awesomequote:Op maandag 26 maart 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga als het goed is vanavond voor het eerst meetrainen met de plaatselijke honkbalvereniging
SPOILER: Mogelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkout plzzzz!
Details details.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik betwijfel of die 18+ is Double You Sea Duck
Mass effect 3? Is die een beetje de moeite waard?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:16 schreef Nebo het volgende:
Ik ben weer zo gruwelijk hard aan het soggen deze ochtend. Mass Effect spelen, Game of Thrones lezen, tegen mezelf tafeltennissen op de eettafel, de katten uit de slaapkamer jagen door simpelweg een opzetstukje van de stofzuiger te laten zien. Prima
Nee, de eerste. Ik heb de serie maar eens een keer opgepaktquote:Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mass effect 3? Is die een beetje de moeite waard?
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:09 schreef wc-eend het volgende:
BAM!! Spontaan Hello Kitty-fan gewordenSPOILER: Mogelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkout plzzzz!In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Diablo 2 ftw , ik wacht wel even tot ik eindelijk Diablo 3 kan gaan spelen...quote:Op maandag 26 maart 2012 09:17 schreef Murdera het volgende:
Toch maar weer begonnen met Diablo2.
Na 2 middagjes in de tuin met laptopje alweer in act 3. Gaat hard.
Fallout (1)quote:Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Diablo 2 ftw , ik wacht wel even tot ik eindelijk Diablo 3 kan gaan spelen...
Speel de laatste tijd sowieso veel oude klassiekers omdat er bijna alleen maar gare spellen uitkomen op dit moment imo.
Melz!!! Omdat ik jou smsje las net voordat ik ging slapen, heb ik vannacht over jou gedroomdquote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Melz!!! Omdat ik jou smsje las net voordat ik ging slapen, heb ik vannacht over jou gedroomd
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Melz!!! Omdat ik jou smsje las net voordat ik ging slapen, heb ik vannacht over jou gedroomd
OW YEAHHHHHHHquote:
Jouw avaquote:Op maandag 26 maart 2012 11:31 schreef StefanW het volgende:
[..]
BAM!! Spontaan Hello Kitty-fan geworden
* Poit gaat Lotje ook berichtjes sturen vlak voor slaaptijdquote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wil heul niet in de AQ-reeks postenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niks, prima TT toch? Word een mooi filmpje
De reeksquote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Fix0rtquote:
Ik denk dat AQ een heel eenzaam persoon is en alleen ons heeft als (virtuele) vriendjes. Hij mag wel een beetje aandacht hebben van mij.quote:
Als AQ er straks een einde aan maakt, heb jij het op je gewetenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als AQ er straks een einde aan maakt, heb jij het op je geweten
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als AQ er straks een einde aan maakt, krijgt Pheno de kudos
Waardeloze verloofdequote:Op maandag 26 maart 2012 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit gaat Lotje ook berichtjes sturen vlak voor slaaptijd
Pff, waarom mag jij wel en ik niet?quote:
ZO STAAT JE DOCHTER OVER 15 JAAR OOK VOOR DE SPIEGEL SDquote:Op maandag 26 maart 2012 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
ik wilde een Hello Kitty badjas kopen voor m'n dochter.... dat hoeft dus ook niet meer
jij denkt dat mijn dochter over 15 jaar privacy heeft?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ZO STAAT JE DOCHTER OVER 15 JAAR OOK VOOR DE SPIEGEL SD
DAN BEN IK 41 KAN NOG NET
MUWAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HOAX!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef Nebo het volgende:
Grappig, op de mobiele versie van het forum heb je nu kleurtjes aan de linker kant van reacties om te zien of de persoon een man of vrouw is! Newsflash: Poit blijkt al die tijd gewoon een kerel geweest te zijn!
Wie niet hierquote:
Er zullen vast nog wel slanke vrouwen zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 09:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]Als het niet minder is!
Mijn nieuwe sportregime gaat deze week van start. Op naar de sportschool!
Ik denk genoegquote:
Je maakt het zo alleen maar spannender voor je dochter. Des te meer giggidy voor Fruitjequote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij denkt dat mijn dochter over 15 jaar privacy heeft?
MUAHAHAHAHAHAAHA
Dude......quote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ZO STAAT JE DOCHTER OVER 15 JAAR OOK VOOR DE SPIEGEL SD
DAN BEN IK 41 KAN NOG NET
MUWAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Pas gehoord op het journaal, ze bestaan blijkbaar nog steeds, mensen die niet van Ghibli houden.quote:
Nice lady with good tastequote:
haterquote:
Net alsof jij nog wat te vertellen hebt als ze straks 15 is ...quote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij denkt dat mijn dochter over 15 jaar privacy heeft?
MUAHAHAHAHAHAAHA
jij kent mij duidelijk nietquote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Net alsof jij nog wat te vertellen hebt als ze straks 15 is ...
quote:
Een of andere japanse animatie studio. Dus helaas geen badass dwergquote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Rossdale het volgende:
What the fuck is Ghibli? Ik ken wel Gimli
Japanse Disney? Mehquote:Op maandag 26 maart 2012 13:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Een of andere japanse animatie studio. Dus helaas geen badass dwerg.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Rossdale het volgende:
What the fuck is Ghibli? Ik ken wel Gimli
Zie je wel Poit? Ze bestaanquote:
Je avatar lijkt op een laffe anime versie van Marilyn Mansonquote:
Ik ken het niet eens? dus hoe kan ik dan haten?quote:
*proest*quote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar lijkt op een laffe anime versie van Marilyn Manson
Daar moest ik dus ook aan denkenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar lijkt op een laffe anime versie van Marilyn Manson
quote:
plaatjes linken is niet je sterkste kant, he?quote:
Niet iedereen bezit die magische kracht.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
plaatjes linken is niet je sterkste kant, he?
A man can try.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
plaatjes linken is niet je sterkste kant, he?
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:09 schreef wc-eend het volgende:
Nieuwe vriendin eend?SPOILER: Mogelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkout plzzzz!![]()
dan ga je werken?quote:
Nee joh met spek een kaas! En dan zo gebakken dat de kaas goed krokant is. Super lekker!quote:
Bak je ze dan heel lang, of flip je ze?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh met spek een kaas! En dan zo gebakken dat de kaas goed krokant is. Super lekker!
Ik flip ze!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bak je ze dan heel lang, of flip je ze?
Ik denk het ook niet, maar ik kan er niks aan doen dat hij fokt tijdens het werkquote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
HA.Hahahaaa. Ik denk dat hij dat niet bedoelde Nickie
Haha nice , zo maak ik ze ook altijdquote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh met spek een kaas! En dan zo gebakken dat de kaas goed krokant is. Super lekker!
Door het niet te kennen haat je al.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens? dus hoe kan ik dan haten?
Terecht punt, dat wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar ik kan er niks aan doen dat hij fokt tijdens het werk
Hmm mkayquote:
PANNEKOEKEUUUHUHUHUHUHUquote:Op maandag 26 maart 2012 15:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo een hele tas met gezonde spulletjes gekocht bij de supermarkt![]()
(fruit maak je geen zorgen, morgen eten we gewoon pannekoeken!)
ok ok ok ok okquote:Op maandag 26 maart 2012 22:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
GODVERDOMME WERKEN JA,
IK BETAAL JE NIET VOOR NIKS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi hoi hoiquote:Op maandag 26 maart 2012 23:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Morgen weer een dag
Lotterman here i come
Wat is dat voor freaking afwasmiddelschuimkraag? Bah! Nu slapie doen, morgen weer van 9 tot 17 conflicten hanteren in een stinkend klaslokaaltje!quote:
Haha ja nu je het zegt. Maar wel mooie condensdruppels op het glas!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat is dat voor freaking afwasmiddelschuimkraag? Bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |