunder!
Nope. Grote mond is grootquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Green1 het volgende:
Heeft dat kind nou zo'n grote mond of lijkt dat maar zo..
ze heeft een hele vreemde mondquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Green1 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef L0t.. het volgende:
Vajèns stem is zo schel, doet gewoon pijn aan mn oren
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Fredo55 het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat Fabienne gaat winnen.
Dat is zo ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Green1 het volgende:
Ze kan overdwars pijpen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Green1 het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
Kleine roos..luister even naar grote roos!
Adem even paar keer via je buik!
En meer erin proppen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]Kun je wel meer geluid naar buiten brengen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
Kleine roos..luister even naar grote roos!
Adem even paar keer via je buik!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef SchoneZoon het volgende:
Vajens hoofd lijkt gewoon op die trollface![]()
Zelfde kaaklijn en mond
ik had liever Channah of Lieke zien winnen, maar Fabienne is de beste die over isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef roos94 het volgende:
alsof ze allang niet weten dat fabienne wint
Hij is net een seconde bezig?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef roos94 het volgende:
wat een drama is dit. dit is echt afschuwelijk
Inderdaad, te gewoontjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef SchoneZoon het volgende:
Dave is saai met z'n Nederlandse liedjes
Ach, bij Ben Saunders en Charly Luske drukte men na 1 msquote:
Eerlijk is eerlijk, dit is wel lekkere mee brul muziek voor oude vieze mannen die twee barkrukken in de kroeg bezet houden vanwege de omvang. Dit moet er ook zijn.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef roos94 het volgende:
ik heb nog liever dat dave wint dan fabienne.
het is ook allemaal binnen 1 octaafquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef SchoneZoon het volgende:
Dave is saai met z'n Nederlandse liedjes
De lengte?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Dave heeft ook iets weg van Roel van Velzen
onzin, alzijn liedjes zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze luistert niet eens, het is bij voorbaat al afschuwelijk
Teveel concurentie helaas.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Hij heeft ook al van die grote schoenen.
Hij zingt wel goed hoor.
Ik ben geen vieze oud man maar ik mag deze muziek wel, zeker na 1 of 2 biertjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit is wel lekkere mee brul muziek voor oude vieze mannen die twee barkrukken in de kroeg bezet houden vanwege de omvang. Dit moet er ook zijn.
Deze heeft ie nog niet gedaan. En hij vindt Nederlands tof om te zingen. Problem?quote:
Ceequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
Hij mag winnen wat mij betreft. Nederland is stevig toe aan een Jantje Smit.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
Hij mag winnen wat mij betreft. Nederland is stevig toe aan een Jantje Smit.
Mijn stijl is het in ieder geval nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit is wel lekkere mee brul muziek voor oude vieze mannen die twee barkrukken in de kroeg bezet houden vanwege de omvang. Dit moet er ook zijn.
dit dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik vind z'n stem zo vlak.. wel zuiver, maar vlak.
hij zingt precies hetzelfde. Hij maakt geen mooie uithalen hij zingt heel oppervlakkig, mijn mening, Problem?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze heeft ie nog niet gedaan. En hij vindt Nederlands tof om te zingen. Problem?
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, ik ken dit hele nummer niet hoor.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweaun een leuk liedje voor z'n eaumah singuh!
Der FIPO MEISTERquote:
quote:
Wat?quote:
Ff serieus, ik ken dit nummer niet. Ik weet wel wie Antonie Kamerling is maar ik dacht dat hij alleen maar acteur was.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]dit nummer is veel mooier gezongen door Antonie
Dat liedje dat Floortje deed met Idols met die ontzettend falende modulatie!quote:
Eens. Heel erg eens zelfs.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef loezzzje het volgende:
Dan heb je wat gemist.0quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ff serieus, ik ken dit nummer niet. Ik weet wel wie Antonie Kamerling is maar ik dacht dat hij alleen maar acteur was.
Na een sec al zoiets zeggen is jouw probleem jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
hij zingt precies hetzelfde. Hij maakt geen mooie uithalen hij zingt heel oppervlakkig, mijn mening, Problem?
Uhuquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje dat Floortje deed met Idols met die ontzettend falende modulatie!
en een roze jasjequote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef loezzzje het volgende:
Afschaffenquote:
Nee....quote:
Nee, die moeder gebruikt. En komt in het publiek gillend klaar.quote:
Ik ken ook alleen maar dat nummerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ff serieus, ik ken dit nummer niet. Ik weet wel wie Antonie Kamerling is maar ik dacht dat hij alleen maar acteur was.
Levert dat nog wat op ?quote:
Hij blijft er ook gewoon in hangen hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afschaffen
Zag er eentje gister en moest meteen aan 'hier' denken
Zoals elke talentenshow winnaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef roos94 het volgende:
fabienne wint vast wel. nouja
je ziet dr zondag bij life 4 you en nog wat programma's en dan is het klaar
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:28 schreef SchoneZoon het volgende:
Vajen gaat winnen.
Dit is echt slechtMocht ze winnen..dan komt het omdat ze op een hoer lijkt
Ik wist het van Guus, maar heb het nooit gehoord in muziek, enkel Antonie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]Nee. Ik ken het alleen van hem.
Ik ga zo even zoeken, misschien dat ik het herken als ik het hoor.
Heeel snel even doorheengegaan en toch inderdaad
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:28 schreef SchoneZoon het volgende:
Ja, al denk ik vaak genoeg aan TAL, zelfs bij de M&M's denk ik aan Karina bij de Appie, en bij die diepvries cookie aan jouquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij blijft er ook gewoon in hangen he
Dat is ook belangrijk...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:28 schreef SchoneZoon het volgende:
Vajen gaat winnen.
Nee dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat het aan m'n satelliet lag
Dat heb je goed gedaan ja!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk het ook
Neemt niet weg dat ik trots ben dat mijn 2 kindjes bij de laatste 3 zitten
Speciaal voor jouw ananas.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
Moest dat 'Because of you' nog per sé een keer door de mangel in de herhaling?
Wat is er mis met jou, je blijft er op ingaan. Laat die zolderkamer autisten dat meisje maar hoer noemen. Wij mensen die wel buiten komen weten dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef L0t.. het volgende:
Wtf is er mis met al die mensen die hoer roepen![]()
![]()
Het is een zangwedstrijd, geen face.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef roos94 het volgende:
als fabienner zo uit zou zijn [ afbeelding ] zou niet half NL aan haar voeten liggen. haar stem is helemaal niet zo bijzonder en ik vind haar ook niet knap. vajen is véél mooier en knapper net als melissa
Damn, kind. Je posts zijn net zo lelijk als die foto.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef roos94 het volgende:
als fabienner zo uit zou zijn [ afbeelding ] zou niet half NL aan haar voeten liggen. haar stem is helemaal niet zo bijzonder en ik vind haar ook niet knap. vajen is véél mooier en knapper net als melissa
Als het om uiterlijk draait, waarom is Melissa dan niet verder gekomen, die is toch mooier, zeg jij?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef roos94 het volgende:
Maar dat geldt voor iedereen. Het moet gewoon in het plaatje passen en daar hoort nou eenmaal een mooi koppie bij(helaasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef roos94 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, kind. Je posts zijn net zo lelijk als die foto.
neequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef vraagjesman123 het volgende:
als dave komt heb je gelijk zo´n kut gevoel
Dit is de 2e keer dat ik er iets over zegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou, je blijft er op ingaan. Laat die zolderkamer autisten dat meisje maar hoer noemen. Wij mensen die wel buiten komen weten dat het niet zo is.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef roos94 het volgende:
nee het gaat om de stem, het de voice en vajen en melissas voice is veel mooierquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het om uiterlijk draait, waarom is Melissa dan niet verder gekomen, die is toch mooier, zeg jij?
The Voice Kids Adoptiespelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat is dat met adoptiekindjes? Ik snap het niet.
Ja, d'r tena lady zit vol.quote:
The Voice Kids Adoptiespelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat is dat met adoptiekindjes? Ik snap het niet.
Al is Vajen een beetje in de war, die denkt wel dat het een miss universe wedstrijd is, met haar 'muziek zal wereldvrede brengen lalalala'quote:
Komt ie nu mee.quote:
jij bent wel erg stoer zeg, je voelt je nu zeker wel de bom?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, kind. Je posts zijn net zo lelijk als die foto.
Vajen heeft een veel meer pieperig geluid, daar moet je wel van houden. Fabienne klinkt wat meer random, houden mensen meer van.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee het gaat om de stem, het de voice en vajen en melissas voice is veel mooier
Mwoah.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
jij bent wel erg stoer zeg, je voelt je nu zeker wel de bom?
Kees met zijn neusfluit op de enkel van Mienquote:
Vrijdagavond @ Pheno's!quote:
Terechtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Martijn zit echt met z'n blunder he
Nu je het zegt, in dat opzicht ik dan ook welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef Cher- het volgende:
Ah, oke.
Het maakt mij sowieso niet uit wie er wint eigenlijk. Maar ik gun het die Fabienne het het meeste omdat zij nog niet in die wereld zit zeg maar.
Amenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef Cher- het volgende:
Ah, oke.
Het maakt mij sowieso niet uit wie er wint eigenlijk. Maar ik gun het die Fabienne het het meeste omdat zij nog niet in die wereld zit zeg maar.
Nee het was 14 of 15 ( ik weet niet zeker)quote:
ik ween van dit taalgebruikquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las deze post en moest meteen hardop lachen
Precies. Ik had ook kunnen weten dat Channah niet zou winnen, omdat ze te jong is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgend seizoen moet ik minder met mijn gevoel en meer met mijn verstand adopteren.
quote:
We zijn benieuwd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgend seizoen moet ik minder met mijn gevoel en meer met mijn verstand adopteren.
Aha! Ik heb een heel deel gemist omdat ik dacht dat Moordvrouw tussendoor zou komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij stuurde Melissa al weg zonder de punten van het publiek af te wachten![]()
Wie zalde er volges jou winne dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef roos94 het volgende:
het stond allang bekend wie er zalde winne enzo daarom maakte martijn die fout
13!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef oryxie het volgende:
[..]
Nee het was 14 of 15 ( ik weet niet zeker)
de kandidaten meteen Googelen, dan had je kunnen weten dat twee van de drie finalisten al lang bekend zijn binnen de musicalwereldquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Ik had ook kunnen weten dat Channah niet zou winnen, omdat ze te jong is.
En ook op 1 jongen stemmen, als er veel meer meisjes zijn.
kost da?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef iBenny het volgende:
Luisterend naar de gedownloade singles gaat Vajen winnen
eens!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef loezzzje het volgende:
Van mij mag Vajen winnen.
Fabienne
Dave vind ik ook 3x niks.
Was zeker een mooie man....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef Cher- het volgende:
Ik heb hem gevonden. Is inderdaad mooier dan Dave. Deze man was wel een knappe man trouwens. En ook wel puur ofzo.
Weet je nog, van Iris?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef iBenny het volgende:
Luisterend naar de gedownloade singles gaat Vajen winnen
Y U Payquote:
ONZ is een trapje verder, links van die andere wolk.quote:
kom op!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef roos94 het volgende:
http://davedekker.eu/agenda.htmlwat een drukke agenda
ik ga nu niet luisteren, maar in mijn gevoel zong hij het tweede refrein een octaaf hoger, Dave schakelde ineens een octaaf omlaagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef Cher- het volgende:
Ik heb hem gevonden. Is inderdaad mooier dan Dave. Deze man was wel een knappe man trouwens. En ook wel puur ofzo.
4 maanden voor z'n dood.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef Cher- het volgende:
lapohuntersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |