Ach, bij Ben Saunders en Charly Luske drukte men na 1 msquote:
Eerlijk is eerlijk, dit is wel lekkere mee brul muziek voor oude vieze mannen die twee barkrukken in de kroeg bezet houden vanwege de omvang. Dit moet er ook zijn.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef roos94 het volgende:
ik heb nog liever dat dave wint dan fabienne.
het is ook allemaal binnen 1 octaafquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef SchoneZoon het volgende:
Dave is saai met z'n Nederlandse liedjes
De lengte?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Dave heeft ook iets weg van Roel van Velzen
onzin, alzijn liedjes zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze luistert niet eens, het is bij voorbaat al afschuwelijk
Teveel concurentie helaas.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Hij heeft ook al van die grote schoenen.
Hij zingt wel goed hoor.
Ik ben geen vieze oud man maar ik mag deze muziek wel, zeker na 1 of 2 biertjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit is wel lekkere mee brul muziek voor oude vieze mannen die twee barkrukken in de kroeg bezet houden vanwege de omvang. Dit moet er ook zijn.
Deze heeft ie nog niet gedaan. En hij vindt Nederlands tof om te zingen. Problem?quote:
Ceequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
Hij mag winnen wat mij betreft. Nederland is stevig toe aan een Jantje Smit.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
Hij mag winnen wat mij betreft. Nederland is stevig toe aan een Jantje Smit.
Mijn stijl is het in ieder geval nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit is wel lekkere mee brul muziek voor oude vieze mannen die twee barkrukken in de kroeg bezet houden vanwege de omvang. Dit moet er ook zijn.
dit dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik vind z'n stem zo vlak.. wel zuiver, maar vlak.
hij zingt precies hetzelfde. Hij maakt geen mooie uithalen hij zingt heel oppervlakkig, mijn mening, Problem?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze heeft ie nog niet gedaan. En hij vindt Nederlands tof om te zingen. Problem?
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, ik ken dit hele nummer niet hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |