Ik heb zo'n idee dat dit nog wel zal gebeuren in de finale ofzotwitter:FBergmans twitterde op zondag 29-01-2012 om 18:51:02ik hoop zooooooooo dat ik een keer een duet met @chrishordijk zou mogen doen!!!! #lovetheguy reageer retweet
Oh god die twitterberichten van haarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:58 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dit nog wel zal gebeuren in de finale ofzotwitter:FBergmans twitterde op zondag 29-01-2012 om 18:51:02ik hoop zooooooooo dat ik een keer een duet met @chrishordijk zou mogen doen!!!! #lovetheguy reageer retweet
Ja ach, ze is 13... dan mag hetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Diemux het volgende:
[..]
Oh god die twitterberichten van haar
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:28 schreef iBenny het volgende:
Door naar de finale![]()
Ik denk eerlijk gezegd wel dat we ook na The Voice nog van haar zullen horen
Voequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ze is zo veelzijdig als Voe. Lukt het niet in de muziek, dan wel in iets anders.
Tuurlijk ken ik Voe wel. Ik snap alleen niet waar die vergelijking met haar vandaan komt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Mensen die Voe niet kennen
Adoreer hier Emilie/VOE (mét pics!) #3
Voe kan ook zingen. Ze heeft zelfs een single opgenomen. Voe kwam gisteren ook in het live-topic voorbij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Voe wel. Ik snap alleen niet waar die vergelijking met haar vandaan komt.
Alsnog snap ik de vergelijking niet. En na een flink wat autotune kan iedereen zingenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voe kan ook zingen. Ze heeft zelfs een single opgenomen. Voe kwam gisteren ook in het live-topic voorbij.
Nee joh, veel te dik voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voe kan ook zingen. Ze heeft zelfs een single opgenomen. Voe kwam gisteren ook in het live-topic voorbij.
Fabienne is lang, slank en blond, drie belangrijke kwaliteiten voor modellenwerk. Ze heeft er ook het perfecte gezicht voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |