Zijn ze in Nederland goedkoper ja? Ik weet nog dat ik mijn hardcovers van de comics rondom Warcraft maar in Engeland gehaald had omdat ik ze hier niet kon vindenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarom haal je ze niet gewoon in de stad? Zijn ze veel goedkoper..
Bol.com geeft een adviesprijs van 33 euroquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zijn ze in Nederland goedkoper ja? Ik weet nog dat ik mijn hardcovers van de comics rondom Warcraft maar in Engeland gehaald had omdat ik ze hier niet kon vinden
Dankjwel AQ, kwaliteitstopicquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
Wie wil er een plaatje voor mij uitsnijden (in bijv. photoshop)?
Jeweet toch Shar!quote:
Vergeet niet ozotic lakjes voor mij mee te nemennnnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:12 schreef GameBabe het volgende:
Wat een weertje, je zou er bijna zin van krijgen om te reizen
Ik moet nog steeds een aantal Asterix boeken om de serie compleet te hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:59 schreef wc-eend het volgende:
Ja, ik weet niet hoe het in andere grote steden zit... maar hier in Rotterdam zit redelijk centraal een stripwinkel.. daar verkopen ze veel normale stripboeken maar ook heel veel comics (waaronder walking dead)..
Zo kwam er ook maandelijks zo'n preview-boek met de releases van komende tijd... ik kon gewoon opgeven wat ik wilde hebben en dan bestelde hun het via de importeur... was echt mega-handig..
Oh mijn godquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
Wie wil er een plaatje voor mij uitsnijden (in bijv. photoshop)?
Floddertjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Oh mijn god
Ik heb nu buikpijn van het lachen

Lol ik weet niet of ik eraan zal denkenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vergeet niet ozotic lakjes voor mij mee te nemennnn![]()
USA hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |