quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweaun een leuk liedje voor z'n eaumah singuh!
Der FIPO MEISTERquote:
quote:
Wat?quote:
Ff serieus, ik ken dit nummer niet. Ik weet wel wie Antonie Kamerling is maar ik dacht dat hij alleen maar acteur was.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]dit nummer is veel mooier gezongen door Antonie
Dat liedje dat Floortje deed met Idols met die ontzettend falende modulatie!quote:
Eens. Heel erg eens zelfs.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef loezzzje het volgende:
Dan heb je wat gemist.0quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ff serieus, ik ken dit nummer niet. Ik weet wel wie Antonie Kamerling is maar ik dacht dat hij alleen maar acteur was.
Na een sec al zoiets zeggen is jouw probleem jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
hij zingt precies hetzelfde. Hij maakt geen mooie uithalen hij zingt heel oppervlakkig, mijn mening, Problem?
Uhuquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje dat Floortje deed met Idols met die ontzettend falende modulatie!
en een roze jasjequote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef loezzzje het volgende:
Afschaffenquote:
Nee....quote:
Nee, die moeder gebruikt. En komt in het publiek gillend klaar.quote:
Ik ken ook alleen maar dat nummerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ff serieus, ik ken dit nummer niet. Ik weet wel wie Antonie Kamerling is maar ik dacht dat hij alleen maar acteur was.
Levert dat nog wat op ?quote:
Hij blijft er ook gewoon in hangen hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afschaffen
Zag er eentje gister en moest meteen aan 'hier' denken
Zoals elke talentenshow winnaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef roos94 het volgende:
fabienne wint vast wel. nouja
je ziet dr zondag bij life 4 you en nog wat programma's en dan is het klaar
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:28 schreef SchoneZoon het volgende:
Vajen gaat winnen.
Dit is echt slechtMocht ze winnen..dan komt het omdat ze op een hoer lijkt
Ik wist het van Guus, maar heb het nooit gehoord in muziek, enkel Antonie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]Nee. Ik ken het alleen van hem.
Ik ga zo even zoeken, misschien dat ik het herken als ik het hoor.
Heeel snel even doorheengegaan en toch inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |