quote:
We zijn benieuwd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgend seizoen moet ik minder met mijn gevoel en meer met mijn verstand adopteren.
Aha! Ik heb een heel deel gemist omdat ik dacht dat Moordvrouw tussendoor zou komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij stuurde Melissa al weg zonder de punten van het publiek af te wachten![]()
Wie zalde er volges jou winne dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef roos94 het volgende:
het stond allang bekend wie er zalde winne enzo daarom maakte martijn die fout
13!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef oryxie het volgende:
[..]
Nee het was 14 of 15 ( ik weet niet zeker)
de kandidaten meteen Googelen, dan had je kunnen weten dat twee van de drie finalisten al lang bekend zijn binnen de musicalwereldquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Ik had ook kunnen weten dat Channah niet zou winnen, omdat ze te jong is.
En ook op 1 jongen stemmen, als er veel meer meisjes zijn.
kost da?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef iBenny het volgende:
Luisterend naar de gedownloade singles gaat Vajen winnen
eens!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef loezzzje het volgende:
Van mij mag Vajen winnen.
Fabienne
Dave vind ik ook 3x niks.
Was zeker een mooie man....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef Cher- het volgende:
Ik heb hem gevonden. Is inderdaad mooier dan Dave. Deze man was wel een knappe man trouwens. En ook wel puur ofzo.
Weet je nog, van Iris?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef iBenny het volgende:
Luisterend naar de gedownloade singles gaat Vajen winnen
Y U Payquote:
ONZ is een trapje verder, links van die andere wolk.quote:
kom op!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef roos94 het volgende:
http://davedekker.eu/agenda.htmlwat een drukke agenda
ik ga nu niet luisteren, maar in mijn gevoel zong hij het tweede refrein een octaaf hoger, Dave schakelde ineens een octaaf omlaagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef Cher- het volgende:
Ik heb hem gevonden. Is inderdaad mooier dan Dave. Deze man was wel een knappe man trouwens. En ook wel puur ofzo.
4 maanden voor z'n dood.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef Cher- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |