quote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Rossdale het volgende:
What the fuck is Ghibli? Ik ken wel Gimli
Zie je wel Poit? Ze bestaanquote:
Je avatar lijkt op een laffe anime versie van Marilyn Mansonquote:
Ik ken het niet eens? dus hoe kan ik dan haten?quote:
*proest*quote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar lijkt op een laffe anime versie van Marilyn Manson
Daar moest ik dus ook aan denkenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar lijkt op een laffe anime versie van Marilyn Manson
quote:
plaatjes linken is niet je sterkste kant, he?quote:
Niet iedereen bezit die magische kracht.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
plaatjes linken is niet je sterkste kant, he?
A man can try.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
plaatjes linken is niet je sterkste kant, he?
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:09 schreef wc-eend het volgende:
Nieuwe vriendin eend?SPOILER: Mogelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkout plzzzz!![]()
dan ga je werken?quote:
Nee joh met spek een kaas! En dan zo gebakken dat de kaas goed krokant is. Super lekker!quote:
Bak je ze dan heel lang, of flip je ze?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh met spek een kaas! En dan zo gebakken dat de kaas goed krokant is. Super lekker!
Ik flip ze!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bak je ze dan heel lang, of flip je ze?
Ik denk het ook niet, maar ik kan er niks aan doen dat hij fokt tijdens het werkquote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
HA.Hahahaaa. Ik denk dat hij dat niet bedoelde Nickie
Haha nice , zo maak ik ze ook altijdquote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh met spek een kaas! En dan zo gebakken dat de kaas goed krokant is. Super lekker!
Door het niet te kennen haat je al.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens? dus hoe kan ik dan haten?
Terecht punt, dat wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar ik kan er niks aan doen dat hij fokt tijdens het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |