SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Het is slecht Lotje!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Beetje slapjes idd
Maar omdat je AQ bent is het niet erg
drummen. En als-ie dat niet doet staat zijn muziek/tv zo hard dat we het door de muren heen letterlijk kunnen verstaan. En dat is best knap als je in een extra geīsoleerde woning woont omdat Schiphol om de hoek ligtquote:
Wat een vervelende gast dan zeg. Doet die express?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
drummen. En als-ie dat niet doet staat zijn muziek/tv zo hard dat we het door de muren heen letterlijk kunnen verstaan. En dat is best knap als je in een extra geīsoleerde woning woont omdat Schiphol om de hoek ligt
Dit is best een goed idee AQ!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon die 2 kats van Shar los laten in z'n tuin.
Die beesten slopen alles!
Oe shoppen, nicequote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen!
Lekker weertje, vandaag shoppen in Den Bosch en lekker bij een vriendinnetje eten
Zin in!
Blog jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat moet er mee gebeuren dan? Op je blog? Post ze gewoon allemaal
quote:Delivery estimate: 7 April 2012 - 12 April 2012
1 "The Walking Dead Book 1: Bk. 1"
Adlard, Charlie; Hardcover; Ŗ15.00
Usually dispatched within 11 to 13 days
Sold by: Amazon.co.uk
1 "The Walking Dead Book 2: Bk. 2"
Kirkman, Robert; Hardcover; Ŗ16.89
Usually dispatched within 7 to 9 days
Sold by: Amazon.co.uk
In de stad? Ik zou bij god niet weten waar die dingen te halen zijn hier in Nederland. Daarbij betwijfel ik of hardcover verzamelboeken goedkoper zijn hier. Het is niet alleen maar strip 1 en 2 he? Het zijn de eerste 24 stripsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarom haal je ze niet gewoon in de stad? Zijn ze veel goedkoper..
Zijn ze in Nederland goedkoper ja? Ik weet nog dat ik mijn hardcovers van de comics rondom Warcraft maar in Engeland gehaald had omdat ik ze hier niet kon vindenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarom haal je ze niet gewoon in de stad? Zijn ze veel goedkoper..
Bol.com geeft een adviesprijs van 33 euroquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zijn ze in Nederland goedkoper ja? Ik weet nog dat ik mijn hardcovers van de comics rondom Warcraft maar in Engeland gehaald had omdat ik ze hier niet kon vinden
Dankjwel AQ, kwaliteitstopicquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
Wie wil er een plaatje voor mij uitsnijden (in bijv. photoshop)?
Jeweet toch Shar!quote:
Vergeet niet ozotic lakjes voor mij mee te nemennnnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:12 schreef GameBabe het volgende:
Wat een weertje, je zou er bijna zin van krijgen om te reizen
Ik moet nog steeds een aantal Asterix boeken om de serie compleet te hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:59 schreef wc-eend het volgende:
Ja, ik weet niet hoe het in andere grote steden zit... maar hier in Rotterdam zit redelijk centraal een stripwinkel.. daar verkopen ze veel normale stripboeken maar ook heel veel comics (waaronder walking dead)..
Zo kwam er ook maandelijks zo'n preview-boek met de releases van komende tijd... ik kon gewoon opgeven wat ik wilde hebben en dan bestelde hun het via de importeur... was echt mega-handig..
Oh mijn godquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
Wie wil er een plaatje voor mij uitsnijden (in bijv. photoshop)?
Floddertjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Oh mijn god
Ik heb nu buikpijn van het lachen
Lol ik weet niet of ik eraan zal denkenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vergeet niet ozotic lakjes voor mij mee te nemennnn![]()
USA hequote:
Hoi Sharquote:
Furmintor kopen!!!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:47 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, al allemaal lekker ontbeten?
Ik werd net wakker met een kotsende kat (gelukkig op de grond), maar daar word je wel een beetje onpasselijk van... Komende week maar braaf kammen dan om haarballen te voorkomen...
Dat gezwel op je grote teenquote:
Dat is mijn eikel, lul dat je ben XDquote:
quote:EmarNetwork update!
We zijn op het moment vooral druk bezig met de volgende EmarNetwork film. Ik ga daar inhoudelijk voorlopig nog niets over zeggen. Wel kan ik zeggen dat de eerste ontmoeting met alle acteurs heeft plaatsgevonden en dat het script bijna af is. En doordat we druk bezig zijn met de tweede EmarNetwork film blijft er minder tijd over voor de webshows. Volgende week ga ik samen met Kevin weer druk aan het werk en zullen we een aantal video's maken. Verwacht eind maart review 65 en begin april de eerste EmarScience van het nieuwe seizoen.
soms denk ik echt dat er iets niet goed met je isquote:
WAAAANTS!!!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Converse liefde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zwarte zijn wat minder, maar die witte zijn wel tofquote:Op zondag 25 maart 2012 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Converse liefde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind die zwarte lelijkquote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die zwarte zijn wat minder, maar die witte zijn wel tof
Ah kuuk heeft er 1 uitgepoept? gefeliciteerd
Ja dat zeg ikquote:
http://www.ebay.com/sch/i(...)verse&_dmd=1&_sop=15quote:Op zondag 25 maart 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Had die witte nog toffer gevonden als het hoge waren geweest
Die super mario bros is wel vet jaquote:Op zondag 25 maart 2012 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i(...)verse&_dmd=1&_sop=15
Die game was zooo kut maar ik heb hem ZOOOO vaak gespeeld!!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Alleen de muziek al en ik krijg weer braakneigingen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wel, maar dat onderwater level was zo baggerquote:Op zondag 25 maart 2012 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Die game was zooo kut maar ik heb hem ZOOOO vaak gespeeld!!
TMNT
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
soms denk ik echt dat er iets niet goed met je is
Somsquote:Op zondag 25 maart 2012 12:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
soms denk ik echt dat er iets niet goed met je is
Zo'n 1% van de vrouwelijk bevolking kan dit hebben, beetje jammer!quote:
wopwopwopwopquote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Are we doin' it from the very beginnin?
Yes darlin'.
LOVE IT
Haha geweldig!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh, btw, sc-tje eet citroen en ze vind het lekker. Lekkerder dan peer en banaan in ieder geval. Maf kind
[ afbeelding ]
Geniaal!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh, btw, sc-tje eet citroen en ze vind het lekker. Lekkerder dan peer en banaan in ieder geval. Maf kind
[ afbeelding ]
1% maar?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo'n 1% van de vrouwelijk bevolking kan dit hebben, beetje jammer!
Oh een kuuk, gefeliciteerd!!
Het is een goed teken als kinderen veel lusten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef SummerBreeze het volgende:
[ afbeelding ]
Het ergste is dat meestal de verkeerde 1% dit draagtquote:Op zondag 25 maart 2012 20:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo'n 1% van de vrouwelijk bevolking kan dit hebben, beetje jammer!
Oh een kuuk, gefeliciteerd!!
eens. Dat is ook de reden dat ik het haar lekker heb laten oppeuzelen. Bij het boodschappen doen hebben we het zelfs in ons achtehoofd gehouden bij het kopen van fruit voor sc-tje. Komende week krijgt ze grapefruit en meloen. Toch niet de makkelijkste smaken, maar ze heeft gisteren al laten zien dat meloen toch wel erg goed naar binnen gaat.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is een goed teken als kinderen veel lusten.In mijn beeld van opvoeden iig. Zoals een kennis van ons zei die een goede kok is: Mijn zoontje van 6 roept, wilde eens is veel lekkerder dan tamme eend papa.
En kuuk gefelicitteerd
[..]
Het ergste is dat meestal de verkeerde 1% dit draagt
quote:
Wij hadden gister de eerste oefenwedstrijd.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga als het goed is vanavond voor het eerst meetrainen met de plaatselijke honkbalvereniging
awesomequote:Op maandag 26 maart 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga als het goed is vanavond voor het eerst meetrainen met de plaatselijke honkbalvereniging
SPOILER: Mogelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkout plzzzz!
Details details.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik betwijfel of die 18+ is Double You Sea Duck
Mass effect 3? Is die een beetje de moeite waard?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:16 schreef Nebo het volgende:
Ik ben weer zo gruwelijk hard aan het soggen deze ochtend. Mass Effect spelen, Game of Thrones lezen, tegen mezelf tafeltennissen op de eettafel, de katten uit de slaapkamer jagen door simpelweg een opzetstukje van de stofzuiger te laten zien. Prima
Nee, de eerste. Ik heb de serie maar eens een keer opgepaktquote:Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mass effect 3? Is die een beetje de moeite waard?
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:09 schreef wc-eend het volgende:
BAM!! Spontaan Hello Kitty-fan gewordenSPOILER: Mogelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkout plzzzz!In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Diablo 2 ftw , ik wacht wel even tot ik eindelijk Diablo 3 kan gaan spelen...quote:Op maandag 26 maart 2012 09:17 schreef Murdera het volgende:
Toch maar weer begonnen met Diablo2.
Na 2 middagjes in de tuin met laptopje alweer in act 3. Gaat hard.
Fallout (1)quote:Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Diablo 2 ftw , ik wacht wel even tot ik eindelijk Diablo 3 kan gaan spelen...
Speel de laatste tijd sowieso veel oude klassiekers omdat er bijna alleen maar gare spellen uitkomen op dit moment imo.
Melz!!! Omdat ik jou smsje las net voordat ik ging slapen, heb ik vannacht over jou gedroomdquote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Melz!!! Omdat ik jou smsje las net voordat ik ging slapen, heb ik vannacht over jou gedroomd
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Melz!!! Omdat ik jou smsje las net voordat ik ging slapen, heb ik vannacht over jou gedroomd
OW YEAHHHHHHHquote:
Jouw avaquote:Op maandag 26 maart 2012 11:31 schreef StefanW het volgende:
[..]
BAM!! Spontaan Hello Kitty-fan geworden
* Poit gaat Lotje ook berichtjes sturen vlak voor slaaptijdquote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wil heul niet in de AQ-reeks postenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niks, prima TT toch? Word een mooi filmpje
De reeksquote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Fix0rtquote:
Ik denk dat AQ een heel eenzaam persoon is en alleen ons heeft als (virtuele) vriendjes. Hij mag wel een beetje aandacht hebben van mij.quote:
Als AQ er straks een einde aan maakt, heb jij het op je gewetenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als AQ er straks een einde aan maakt, heb jij het op je geweten
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als AQ er straks een einde aan maakt, krijgt Pheno de kudos
Waardeloze verloofdequote:Op maandag 26 maart 2012 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit gaat Lotje ook berichtjes sturen vlak voor slaaptijd
Pff, waarom mag jij wel en ik niet?quote:
ZO STAAT JE DOCHTER OVER 15 JAAR OOK VOOR DE SPIEGEL SDquote:Op maandag 26 maart 2012 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
ik wilde een Hello Kitty badjas kopen voor m'n dochter.... dat hoeft dus ook niet meer
jij denkt dat mijn dochter over 15 jaar privacy heeft?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ZO STAAT JE DOCHTER OVER 15 JAAR OOK VOOR DE SPIEGEL SD
DAN BEN IK 41 KAN NOG NET
MUWAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HOAX!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef Nebo het volgende:
Grappig, op de mobiele versie van het forum heb je nu kleurtjes aan de linker kant van reacties om te zien of de persoon een man of vrouw is! Newsflash: Poit blijkt al die tijd gewoon een kerel geweest te zijn!
Wie niet hierquote:
Er zullen vast nog wel slanke vrouwen zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 09:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]Als het niet minder is!
Mijn nieuwe sportregime gaat deze week van start. Op naar de sportschool!
Ik denk genoegquote:
Je maakt het zo alleen maar spannender voor je dochter. Des te meer giggidy voor Fruitjequote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij denkt dat mijn dochter over 15 jaar privacy heeft?
MUAHAHAHAHAHAAHA
Dude......quote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ZO STAAT JE DOCHTER OVER 15 JAAR OOK VOOR DE SPIEGEL SD
DAN BEN IK 41 KAN NOG NET
MUWAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Pas gehoord op het journaal, ze bestaan blijkbaar nog steeds, mensen die niet van Ghibli houden.quote:
Nice lady with good tastequote:
haterquote:
Net alsof jij nog wat te vertellen hebt als ze straks 15 is ...quote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij denkt dat mijn dochter over 15 jaar privacy heeft?
MUAHAHAHAHAHAAHA
jij kent mij duidelijk nietquote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Net alsof jij nog wat te vertellen hebt als ze straks 15 is ...
quote:
Een of andere japanse animatie studio. Dus helaas geen badass dwergquote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Rossdale het volgende:
What the fuck is Ghibli? Ik ken wel Gimli
Japanse Disney? Mehquote:Op maandag 26 maart 2012 13:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Een of andere japanse animatie studio. Dus helaas geen badass dwerg.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Rossdale het volgende:
What the fuck is Ghibli? Ik ken wel Gimli
Zie je wel Poit? Ze bestaanquote:
Je avatar lijkt op een laffe anime versie van Marilyn Mansonquote:
Ik ken het niet eens? dus hoe kan ik dan haten?quote:
*proest*quote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar lijkt op een laffe anime versie van Marilyn Manson
Daar moest ik dus ook aan denkenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar lijkt op een laffe anime versie van Marilyn Manson
quote:
plaatjes linken is niet je sterkste kant, he?quote:
Niet iedereen bezit die magische kracht.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
plaatjes linken is niet je sterkste kant, he?
A man can try.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
plaatjes linken is niet je sterkste kant, he?
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:09 schreef wc-eend het volgende:
Nieuwe vriendin eend?SPOILER: Mogelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkout plzzzz!![]()
dan ga je werken?quote:
Nee joh met spek een kaas! En dan zo gebakken dat de kaas goed krokant is. Super lekker!quote:
Bak je ze dan heel lang, of flip je ze?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh met spek een kaas! En dan zo gebakken dat de kaas goed krokant is. Super lekker!
Ik flip ze!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bak je ze dan heel lang, of flip je ze?
Ik denk het ook niet, maar ik kan er niks aan doen dat hij fokt tijdens het werkquote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
HA.Hahahaaa. Ik denk dat hij dat niet bedoelde Nickie
Haha nice , zo maak ik ze ook altijdquote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh met spek een kaas! En dan zo gebakken dat de kaas goed krokant is. Super lekker!
Door het niet te kennen haat je al.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens? dus hoe kan ik dan haten?
Terecht punt, dat wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar ik kan er niks aan doen dat hij fokt tijdens het werk
Hmm mkayquote:
PANNEKOEKEUUUHUHUHUHUHUquote:Op maandag 26 maart 2012 15:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo een hele tas met gezonde spulletjes gekocht bij de supermarkt![]()
(fruit maak je geen zorgen, morgen eten we gewoon pannekoeken!)
ok ok ok ok okquote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
GODVERDOMME WERKEN JA,
IK BETAAL JE NIET VOOR NIKS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi hoi hoiquote:Op maandag 26 maart 2012 23:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Morgen weer een dag
Lotterman here i come
Wat is dat voor freaking afwasmiddelschuimkraag? Bah! Nu slapie doen, morgen weer van 9 tot 17 conflicten hanteren in een stinkend klaslokaaltje!quote:
Haha ja nu je het zegt. Maar wel mooie condensdruppels op het glas!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat is dat voor freaking afwasmiddelschuimkraag? Bah!
SBquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:15 schreef SummerBreeze het volgende:
goodmorning. Heeft iemand oordopjes voor me?
Hmm..quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog mensen van hier die naar Sensation White gaan? De ticket verkoop stond eerst voor vandaag maar nu opeens voor zaterdag
Armin Only wil ik nog wel eens heen, als het goed is dit jaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm..
Ik zou het niet een hele nacht volhouden op die muziek.. Allemaal net wat te lafjes..
Ooit naar Armen Only geweest.. Wat verschrikkelijk was dat zeg..
Ik wil het wel een keer meemakenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm..
Ik zou het niet een hele nacht volhouden op die muziek.. Allemaal net wat te lafjes..
Ooit naar Armen Only geweest.. Wat verschrikkelijk was dat zeg..
Sensation White, dat is toch staand loungen en mekaar aankijken de hele nacht ā 70 euro per kaartje?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog mensen van hier die naar Sensation White gaan? De ticket verkoop stond eerst voor vandaag maar nu opeens voor zaterdag
Het is trouwens wel een goede show hoor.. Was leuke opzet met veel gastartiesten maar ik kan me gewoon niet zo lang vermaken op die muziek..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Armin Only wil ik nog wel eens heen, als het goed is dit jaar.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sensation White, dat is toch staand loungen en mekaar aankijken de hele nacht ā 70 euro per kaartje?
Zo kan je het ook omschrijvenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sensation White, dat is toch staand loungen en mekaar aankijken de hele nacht ā 70 euro per kaartje?
Heb de vorige shows op dvd en blu-ray dus wil er echt eens bij zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is trouwens wel een goede show hoor.. Was leuke opzet met veel gastartiesten maar ik kan me gewoon niet zo lang vermaken op die muziek..
Ik was met m'n toenmalige vriendin en haar vrienden..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
En met een gezellige groep mensen kom je elke muziekavond/nacht door.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Zou vandaag eigenlijk gaan shoppen met vriendinnen in Maastricht maar helaas schopte school deze plannen in de war.
Nu ben ik chagrijnig!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was met m'n toenmalige vriendin en haar vrienden..
Geen geslaagde avond
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Zou vandaag eigenlijk gaan shoppen met vriendinnen in Maastricht maar helaas schopte school deze plannen in de war.
Nu ben ik chagrijnig!
Wij zijn nu bezig met groepje maken van mensen die gaan want anders zul je ook zien dat mijn lichaam weer de avond verpestquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was met m'n toenmalige vriendin en haar vrienden..
Geen geslaagde avond
Baaaaaaaaah vervelend babequote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Nu ben ik chagrijnig!
Fruit's portemonnee slaakt een zucht ter verlichting?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Nu ben ik chagrijnig!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fruit's portemonnee slaakt een zucht ter verlichting?
Kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Dude! Jij kent me nog niet zo goed of wel
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DAFUQ GA JE NIET MEE NAAR TENAC LUL
Ik ben zo'n geemancipeerd tutje dat het liefst alles zelf betaald.quote:
Nou dan moet ik maar de hele avond met Shar knuffelen, er zit niets anders op!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou dan moet ik maar de hele avond met Shar knuffelen, er zit niets anders op!
Ben 4x naar Black gegaan , white was te soft imo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Primaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat we al verloofd zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit waarom ga je niet gewoon verkering vragen aan Shar?
Maar dat is niet voor het echt!quote:
Fruit wil je verkering met mij?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit waarom ga je niet gewoon verkering vragen aan Shar?
Shar is een expert in backflipsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit wil je verkering met mij?
[ afbeelding ]
YES HOI HOI HOIquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit wil je verkering met mij?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Prima
Weet ik dat ze in goede handen is..
En die knuffel die ik nou van jou tegoed heb kan je ook aan Shar geven.. Geeft ze vast wel door aan meDe droomvrouw
![]()
![]()
Oh hell no..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met mijn rug?
ik hoor hier smoesjes
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh hell no..
Ik vraag het je minstens 1 keer per dag
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:38 schreef SocialDisorder het volgende:
DROWNING POOL DESENSITIZED!!
heerlijk vrolijke en zomerse muziek
Boobies and baseballbats?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
alleen jammer van die album-cover
Jesse Janequote:
Nope, nieuw album!quote:
Ja, dat wist ik.. Maar een nieuw album schreeuwt ook om een nieuwe film..quote:
Eerst Pick of Destiny maar eens op BluRay uitbrengenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik.. Maar een nieuw album schreeuwt ook om een nieuwe film..
Verkoopt beter wanneer er ook een nieuwe film uitkomt!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eerst Pick of Destiny maar eens op BluRay uitbrengen
Maak er een epische dubbelaar van!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Verkoopt beter wanneer er ook een nieuwe film uitkomt!
Hoop het ooit, al meerdere keren op de planning gestaan maar nog steeds niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eerst Pick of Destiny maar eens op BluRay uitbrengen
Ditquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maak er een epische dubbelaar van!
Kalm lot!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Godver, nog geen duidelijkheid over mijn scriptie
Wat een gezeur weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee bij de fontys gaat dat niet op, maar ik heb een gesprek met hem gehad. En iedere keer zeggen als je dit en dit aanpast is het goed. Dan pas ik het aan en dan komen ze weet met een waslijst van aanpassing aan.
Echt om gek van te worden! En dit is nog maar de casus... kun je nagaan hoe het gaat worden als ik mijn daadwerkelijk scriptie inlever.
Maar ik heb een niet echt standaard onderwerp dus dan moeten ze uit hun eigen richtlijnen en dat schijnt toch moeilijk te zijn.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahhh jullie zijn lief![]()
![]()
![]()
Als alles goed gaat heb ik over 15 weken mijn diploma en hoef ik nooit meer naar die stomme school!
Hier heb je ook nog een paar ballonnen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
Als alles goed gaat heb ik over 15 weken mijn diploma en hoef ik nooit meer naar die stomme school!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Oke krijg net een PM van BBN die stelt voor een circle jerk te houden om Lotje een hart onder de riem te steken.
Ik heb vriendelijk bedankt maar wie weet is de rest wel van de partij.
Wel eens iets van hem gezien, verder kan ik geen mening geven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef Poit het volgende:
Iemand bekend met Daniel Arends??
Die kerel is grappig!
hoop het ook voor je schatjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
Bekend is een groot woord. Heb 'm een jaar of wat in het Vondelpark gezien, heb toen wel gelachen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef Poit het volgende:
Iemand bekend met Daniel Arends??
Die kerel is grappig!
Dan gaan we zeker shoppen!!quote:
Ik ben soort van chick en altijd in voor shoppen!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan gaan we zeker shoppen!!
Ik heb meer chicks nodig in mijn leven!!
Soort van chick? Je bent toch gewoon full-on chick???quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben soort van chick en altijd in voor shoppen!!!
Mogguhquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:03 schreef wc-eend het volgende:
Goedemorgen...
Waarom wordt ik nou niet gewoon wakker naast onderstaande
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Dan beter nu dan over 9 dagen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |