Damn, kind. Je posts zijn net zo lelijk als die foto.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef roos94 het volgende:
als fabienner zo uit zou zijn [ afbeelding ] zou niet half NL aan haar voeten liggen. haar stem is helemaal niet zo bijzonder en ik vind haar ook niet knap. vajen is véél mooier en knapper net als melissa
Als het om uiterlijk draait, waarom is Melissa dan niet verder gekomen, die is toch mooier, zeg jij?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef roos94 het volgende:
als fabienner zo uit zou zijn [ afbeelding ] zou niet half NL aan haar voeten liggen. haar stem is helemaal niet zo bijzonder en ik vind haar ook niet knap. vajen is véél mooier en knapper net als melissa
Maar dat geldt voor iedereen. Het moet gewoon in het plaatje passen en daar hoort nou eenmaal een mooi koppie bij(helaasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef roos94 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, kind. Je posts zijn net zo lelijk als die foto.
neequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef vraagjesman123 het volgende:
als dave komt heb je gelijk zo´n kut gevoel
Dit is de 2e keer dat ik er iets over zegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou, je blijft er op ingaan. Laat die zolderkamer autisten dat meisje maar hoer noemen. Wij mensen die wel buiten komen weten dat het niet zo is.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef roos94 het volgende:
nee het gaat om de stem, het de voice en vajen en melissas voice is veel mooierquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het om uiterlijk draait, waarom is Melissa dan niet verder gekomen, die is toch mooier, zeg jij?
The Voice Kids Adoptiespelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat is dat met adoptiekindjes? Ik snap het niet.
Ja, d'r tena lady zit vol.quote:
The Voice Kids Adoptiespelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat is dat met adoptiekindjes? Ik snap het niet.
Al is Vajen een beetje in de war, die denkt wel dat het een miss universe wedstrijd is, met haar 'muziek zal wereldvrede brengen lalalala'quote:
Komt ie nu mee.quote:
jij bent wel erg stoer zeg, je voelt je nu zeker wel de bom?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, kind. Je posts zijn net zo lelijk als die foto.
Vajen heeft een veel meer pieperig geluid, daar moet je wel van houden. Fabienne klinkt wat meer random, houden mensen meer van.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee het gaat om de stem, het de voice en vajen en melissas voice is veel mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |