awesomequote:Op maandag 26 maart 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga als het goed is vanavond voor het eerst meetrainen met de plaatselijke honkbalvereniging
SPOILER: Mogelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkout plzzzz!
Details details.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik betwijfel of die 18+ is Double You Sea Duck
Mass effect 3? Is die een beetje de moeite waard?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:16 schreef Nebo het volgende:
Ik ben weer zo gruwelijk hard aan het soggen deze ochtend. Mass Effect spelen, Game of Thrones lezen, tegen mezelf tafeltennissen op de eettafel, de katten uit de slaapkamer jagen door simpelweg een opzetstukje van de stofzuiger te laten zien. Prima
Nee, de eerste. Ik heb de serie maar eens een keer opgepaktquote:Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mass effect 3? Is die een beetje de moeite waard?
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:09 schreef wc-eend het volgende:
BAM!! Spontaan Hello Kitty-fan gewordenSPOILER: Mogelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkout plzzzz!In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Diablo 2 ftw , ik wacht wel even tot ik eindelijk Diablo 3 kan gaan spelen...quote:Op maandag 26 maart 2012 09:17 schreef Murdera het volgende:
Toch maar weer begonnen met Diablo2.
Na 2 middagjes in de tuin met laptopje alweer in act 3. Gaat hard.
Fallout (1)quote:Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Diablo 2 ftw , ik wacht wel even tot ik eindelijk Diablo 3 kan gaan spelen...
Speel de laatste tijd sowieso veel oude klassiekers omdat er bijna alleen maar gare spellen uitkomen op dit moment imo.
Melz!!! Omdat ik jou smsje las net voordat ik ging slapen, heb ik vannacht over jou gedroomdquote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Melz!!! Omdat ik jou smsje las net voordat ik ging slapen, heb ik vannacht over jou gedroomd
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Melz!!! Omdat ik jou smsje las net voordat ik ging slapen, heb ik vannacht over jou gedroomd
OW YEAHHHHHHHquote:
Jouw avaquote:Op maandag 26 maart 2012 11:31 schreef StefanW het volgende:
[..]
BAM!! Spontaan Hello Kitty-fan geworden
* Poit gaat Lotje ook berichtjes sturen vlak voor slaaptijdquote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wil heul niet in de AQ-reeks postenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niks, prima TT toch? Word een mooi filmpje
De reeksquote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niks, prima TT toch? Word een mooi filmpje
Fix0rtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |