abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109312748
2012

***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
17 september: Kwisted
26 september: NiGeLaToR

03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
12 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
eind oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_109312776
Het topic waarin Flugeltje gaat bevallen!! :D
pi_109312929
Dat bedoel ik
pi_109313053
Wel verdraaid ik had net een hele reactie getypt en nu is ie spoorloos. Uiteraard weet ik niet meer wat erin stond. :')

Anyway, nog maar één keer gespuugd vandaag, gaat goed! gisteren had ik om deze tijd al 4 keer boven de pot gehangen.

Zou Fluugs lekker in dromeland zijn? Lekker even bijtanken.

Oeke, je bent zeker vergeten dat je mij de naam zou pm'en? :P })
pi_109313735
Oeks, fijn dat jullie een naam hebben *O*. Beter laat dan nooit ook trouwens :D.
Buh, ik zit een beetje om me heen te staren. Ik had eigenlijk gehoopt dat m'n bestelde pc-game binnen zou zijn vandaag.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_109314173
Oeks cool dat jullie een naam hebben gekozen!! Lekker zeg, nu er nog even aan wennen. Had ik trouwens ook bij dochter. Nu denk ik heel af en toe nog wel eens aan de naam die we op de 2e plaats hadden maar die het net niet werd, en die vind ik ook totaal niet bij haar passen nu.

Kuuks bah, postbode al gespot maar zonder game? }:| s ook niet lief van m!
pi_109314374
Hallo, ook nog maar is wat posten in dit topic :-). We zitten nu bijna in week 34.
veel is al in huis en kraamzorg is ook al langs geweest.

met vriendinlief gaat ook nog steeds alles goed. Behalve vorige week even met een kleine voedselvergiftiging (waarvoor dank aan een hotel ergens in Vught)

Vind het wel erg spannend worden nu allemaal, het is bijna al aftellen (vind ik dan). Het is voor ons de eerste...

Eerste les zwangerstherapie ook gehad :-), was wel lachwekkend soms haha.

ik zal proberen vaker hier wat te posten!
pi_109314391
Oeke n naam *O* wat fijn

-O- ben kapot
diegene die vanmorgen ook langskwam voor thee/koffie enz ging ook mee de stad in..
mn moeder houdt altijd goed rekenig met mij, we gaan gewoon met een doel de stad in
en dan naar huis. Heb tegen die ander die mee ging uitgelegd, dat ik niet kan slenteren
en niet winkel in & uit.
Nouja begrip enz natuurlijk, maar eenmaal in de stad.. even hier heen.. even daar heen..
op een gegeven moment zei ik van dat trek ik niet en ik móet echt ff naar die winkel (daarna
was t wat mij betreft ook wel klaar.)
Dus ik dacht prima, dat begrijpt ze. Wilde ze daarna nogsteeds naar n andere winkel, wat n heel eind lopen was. }:|

Nouja, mn moeder dus zo van ik begrijp t wel enz enz, en ik raakte de spanning in mn buik maar niet kwijt :{
Toen had ze 't wel door gelukkig maar pff.. wel moeilijk hoor.. was voor af en tijdens t 'winkelen' echt wel duidelijk.

Doe mn best om d'r voor iemand te zijn met problemen en een luisterend oor bieden ook al geeft me dat ook wat stress
en dan dit.. :{

maja..

Een dikke :* voor fluug!!!
pi_109314559
Pff vervelend Zoe! Mensen denken soms dat ze heel begripvol zijn, maar zijn dat dan absoluut niet! Stom. Zeker als je het ook nog uitlegt enzo en dan toch nog ergens anders heen willen.
Lekker rustig aan hoor de rest van de dag nu!

Ik ga nu ook naar huis van mn werk. Vandaag en morgen zijn mijn lange werkdagen normaal, van 9 uur. Maar die doe ik niet meer. Ik ben nu klaar, dus ga lekker naar huis. Kleine meid is bij oma dus ik ga even op de bank liggen en misschien een wasje doen maar thats it.
Ik leer het nog wel eens, dat rustiger aan doen! :) (hoop ik).
pi_109314566
Zoë, balen zeg! Je moet dus kennelijk met sommige personen nóg duidelijker zijn. Gewoon ronduit bot, is niet anders! :*

Kuukske, als je game er niet is kun je net zo goed gaan bevallen. Oh nee, eerst die koortslip weg he..
pi_109314595
coco, heel herkenbaar, ik was mezelf op een gegeven moment zelfs druk aan het maken in welke 'coupe' ik het moest scheren, ik was bang dat ze rare dingen zouden denken als ik te veel weg zou halen, haha.
Maar gelukkig is zo'n inwendige echo niet zo heel erg 'bloot'. De echo mevrouw hoeft alleen dat ding er in te duwen en verder niet naar binnen te kijken. Gewoon lekker een iets langer shirt aandoen dan lig je niet zo bloot en hoeft verder niemand echt iets te zien. Het valt echt super mee.

Balen hoor Zoë, niet echt lekker als er geen rekening wordt gehouden met je.
pi_109314666
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef Thistleweed het volgende:
coco, heel herkenbaar, ik was mezelf op een gegeven moment zelfs druk aan het maken in welke 'coupe' ik het moest scheren, ik was bang dat ze rare dingen zouden denken als ik te veel weg zou halen, haha.
Maar gelukkig is zo'n inwendige echo niet zo heel erg 'bloot'. De echo mevrouw hoeft alleen dat ding er in te duwen en verder niet naar binnen te kijken. Gewoon lekker een iets langer shirt aandoen dan lig je niet zo bloot en hoeft verder niemand echt iets te zien. Het valt echt super mee.

Balen hoor Zoë, niet echt lekker als er geen rekening wordt gehouden met je.
Oh, ik heb er al eens een gehad. Dus zie er verder ook niet tegenop. Toen had ik er overigens niet aan gedacht om een lang shirt aan te trekken :D :') :+
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2012 @ 15:06:11 #13
309370 Nanadu
pi_109314711
Flugel wat balen voor je dat het zo gaat en je mag ook lekker balen hier, daar zijn we voor. Ik hoop dat je de rust voor jezelf kan vinden en dat het dan doorzet.

Zoe ook al zit je thuis, het betekent niet dat je er maar altijd voor anderen moet zijn met problemen. Jij zit ook niet voor niks thuis! Let op je grenzen.

Ik heb weer een rotnacht achter de rug. Mijn meisje was zo aan het hoesten dat ze steeds maar niet in slaap kon komen. Ze was er helemaal overstuur van en dat maakte alles alleen maar erger :'( Vanochtend leek het wel weer goed te gaan, dus ze is wel naar het kinderdagverblijf gegaan. Ik ben net terug van mijn werk en ga maar een beetje rommelen in huis en vroeg mijn meisje ophalen.
pi_109315200
Ja soms voelt t wel zo nanadu.. ik zit thuis dus mensen kunnen wel langskomen
en dan weet ik al dat ik een stortvloed van verhalen met problemen over me heen krijg
merk wel dat ik er echt last van krijg.. dus niet meer zo beschikbaar zijn dan maar..

Zit nu nog in stressmodus -O- en vanmiddag komt n vriendin langs te eten,
ze zegt wel dat ze helpt (toen ik uit t ziekenhuis kwam ook) maar uiteindelijk gebeurt dat niet..
(loop ik zelf patat te bakken, saus te pakken, drinken enz)

zal dr nu wel directer vragen écht te helpen.. en specifiek dingen vragen

Ik snap 't niet -O- ben echt heel duidelijk in wat ik wel & niet kan
en ik vertel waar dingen staan enz

achja, zal 't eea wel moeten leren blijkbaar :{

Lekker relaxen bijtje :*

Wat sneu nanadu voor je kleine meid..
hoop dat jullie vannacht n betere nacht hebben
pi_109315976
Inwendige echo's, ik heb er in de afgelopen paar maanden denk ik al wel tien gehad ofzo. En altijd met hordes publiek :D Dus nee, mij maakt het geen bal meer uit en ik weet me erop te kleden. Doe gewoon een rokje aan. Panty en string uit en gaan met die "banaan" ;)
pi_109316072
Voelt het indalen als messteken in je vrouwelijke geslachtsdeel aka doosch?
Ik had dat! :o

Maar das toch wel erg vroeg toch toch toch? Bij 30+5wk?
pi_109316420
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef covie het volgende:
Voelt het indalen als messteken in je vrouwelijke geslachtsdeel aka doosch?
Ik had dat! :o

Maar das toch wel erg vroeg toch toch toch? Bij 30+5wk?
Mijn beebje lag toen al wat ingedaald maar nog wel los in t bekken (nu nogsteeds trouwens)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:12:08 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109316827
covie, kan toch wel zijn dat kindje aan het indalen is. Maar ze blijven niet altijd liggen dan nog. Waarschijnlijk is je beebje aan het oefenen ;)

Nou ik mag donderdag bij de HA gaan bloedprikken om kinkhoest uit te sluiten.
En aan de kaakholteontsteking deden ze in principe niks :X
Joepie -O-
pi_109317084
Sterkte Asy! Hoop dat het geen kinkhoest is.

Ik hang te veel achter mn pc denk. M'n hand wordt helemaal dik :o
pi_109317194
Hihi kom je uit Noord-Holland Kuukske? :D
pi_109317205
Nee, hoezo? :@
pi_109317541
Oh vanwege je "denk". Dat ken ik vooral van west-Friezen
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:45:31 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109317598
Wat gek asy, ik kreeg 2 x tijdens een zwangerschap ab bij een holte ontsteking.

Zoe, misschien nog duidelijker zijn? Dat je het dus niet trekt om haar lijstje af te werken, dat je al blij bent als je je eigen dingen redt. Of gewoon helemaal voorkomen door het bezoek niet te laten komen, komt niet zo goed uit en wanneer wel is lastig in te schatten van tevoren.
pi_109317652
Oeh Zoe tegen zulke mensen moet je heul assertief optreden.. want daar komt de boodschap niet altijd binnen!

Asy, kinkhoest?? Brrr.. Kan er ook nog wel effe bij

En wat is ons Flugeltje stil? O-)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:52:08 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109317841
Ik vond fluug ook al verdacht stil, maar die durft het misschien ook niet meteen te melden als het weer rommelt :P
pi_109317988
Nou ik denk dat ze gewoon ligt te pitten hoor, want bij Willem heeft ze zo ongeveer tot de laatste cm ontsluiting nog getwitterd geloof ik :D
pi_109317991
Ja missch moet ik wel nog duidelijker zijn, op n gegeven moment zei ze ook iets waardoor ik kon merken dat ze t wel door had dat t te ver was gegaan.

En idd als ik t niet zie zitten dan gewoon niet afspreken.
Wel jammer, maar t is blijkb niet anders.

Fluug was toch aan t uitrusten/cocoonen?
pi_109318070
Aha nou als het indalen was of een oefening dan bevalt het nog niet zo goed, want er worden nu hardhandig andere opties bekeken onder mijn ribben en in mijn zij :')

Zal fluugs niet gewoon haar stoom aan het afblazen zijn op manlief? :+
pi_109318308
Ik besluit nu maar effe dat ik vanavond voor een pizza ga. Mannie had de verkeerde kant en klare nasi meegenomen uit de supermarkt.. die's echt niet lekker!

Lekker slecht de pizzaboer bellen dus :P
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:06:11 #30
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109318329
fluug heeft wat geslapen, maar is nog steeds frusti. Meneer zou vroeg in middag thuis zijn. Werd tegen vieren pas... Enfin, niets meer aan de hand. Verloren dag zo. Ik lig nu in m'n bedje een beetje medelijden met mezelf te hebben... Morgen ben ik vast weer fris en fruitig, voor vandaag is 't echter prut...

Tnx voor 't medeleven :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109318336
Ja Fluug, ben je aant doen???
pi_109318349
Oh we postte tegelijk... Kut zeg.... :*
pi_109318368
Hmm en ik dacht nog dat er vandaag weer een kindje geboren zou worden!

Morgen misschien :)
pi_109318374
Zo te lezen gaat Fluugs HET nu echt even niet doen. Daarvoor is de meneer niet lief genoeg ;)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:10:42 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109318517
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef Sorbootje het volgende:
Zo te lezen gaat Fluugs HET nu echt even niet doen. Daarvoor is de meneer niet lief genoeg ;)
+36956
pi_109318573
Fluugje toch :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109318780
Pieter wacht gewoon op het mooie weer van morgen 8-) ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109319289
En zo is het maar net Gerb. Hartstikke goed van jou (en je werk/collega's/Arbo trouwens!). Dat is het allerbelangrijkste en berusting is het enige wat je kan doen, en helpt ook lichamelijk dan mee denk ik.

Ik werk nu nog maar 24 uur en merk dat ik het lastig vind om eerder weg te gaan, omdat ik even m'n weg moet vinden met het ritme in combi met het berg werk wat er nog ligt. Maar heb wél berusting nu en ben druk bezig om dat ritme ook voor elkaar te krijgen (afspraken van de resterende 8 weken afzeggen, nieuwe niet meer accepteren en opdrachten terug geven enz.). Mijn meisje en lichaam zijn het belangrijkste, ik merk gewoon dat het nodig is en wie ben ik dan om dat niet te erkennen...
pi_109319550
Heel goed Gerb, maar me voorstellen dat het dubbel voelt.
pi_109319717
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 16:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oh vanwege je "denk". Dat ken ik vooral van west-Friezen
Oh haha. Nee Brabantse hier 8-).

Fluug :*.
Gerb, goed bezig voor jou en je beeb. :)

Poeh. Ik ben moe. Net nog even een smoothie in elkaar geblenderd. :9. En dan maar weer zien wat de avond brengt vandaag.
pi_109319796
Oeh weet je wat ook lekker is uit de blender? bevroren frambozen met karnemelk. Krijg je een soort frisse yoghurtijsachtige milkshake O+
  dinsdag 20 maart 2012 @ 18:11:49 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_109320884
Of bevroren aardbeien met yoghurt :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 maart 2012 @ 18:15:00 #43
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109320998
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Pieter wacht gewoon op het mooie weer van morgen 8-) ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen dat het weer nodig is, maar fijn dat iedereen zo meedenkt! Goeie keuzes zo :*

doek is binnen trouwens *O*
pi_109321163
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:44 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh weet je wat ook lekker is uit de blender? bevroren frambozen met karnemelk. Krijg je een soort frisse yoghurtijsachtige milkshake O+
Oh! Klinkt goed. Ik ben nu iedere dag met m'n Smoothie-kookboek aan de gang eigenlijk :D. Dus laatst hadden we Oreo's erin, en een keer banaan.. nu bessentoestand. :9. Ik ga je tip proberen te onthouden ghehe.
pi_109321858
Shit Fluugs, dat is niet fijn. Ik kan me voorstellen dat je nog even onder je dekentje kruipt. :*

Kuuks, oreo's? :D

Och Gerberaatje, wat lastig toch. Maar heel fijn dat iedereen zo achter je staat. O+
Dat kan je goed gebruiken in zo'n situatie.

Nou, mijn zusje zou morgen langskomen, maar een wandelingetje naar het postkantoor heeft me doen besluiten af te zeggen.
Ik kan eigenlijk niet lekker meer lopen en ik wilde zo graag nog even de stad in met haar en dan ergens lunchen. Van die verlofdingetjes, waar ik nu pas aan toe kom.
Ik heb besloten mijn tijd morgen te besteden aan mijn belastingen. Nogal ingewikkeld vanwege zzper zijn. :{
Dus dat wordt sowieso geen gezellig dag morgen. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_109321986
Ja, van die koekjes weet je wel? :D.
Yoghurt, melk, banaan. Oreo's verkruimeld. Omnomnom.
pi_109322098
Ja, heerlijk, alleen dat is een combi die ik niet had bedacht zelf! :D
Klinkt wel ehm, lekker!
Ik heb wel zin in oreoballs! :Y)
pi_109322114
Oh of sowieso Oreo Balls :9 die ga ik van de week maar weer eens maken...

En ja ik ben super blij dat er zo mee wordt gedacht... het is ook echt nodig, enige wat ik vandaag heb gedaan is even naar het werk geweest (met de auto ook nog) en ik verrek weer van de pijn...

Nou ja, we gaan er maar het beste van maken! Wel is gevraagd of ik nog geregeld mijn feedback wil geven nav verbetersessies die nieuw in het leven zijn geroepen en willen ze sowieso graag dat ik mijn imput blijf geven, en dat wil ik heel graag! Dus sowieso elke 2 weken hebben we contact O+ hetzij telefonisch, hetzij dat ik even koffie ga doen of mee lunch ofzo :)
pi_109322135
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 18:48 schreef oeke het volgende:
Ja, heerlijk, alleen dat is een combi die ik niet had bedacht zelf! :D
Klinkt wel ehm, lekker!
Ik heb wel zin in oreoballs! :Y)
2 zielen :D
pi_109322327
Goede oplossing zo Gerberaatje.

En nu heb ik zin in smoothies.
pi_109323011
Oreoballs? :@
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:12:23 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109323256
Je doet je naam geen eer aan. ;)
pi_109323468
Nee, ik weet het. Wat de hell zijn Oreo-balls? :D
Google: OMFG. OMG. Dat laat ik maar niet aan JD zien. :')
pi_109323502
Dat is info die je niet moet willen hebben. :D
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:17:41 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109323566
Balen Gerberaatje dat het weer zo loopt...

fluugs, morgen doe je het gewoon goed over :*

Wij zijn goedgekeurd bij de vlos. Ze zei wel dat ik Huubke beter nog even binnen kon houden totdat ik was opgeknapt. Duimen jullie mee dat ik aan het einde van de week ben opgeknapt en mijn peuter ook?
pi_109323591
Ik ga duimen As :*. Duim jij voor m'n koortslip? Dat 'ie als de sodemieter snel weg is en ik dan kan bevallen? O+.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:20:20 #57
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109323709
Ik duim tegen je koortslip :Y
pi_109323755
Ik heb nog nooit van mijn leven een oreo gehad. :@

Ik duim voor alle LLM's
Tegen de koortslip van kuuks, tegen de asy's ontsteking, tegen het slechte humeur van fluugs, en voor oeke zomaar.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:30:39 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109324227
Ik ook niet hoor covie :D

En nu heb ik eigenlijk zin in iets lekkers/troostvoer maar natuurlijk hebben we niks in huis...
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:38:59 #60
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109324692
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef covie het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een oreo gehad. :@

Ik duim voor alle LLM's
Tegen de koortslip van kuuks, tegen de asy's ontsteking, tegen het slechte humeur van fluugs, en voor oeke zomaar.
Gelukkig heb ik geen duimen nodig :'(
pi_109324745
Ahw Fluugs, niks dus nog. Nou morgen dan maar. Dan ben ik tenminste vrij!

Ik heb gister ook last van m;n buik gehad voor het eerst, werd er misselijk van. Ik had zulke steken dat ik bijna van de fiets af wilde stappen. En zo'n harde buik dat ik bijna zat te puffen. Die 4 x 9 werkdagen + reistijd beginnen me nu wel wat op te breken. :(. Maar gelukkig heb ik vanaf nu vakantie *O* Wel twee hele weken O+.

Dan kan ik eindelijk eens fatsoenlijk bijlezen. Kuukske, ik hoop dat je koortslip snel over is! En Oreo koekjes O+. En gerbera, dus toch afgekeurd, nou rustig aan hoor. De beeb is het allerbelangrijkste :*

Oh verder nieuwe zwangeren, welkom! *O*

Zoë, vervelend die mensen die zeggen dat ze het snappen maar dat duidelijk niet doen. Anders gewoon niet meer uitnodigen, je bent geen liefdadigheidsfonds ofzo :+.
pi_109324820
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Marrije, fluugs, oeke en kuuske, heel erg veel succes met jullie laatste loodjes :* Asy, duim duim! Ongezellig dat jullie straks weg zijn uit dit topic, maar dan hebben jullie wel jullie beebs O+.

niemand vergeten toch, toch? :@
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:43:12 #63
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109324935
Wat lekkers te eten en drinken maken morgen voor als je druk bezig bent met die belasting, Oeke.

Gerbera, toch wel fijn dat het zo is opgelost. Ook dat je nog betrokken blijft.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:45:26 #64
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109325053
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef KatyM het volgende:

[..]

Marrije, fluugs, oeke en kuuske, heel erg veel succes met jullie laatste loodjes :* Asy, duim duim! Ongezellig dat jullie straks weg zijn uit dit topic, maar dan hebben jullie wel jullie beebs O+.

niemand vergeten toch, toch? :@
Ja maf is dat, dat je dan weg bent uit dit topic. Ik denk dat de meesten wel blijven meelezen.

Heerlijk zeg, 2 weken vakantie. En daarna weer dat schema van 4 x 9? Nee toch?
pi_109325112
:W gut ik wil zo graag mee met jullie rappe schrijven maar het lukt gewoon niet :'( Ben bezig met de laatste weekjes werken en het is vreselijk druk en 's avonds ben ik uitgeput en dan lees ik alleen maar. Nog 2 weken en 2 dagen werken dan heb ik verlof en ga ik dit topic eens goed vervuilen....

Fluugs, een dikke :* , ik hoop dat het vannacht in 1 keer goed los gaat!!
Orea, fijn dat ze niet moeilijk doen op je werk! En die oreoballs, daar mag je er ook wel een paar bij mij bezorgen :9 (hoe kan het dat ik die nog nooit het gegeten)

Oeke, fijn dat de naam rond is O+
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_109325381
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja maf is dat, dat je dan weg bent uit dit topic. Ik denk dat de meesten wel blijven meelezen.

Heerlijk zeg, 2 weken vakantie. En daarna weer dat schema van 4 x 9? Nee toch?
Ehm nou eigenlijk wel. We zitten al zo krap.

Maar goed nieuws is; ik hoef dan nog maar 6 weken te werken. Waarvan 2 weken 4 dagen en 4 weken maar drie dagen! Dit ivm pasen, pinksteren, koninginnedag, hemelvaart *O*

Dus ik kijk uit naar 17 mei O+.

Oh oeke, wat was jullie toffe naam nou ook alweer? ik miste hem net..
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:53:58 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109325542
Oja, helemaal vergeten te jompelen voor de naam van oeke's baby! Bij deze dus: *O*
pi_109325651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Sorry!! Het gaat ook zo snel ineens met alle nieuwe llm'ers :@
Maar natuurlijk duim ik ook voor jou :Y :*

Zo het gaat straks echt vlug zeg!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:59:17 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109325846
Ik heb het ook gedaan hoor Katy, bij mijn 2e zwangerschap, 4 x 9 tot mn verlof. Dat ging omdat ik me verder ook gewoon goed voelde.

Covie, ik stel me aan hoor, ik ben officieel geen LLM, ik voel me alleen wel zo :')
pi_109326037
Ik vind het toch ook iedere keer wel vreemd hoor! Die LLMers die heel actief meeposten hier, en dan "ineens" weg zijn. Maar ik gun jullie jullie kleine baby's enorm!
(Alleen klim ik dan zo snel omhoog in de lijst, dat is dan wel weer eng :+ De fysio had het vandaag ook al over bevallen, mens! Dat is heus nog heul ver weg hoor!!)

Ik werk ook nog steeds 36 uur in de week, wel over 5 dagen dan (fulltime volgens onze CAO) en planning is ook, mits het lukt, om dat te blijven doen tot aan mn verlof. Nog 10 weken..

Verder hier ook niet zo actief aan het posten, het lukt me niet ;( Druk opt werk (baas is zeker nog 2 weken ziek, als het niet meer wordt) en daarnaast gewoon heul erg moe.) En ik duik straks weer lekker met Barbie's Bruiloft mn bed in :@
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109326449
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het ook gedaan hoor Katy, bij mijn 2e zwangerschap, 4 x 9 tot mn verlof. Dat ging omdat ik me verder ook gewoon goed voelde.
Precies, ik voel me ook prima. Misschien moet ik iets meer dan alleen dat half uur lunchpauze nemen, dus dat ga ik maar eens proberen na m'n vakantie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind het toch ook iedere keer wel vreemd hoor! Die LLMers die heel actief meeposten hier, en dan "ineens" weg zijn. Maar ik gun jullie jullie kleine baby's enorm!
(Alleen klim ik dan zo snel omhoog in de lijst, dat is dan wel weer eng :+ De fysio had het vandaag ook al over bevallen, mens! Dat is heus nog heul ver weg hoor!!)

Ik werk ook nog steeds 36 uur in de week, wel over 5 dagen dan (fulltime volgens onze CAO) en planning is ook, mits het lukt, om dat te blijven doen tot aan mn verlof. Nog 10 weken..

Verder hier ook niet zo actief aan het posten, het lukt me niet ;( Druk opt werk (baas is zeker nog 2 weken ziek, als het niet meer wordt) en daarnaast gewoon heul erg moe.) En ik duik straks weer lekker met Barbie's Bruiloft mn bed in :@
Tis helemaal geen verplichting hoor. Tis leuk als je even iets meldt maar hoeft toch niet constant. Over 10 weken maken we samen dit topic onveilig *O*
pi_109326558
Katy! Weet je dat we over 11 weken dan ook LLMers zijn? Eng! :o
pi_109326594
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy! Weet je dat we over 11 weken dan ook LLMers zijn? Eng! :o
Euhw god, 11 weken, dat klinkt wel heel erg snel. :o

*Schrikt zich dood.. :o
pi_109327103
Oeh ik moet nog 13 weken werken bedenk ik me net *O*

En mn baas wilde.mn contract niet verlengen zei hij (mn contract.is op 1-2 verlopen...k had.m al vernieuwd een paar weken geleden, maar nog.niet uitgeprint. Vandaag maar even gedaan :P alleen mn lief moet.morgen nog even tekenen, is dat ook weer rond ;) was een grapje dus :P)

Pfff verder lig ik op bed met paaseitjes en drinken. Maar s vroeg.gaan slapen, ben moe. Van mn lief moet k meer rust nemen, ook op werk enzo. Mja daar heb ik geen tijd voor nu :P veel te druk.

Volgens.mij had ik nog niet *O* om oeke dr naam. Fijn dat dat nu rond is :)

Voor.de mijlpalen had ij toch wel al *O* weet t echt.niet.meer..

Ik ga nu even online shoppen :P
  dinsdag 20 maart 2012 @ 20:26:25 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109327465
Oja Oeks, je hebt een naam *O* *O* Vast weer een prachtige... Ik verwacht trouwens Britney of zoiets niet bij jou dus ik hoop dat je iets anders bedoeld met 'wat we niet verwachten' :')

Heel warm bad genomen net, hield het niet lang vol, maar was effe nodig voor de spanning... Zometeen NCIS (Gibbs O+ ) kijken en ijsjes eten, daarna een goeie nachtrust nemen. Morgen ziet de wereld er weer een heel stuk zonniger uit, weet ik zeker.

Damn, wat een dag. Dat je er soms even zo ontzettend doorheen kunt zitten zeg. O wat heb ik me zielig gevoeld en heel veel gehuild (in aanwezigheid van Willem :@ )

Asy fijn dat je goedgekeurd bent meis :* En Kuuks, ik hoop dat je koortslip morgen gewoon *poef* weg is...

Voor de rest een oprechte slobberkus, ik had echt effe medelijden nodig vandaag, hebben jullie prima aangevoeld. Morgen vind ik vast m'n ballen weer terug....
pi_109327658
Fluugs :*
Soms is dat nodig (ik had zaterdag zo'n dag) en morgen weer er tegenaan.
En Pieter moet maar snel komen!
pi_109329147
Soms is zon dag inderdaad nodig.

Smurf is hier de hele boel intern nog eens aan het verbouwen. AU met hoofdletters dus.
pi_109331062
Marjolijntje, daar hoor ik ook bij, schrik! Vandaag ook al, een collega zei wat moet ik nou over 8 weken! Ik denken, en had echt zoiets van wtf, ze bedoelt dat ik dan gewoon al verlof heb. Ik. Over 8! weken al.

Ik neem nog een paaseitje tegen de schrik :P
pi_109331393
Die dagen hebben we allemaal Fluugs, geeft niks. Morgen schijnt de zon gewoon weer en Pieterke komt vast snel!

Zo ik ben net terug van het dikke-buiken-zwem-uurtje. Lekker hoor!
Riep ik vanmiddag nog heel stoer dat ik het nog wel eens ging leren dat rustiger aandoen. Nou en met recht hihi. Ik was net een kwartiertje thuis, staat de buurman voor de deur dat er NU een vrachtwagen aankwam met vers grond voor onzer beide tuinen... Voor en achter... Dus ik heb samen met buuf grond geharkt, aangestampt en geveegd. De mannen deden het kruiwagenwerk. Maar goed stilzitten is er dus ook weer totaal niet van gekomen! :s morgen maar een nieuwe poging wagen.
pi_109331635
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Marjolijntje, daar hoor ik ook bij, schrik! Vandaag ook al, een collega zei wat moet ik nou over 8 weken! Ik denken, en had echt zoiets van wtf, ze bedoelt dat ik dan gewoon al verlof heb. Ik. Over 8! weken al.

Ik neem nog een paaseitje tegen de schrik :P
Neem er nog maar een, want die acht weken gaan hard. Keihard.
Ik zit morgen al zes! weken thuis. :D dat is ook razendsnel gegaan.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:42:58 #81
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109332593
quote]0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:05 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat het moment is waar ik deze zwangerschap het meest tegenop zie.
Al sinds ik jou en Claudia dat heb horen zeggen.
Ik ben nog steeds in een soort heerlijke vergetelheid wat dat betreft. :@
[/quote]
Zo heb ik het niet ervaren, maar er zaten hier dan ook een aantal jaar tussen ook.
Ik kon heel gek veel meer "genieten"van de laatste bevalling, veel bewuster meegekregen, heeft er ook wel mee te maken gehad dat het rustig op gang kwam.

@ Fluugs :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:57:36 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109333570
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Neem er nog maar een, want die acht weken gaan hard. Keihard.
Ik zit morgen al zes! weken thuis. :D dat is ook razendsnel gegaan.
Ik win! Ik zit al ruim 27 weken thuis 8-)
pi_109334638
Het bed staat! Komt nu wel akelig dichtbij aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit aan de andere kant ben ik ontzettend bang. Vooral omdat de eerste bevalling zo snel en goed ging dat ik denk dat het dit keer alleen maar tegen kan vallen.

Met welke termijn ben jij eigenlijk de vorige keer bevallen Asy?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 22:27:06 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109335389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:14 schreef Rixtje het volgende:
Het bed staat! Komt nu wel akelig dichtbij aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit aan de andere kant ben ik ontzettend bang. Vooral omdat de eerste bevalling zo snel en goed ging dat ik denk dat het dit keer alleen maar tegen kan vallen.

Met welke termijn ben jij eigenlijk de vorige keer bevallen Asy?
39w4d

Niet bang zijn. Er is toch geen reden om aan te nemen dat het nu 'slechter' zou gaan dan vorige keer?
pi_109335617
flugel,jammer dat je nu niet ligt te bevallen, hoop dat je je morgen beter voelt.

Fijn dat jullie uit de naam zijn!

gerbera, fijn dat je collega's en de arbo zo goed voor je zijn!

Mooie tijd voor het zwangerschapszwemmen bijtje, hier in Den haag is het maar in 1 zwembad,ver weg van mij en dan ook nog eens op zaterdagochtend 9 uur.
Ik werk op zaterdag,dus dan kan ik niet en als ik vrij zou zijn denk ik niet dat ik om 9 uur in een zwembad wil zijn..
pi_109335782
Troeta, het is ook op dinsdag om 09.30uur in Overbosch, maar dat is ook vroeg en ver weg maar er zijn dus twee zwembaden hier in de stad met zwangerschapszwemmen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109336364
Hier zijn 2 zwembaden in de buurt met allebei op maandagavond zwangerschapszwemmen van 19.30 tot 20.15

En op maandagavond is ook de zwangerschapsgym vanaf 20.00 uur

8)7
pi_109336368
oja, das waar ook, maar ook niet echt te doen met OV en ook geen oppas.
In mijn straat zit een zwembad en ik vind het stom dat ze het daar niet gewoon doen :(
Ik aquajog 1x per week,maar dat gaat me wat te zwaar worden en baantjes zwemmen doe ik ook wel eens, maar eigenlijk is dat saai.
pi_109336501
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Marrije het volgende:

Covie, ik stel me aan hoor, ik ben officieel geen LLM, ik voel me alleen wel zo :')
Nou als ik dan toch aan het duimen ben wil ik ook voor jou als bijna-llm'er duimen hoor :+
pi_109337700
Nee er is zeker geen reden voor Asy de verloskundige heeft het er zelfs al over gehad wat te doen als ze niet op tijd zijn moet ook al bij 2 pijnlijke krampen bellen. Gelukkig heb ik manlief die me gerust stelt die heeft me er vorige keer ook door heen gesleept!

Flugel ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!
  woensdag 21 maart 2012 @ 02:57:03 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109342933
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef covie het volgende:

[..]

Nou als ik dan toch aan het duimen ben wil ik ook voor jou als bijna-llm'er duimen hoor :+
:*

Rixt, het bed staat alvast, beter. Hier staat het nog niet op klossen, dat doen we (nou ja we, ik niet) morgen.

Ik was toch wakker en dacht misschien heeft het toch doorgezet bij flugel, maar nee dus.
pi_109343309
Oh thank god. Fok! werkt weer :'). :@. Ik verveelde me :@.

40 weken vandaag *O*. Geen baby :+.
  woensdag 21 maart 2012 @ 11:34:55 #93
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109343343
Wat een mijlpaal Kuuks! *O*

Zooo, wat is het laatste nieuws? 8-)
A grand adventure has begun.
pi_109343364
Oh we zijn er weer. Mooi zo! *O*

Wat een weer O+. Fluugs, hoe gaat het nu?

Ik ga lekker straks high tea-en, dan nog uiteten :9.
pi_109343381
hey het werkt weer *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109343403
40 weken Kuuks, vandaag is DE dag waar je 9 maanden naar uit heb gekeken. 8-). Bizar.
  woensdag 21 maart 2012 @ 11:38:10 #97
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109343459
Kuukske Mijlpaal *O* *O* *O*
Goed, en nu opschieten met die baby :7

Hoe is het met je koortslip trouwens?
pi_109343520
Lang leve Facebook, maar fijn dat Fok! er weer is! Nu hier verder met F5en!
pi_109343573
oi!
pi_109343639
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:36 schreef KatyM het volgende:
40 weken Kuuks, vandaag is DE dag waar je 9 maanden naar uit heb gekeken. 8-). Bizar.
Ja gek hè? Vanmorgen toen ik wakker werd had ik ook zoiets van nou.. daar zijn we dan.
Koortslip gaat aardig maar het gaat me niet hard genoeg. Dus van de lipblaaspatch (wordfeud iemand?) weer terug bij de zinkzalf om ze snel uit te laten drogen die blaasjes.
Het heeft nog een dag of 2 / 3 nodig denk ik.
pi_109343749
Kuuks, 40 weken!! :o *O* Wauw!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109343767
quote:
6s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:40 schreef oeke het volgende:
oi!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_109343797
Kuuks, 40 weken! *O*

Ehm voor de FB loze mensjes hier. Mijn vliezen zijn vanochtend gebroken. Het is nu wachten op de weeen. :D
En nu ga ik maar even uitstel aanvragen bij de belastingdienst en de tandarts afbellen. :')
pi_109343815
Kuukse, 40 weken! Wauw O+ *O*
pi_109343842
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken! *O*

Ehm voor de FB loze mensjes hier. Mijn vliezen zijn vanochtend gebroken. Het is nu wachten op de weeen. :D
En nu ga ik maar even uitstel aanvragen bij de belastingdienst en de tandarts afbellen. :')
:o!

Oehhhh! Spannend, gaaf, geweldig :D *O* Zet 'm op alvast ^O^
pi_109343851
quote:
Kuuks, 40 weken! *O*

Oh!! Spannuuuuuund *O*
pi_109343879
Go Oeke! :%
pi_109343925
Ja, hier weer verder F5-en!!!
pi_109343961
Lol. Hé maar is Fluug al gesignaleerd vandaag? Ben benieuwd hoe het nu met 'r gaat.
pi_109343990
Ja op FB, ze moest nu naar de fysio. :)
  woensdag 21 maart 2012 @ 11:51:31 #111
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109344018
*O* Oeke ! Spannend *O* ^O^
pi_109344020
Ja, Fluugs gaat goed, ze is nu naar de fysio. Helaas geen activiteit meer geloof k.

Maar Asy is nog niet gesignaleerd geloof ik!
  woensdag 21 maart 2012 @ 11:51:52 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109344034
toch geen live fb bevalling dus :D Dan maar hier F5-en. Succes Oeke! :%

En Kuukske, gefeliciteerd met de mijlpaal der mijlpalen *O*
(ik wist dat er vandaag iemand uitgerekend was...)
pi_109344174
Ha Oeke bevallen is weer eens wat anders dan belastingaangifte invullen he. Wordt het toch nog een leuke dag! ;)

Succes! Weten we toch nog lekker snel de naam :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_109344182
Oeke, jij houdt me bij de les vandaag. :) Het is nog geen twaalf uur en ik heb al vier keer spugend boven de pot gehangen op mijn werk. Het kwam zelfs door mijn neus. En ik ben zoooo moe. Viel net letterlijk in slaap met mijn hoofd op mijn bureau. Maar ja, ik moet doorbikkelen vandaag, we zijn al zo onderbezet.

Ik wil overigens helemaal niet klagen hoor, maar vind het nu gewoon even wat minder leuk.
pi_109344199
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja op FB, ze moest nu naar de fysio. :)
Ah oké. :)
Jammer dat ze geen activiteit meer heeft, maar Pietertje komt er wel O+.

Dank je Kyara :P. Raar hoor :D ik hoop vrijdag toch nog ff naar de vk te kunnen. Ik wil dat zij beoordeelt hoe en wat met m'n koortslipke.
pi_109344210
Zo maar even lekker naar buiten. Dat helpt vast.
pi_109344225
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, jij houdt me bij de les vandaag. :) Het is nog geen twaalf uur en ik heb al vier keer spugend boven de pot gehangen op mijn werk. Het kwam zelfs door mijn neus. En ik ben zoooo moe. Viel net letterlijk in slaap met mijn hoofd op mijn bureau. Maar ja, ik moet doorbikkelen vandaag, we zijn al zo onderbezet.

Ik wil overigens helemaal niet klagen hoor, maar vind het nu gewoon even wat minder leuk.
Kotsen en vermoeidheid zijn ook geen toffe dingen Sorbo. Klagen mag :*. Sterkte.
pi_109344370
Jaaaaaaa hij doet het!! Was al bang dat systeembeheer een gebbetje met me aan het uithalen was, maar durfte het niet te vragen :')

Oeke aan het bevallen?! :D *O* :% Laat maar komen die weeën!!

En kuuks 40 weken :o kan er gewoon met mijn verstand niet bij dat je zo ver bent! :+ wat gaat een zwangerschap toch snel :o

SPOILER: egopost en heul niet leuk voor vandaag waarin flugel en oeke bevallen
pi_109344459
Covie, als je meer wilt weten over de status van Fok kun je twitter of facebook van Fok! volgen :P. Soms is het handig :+.
pi_109344546
Lekker even frisse neus halen Sorboo! :*
Het gaat over, echt. Maar kl*te is het wel.
Tenminste bij Isabeau had je toch geen last? Het lijkt me niet dat je ineens dat hebt wat Kersjes en FR hebben/hadden.

Haha Estrys, zeker leuker. Alhoewel er nu toch weeen beginnen door te zetten en het doet pijn! :D
pi_109344590
ooooh het zet doohooooor!!!

pijn! pijn is goed! pijn is fijn O+ je beebje komt eraan joh! ik ben zo benieuwd <3 O+ *O* ik stuiter er helemaal van :D
zal ik alvast vergroeien met mn telefoon? :P
:)
pi_109344594
Mini-oeks komt eraaaaaaaaaaan *O*. [voeg hier een toetergeluid in].
Leuk Oeks. Fijn dat er toch nog iets gebeurt op 'mijn' datum. ;)
pi_109344688
Oeks zet hem op O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109344730
Ook geen seconde aan facebook gedacht, zat alleen de systeembeheerder in de gaten te houden of hij aan het lachen was, mss ben ik een beetje paranoia _O-
  Moderator woensdag 21 maart 2012 @ 12:09:32 #126
5428 crew  miss_sly
pi_109344734
oeke, het zet door! Wow! Pijn is goed, he, hoewel niet leuk. Zet 'm op *O* *O*

:% :%
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109344741
Oh, ze zijn wel heeeeel erg onregelmatig!
En ik ga eerst lunchen met mijn grote, die geloof ik wel wat beduusd was toen papa zei dat de baby vandaag eraan kwam.
Ik kan niet wachten hem te knuffelen.
P. is nu boodschappen doen en ik rommel nog even rond.

Mignonne, als ik ineens niet meer op de laptop wil, dikke kans natuurlijk, dan krijg je een sms als het er is!

Ik heb tot morgenochtend 9.00 om thuis te bevallen, duimen jullie mee?
Ik zou het heel fijn vinden als het lukt.
pi_109344767
Ik heb geen automatische updates en ik kan geen spoilers lezen. :(
Wat is dat nou?
pi_109344779
^O^ Mijn duimen draaien!
Dan moet ik altijd weer terug denken aan toen mijn weeën begonnen.. Maar daar heeft vast iedere moeder last van ;)
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:11:46 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109344816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:01 schreef Rixtje het volgende:
Nee er is zeker geen reden voor Asy de verloskundige heeft het er zelfs al over gehad wat te doen als ze niet op tijd zijn moet ook al bij 2 pijnlijke krampen bellen. Gelukkig heb ik manlief die me gerust stelt die heeft me er vorige keer ook door heen gesleept!

Flugel ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!
Komt dus helemaal goed :Y

Kuuks, 40 weken! *O*
En ik heb heel hard geduimd tegen je koortslip! :Y

:o oeke, dat heb ik helemaal gemist!
Waaah, zet 'em op meis! F5-en gaat... :%

covie, wat rottig! Ik weet natuurlijk niet wat het nieuws is maar je kan altijd nog last minute beslissen wat je wil hè? Je móet niet naar het ziekenhuis als je niet medisch bent en je mag altijd nog naar het ziekenhuis als je eerst voor thuis gekozen had. Als je dat gerust stelt. :*

En jullie hebben ook allemaal hard genoeg geduimd want peuter heeft doorgeslapen én mijn kaakholteontsteking lijkt op zijn retour! *O*
pi_109344824
quote:
Kuuks, 40 weken! *O*

Whiieeeee!!! *O* Succes oeks, mooie timing nu jullie nét uit de naam zijn :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:13:01 #132
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109344852
quote:
Kuuks, 40 weken! *O*

:D spannend!
pi_109344857
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Whiieeeee!!! *O* Succes oeks, mooie timing nu jullie nét uit de naam zijn :D.
Daar heeft die kleine op gewacht.

Asy, fijn dat het weer wat beter gaat. En bedankt voor het duimen :*.
pi_109344930
Oh wat fijn Asy, een goede nacht kan zoveel goed doen. O+
Ik heb vannacht op wat pijnlijke voorweeen na ook goed geslapen.

Covie, ik kan het dus niet lezen, maar een dikke zoen! :*
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:15:34 #135
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109344936
Ik duim voor je oeke, met een beetje geluk moet dat te halen zijn.
pi_109345064
Ooooh wat spannend oeke, zet hem op! *O*

Fijn dat je zo'n goeie nacht heb gehad asy! :*

En kuusk, fijn dat de koortslip wel minder wordt, nog 2 daagjes *O*

Ik ging net m'n teennagels lakken, vond de beeb echt niet leuk. Het tweede laagje mag manlief doen. Ik moet er wel fabuleus uit zien in de zon straks *).
pi_109345074
Oeke spannend!! *O* Zet m op meid, heel veel succes vandaag!

Kuuks wat een prachtige mijlpaal zeg, 40 weken *O*

Ja het zwangerschapszwemmen is bij ons vrij gunstig qua tijdstip. Dinsdagavond om 19:30u. Een doordeweekse dag sochtends of zaterdagochtend had ik ook niet gedaan, dat is natuurlijk niet handig.
pi_109345314
Oeke; daar ga je dan! Je tweede komt er aan *O* Heel veel succes en ik duim voor een voorspoedige bevalling :% :% Ben heel benieuwd naar jullie kleintje en natuurlijk de naam!
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:27:17 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109345396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:15 schreef oeke het volgende:
Oh wat fijn Asy, een goede nacht kan zoveel goed doen. O+
Ik heb vannacht op wat pijnlijke voorweeen na ook goed geslapen.

Covie, ik kan het dus niet lezen, maar een dikke zoen! :*
nou ja, ik ben zelf wel een paar keer wakker geweest (plassen hè :X ), maar Harry dus niet en dat scheelt enorm!
Dus ik stem ervoor dat jij vandaag bevalt, dan Kuuks morgen, dan fluugs en dan doe ik volgende week ofzo en dan Marrije :Y
pi_109345465
Oh mijn teennagels lakken, dat had ik nog niet gedaan! :D
Ah well, ik ben al blij met de badderbeurt die ik van de week nog heb gehad, incl scheren etc.

God, ik geloof die vk's meteen dat ik een grote plas vruchtwater heb. :o
Een keertje niezen en weer ene verband vol! Mijn hemel.

Oh, nog even een buikfoto maken! O+
pi_109345594
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef oeke het volgende:
Ah well, ik ben al blij met de badderbeurt die ik van de week nog heb gehad, incl scheren etc.

jaaaaa goedzo! nog even foto's maken O+
en is Ko er nog? Maak ook nog even een leuke foto die je strakjes kunt herhalen met zn verse brusje erbij! leuk voor t album :P

tuuuurlijk ga jij t redden om thuis te bevallen! ik duim met alles waarmee te duimen valt :*
pi_109345620
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef oeke het volgende:

Oja, goeie. Ik doe ook effe een buikkiekje.
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:33:04 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109345628
1....2.....3..... push :%

Kom op Oeks :P

Kuukske, de mijlpaal der mijlpalen *O*

En met Asy gaat het ook alweer beter *O*

En ik heb m'n ballen terug!!! *O* *O*

Covie, ik kan mezelf wel een voorstelling maken van wat voor nieuws je gekregen hebt. Hou jezelf voor mij vooral niet in meis, soms gebeuren er gewoon hele trieste dingen. Mijn broer heeft ook z'n kind net voor de geboorte verloren; dat zijn hele trieste dingen, maar alleen het horen van de verhalen gaat het niet veroorzaken... Sterkte, het zal wel even malen nu :*
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:35:34 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109345690
oeke, miniluiertje in je onderbroek! Dat gaat beter ;)

*O* voor fluugs die d'r ballen weer heeft gevonden!
pi_109345759
Go Oeke! :%

En Kuuks *O* *O* voor je 40 weken mijlpaal!

Flugel, jij een :* Hopelijk laat Pietertje niet te lang meer op zich wachten.

Heb jullie gemist; m'n leven ineens weg :') :+
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_109345782
Oeke wat spannend zet hem op!
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:40:02 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109345827
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef LeNeHe het volgende:

Heb jullie gemist; m'n leven ineens weg :') :+
:D
Ik ook hoor. Hele morgen gekeken, alleen dat halve uurtje dat de boel weer online ging, zat ik mijn jong te voederen ;)
pi_109345838
Dat had ik ook Lenehe. Vanmorgen lag ik nog in bed en JD ging werken. Toen ie wegging was het eerste wat ik vroeg "ligt Fok eruit?!" :'). Daarna pas normale conversatie. Best erg maarja. :+.

Ik heb wel mooi wat dingen op kunnen ruimen dus dat Fok het effe niet deed is nog wel es goed voor dingen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:41:03 #149
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109345864
Ik ben heul niet verslaafd aan FOK!!!

:@
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:41:10 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109345870
Kuuks :D

Ik heb voor mezelf het volgende bedacht:
ik doe gewoon lekker een thuisbevalling volgende week vrijdag ofzo
eerst eten bij schonouders, dan thuis Harry in bed leggen, dan denken 'ooh was dat een wee' en dan ergens rond middernacht bevallen van een mooi jongetje en dan slapen
En dan heeft Harry 's morgens een broertje... O+
Ik vind dat ik zo'n scenario wel verdiend heb na al die weken afzien...
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:41:29 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109345884
Ik ga trouwens voor het grote werk, ik ben aan het googlen naar acupunctuur en voetreflexmassage :P
pi_109345902
Ko is er nog niet Mignonne, P is even ook meteen wat eten halen.
Lekker bij de Tjings. :Y)
Fotootje maken, oja, dat ging ik doen.
Mijn hemel ik drentel als een kip zonder kop door het huis.
Hier even wat recht leggen, daar vuilniszakjes knippen voor op het bed, dan weer water opzetten voor gekookte eitjes, waar ik zin in heb door jouw FBpost. etc. En ondertussen af en toe puffen! *O*

Fluugs, daar ben ik blij om! Jouw Pietertje komt gauw hoor! Ik vind het plan van Asy wel wat, en dan doen we straks een meet met onze lente baby's. O+
pi_109345926
Ik ga high tea-en, shoppen en vanavond uiteten. Succes Oeke en de rest :*

Ik zal wel af en toe kijken hier *O* :*
pi_109345992
Klinkt goed dat plan Asy!

Veel plezier Katy!
pi_109346009
Ik gun het je van harte Asy :*.

Ik ga voor 1 april trouwens mensen. Of aanstaand weekend.
Of 26 maart.

Ik ben nog aan het nadenken over wel of geen tweede naam voor 'm :+.
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:45:59 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109346048
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:27 schreef Asyniur het volgende:

[..]

nou ja, ik ben zelf wel een paar keer wakker geweest (plassen hè :X ), maar Harry dus niet en dat scheelt enorm!
Dus ik stem ervoor dat jij vandaag bevalt, dan Kuuks morgen, dan fluugs en dan doe ik volgende week ofzo en dan Marrije :Y
Morgen krijg ik hopelijk meer duidelijkheid, maar volgende week zou best goed kunnen voor mij. Wil je voor me aan, dan ff op begin van de week mikken :)
Fijn dat de kaakholteontsteking op zn retour is.

Kuuks, 40 weken *O*

Covie, lief dat je zo'n rekening houdt met anderen, maar kan me ook voorstellen dat je het wel wilt delen hier.
pi_109346091
Oeke *O* :% *O* Je komt in ieder geval nog best relaxed over.
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:48:23 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109346125
26 maart zou hier trouwens ook een mooie dag zijn, dat is precies 90 jaar na de oma van Martijn... Het gaat momenteel niet zo heel goed met d'r, dus het zou wel tof zijn om een mooi verjaarskado te kunnen geven zo...
pi_109346130
We zijn er weer!

Oeke, zet hem op!
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:48:46 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109346150
covie, van mij mag je het ook wel delen hoor als je het kwijt wil. :*

Katy, heel veel plezier toegewenst!

Marrije, als ik opgeknapt ben, dan vind ik het niet erg om nog eventjes te wachten hoor ;)

Als ik me aan het gemiddel hou dat 2e kindjes 4 dagen eerder komen dan zou ik volgens week zaterdag moeten bevallen ;)
pi_109346188
Oh Asy heeft zich netjes gemeld zie ik!

Even een :% :% :% voor oeke!

nu moet ik even weg!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:50:04 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109346207
quote:
17s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef oeke het volgende:
Ko is er nog niet Mignonne, P is even ook meteen wat eten halen.
Lekker bij de Tjings. :Y)
Fotootje maken, oja, dat ging ik doen.
Mijn hemel ik drentel als een kip zonder kop door het huis.
Hier even wat recht leggen, daar vuilniszakjes knippen voor op het bed, dan weer water opzetten voor gekookte eitjes, waar ik zin in heb door jouw FBpost. etc. En ondertussen af en toe puffen! *O*

Fluugs, daar ben ik blij om! Jouw Pietertje komt gauw hoor! Ik vind het plan van Asy wel wat, en dan doen we straks een meet met onze lente baby's. O+
Zo klink je niet maar kan me voorstellen dat er 100 dingen door je hoofd schieten. Whaaa, tis ook zo spannend!! Ze heeft gewoon gewacht tot je de naam had gekozen O+
pi_109346331
Oekeeeeeeeeeee! Gogogo! Baby onderweg *O*

Dat ik daar niet opkwam, om te kijken of Fok Twitter/Facebook heeft. Pfieuw, gelijk even regelen :P
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:55:40 #164
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109346418
Dat wordt nog druk dan, als Asy volgende week zaterdag bevalt en Kuuks 1 april. Het wordt sowieso wel vlot achter elkaar aan denk ik. Rixt zit ook maar 1 dag na mij, wie weet bevalt die ook een week of twee te vroeg. En superwormjim staat op 1 april zo uit mn hoofd?

Dat is wel speciale datum Fluug.

Hebben we hier niet in die periode, dus wat datum betreft geen voorkeur oid.

Beval je voor of op 1 april krijg je nog wel dat dat kwartaal kinderbijslag uitbetaald :P
pi_109346699
*O*. Voor Oeke!

Verder niet bijgelezen, fok doet t nu pas weer bij mij :{

*O* heb n vast contract gekregen!
(wist t nog niet zeker maar kreeg net m'n brief!)
Na n slechte nacht met pijn enz ben ik nu weer helemaal happy :)

Dikke :* voor iedereen die t nodig heeft!
Kga even t zonnetje in :)

Oja mijlpaal! 34wkn en kuuks 40wkn :o *O*
pi_109346709
oeke! :o :o :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_109346770
Oekeeeeeeeeeee *O* Jee heb ik weer wat te doen vandaag, F5 F5 F5! :')
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:04:18 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109346772
Wauw Zoë, dat is fantastisch nieuws! *O*

oeke, waar blijft je buikfoto?
En een update? :*
pi_109346786
Oh man, nu krijg ik helemaal geen werk meer uit mijn vingers. *O*
pi_109346796
Jaaaa pijn!! puffen!!
Oeke, zet 'm op!!
Ik denk dat het toch echt een meisje is wat vandaag nog geboren wordt O+ O+

Fokken op mn werk, ik doe het nooit. Ik voel me een beetje stout :@
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:06:21 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109346834
Zoe van harte *O* Die zag je niet meer aankomen volgens mij :D

Ik heb vanmiddag een afspraak bij het chinese gezondheidscentrum voor een speciale voetreflexmassage... :@ /ongeduldig
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:08:54 #172
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109346902
Gefeliciteerd Zoe!

Je hebt er wel lekker weer bij Oeke.
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:09:42 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109346935
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:06 schreef flugeltje het volgende:

Ik heb vanmiddag een afspraak bij het chinese gezondheidscentrum voor een speciale voetreflexmassage... :@ /ongeduldig
_O-
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:10:16 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109346951
De eerste keer was maar 20 euro, dan durf ik dat wel :P
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:11:07 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109346974
fluugs, ik hoop dat het wat voor je doet :*

wickie :D
Een keertje stout mag best hoor! ;)
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:12:32 #176
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109347019
Je kan het ook zelf proberen flugel, die massage. youtube is your friend ;)

hoop dat het werkt iig
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:12:55 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109347027
En anders ben ik straks lekker ontspannen, zit een voetenbadje bij en een rugmassage op een speciaal massagebed... O+

Biekos ijm wurt it!!
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:16:07 #178
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109347111
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:12 schreef flugeltje het volgende:
En anders ben ik straks lekker ontspannen, zit een voetenbadje bij en een rugmassage op een speciaal massagebed... O+

Biekos ijm wurt it!!
Klinkt wel heel aantrekkelijk moet ik zeggen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:17:24 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109347147
Ja fluugs weet wel wat lekker is hoor :D

En ze is ook heel goed in redenen verzinnen waarom het perse moet.... O-)
pi_109347190
thnx voor de kusjes O+ flugel je zit inderdaad goed en weet dat het niet gebeurd door de verhalen die verteld worden. Maar toch.. en het knaagt nu inderdaad omdat het al de 3e keer is in mijn vrij nabije omgeving en ook binnen een jaar. Mjah en die hormonen hè!

SPOILER: toch maar even onder spoiler
Maargoed, dat ik dan hier lees dat er weer verse beebs onderweg zijn, mijne lekker rondsparteld en ik het hartje straks bij de vk weer hoor kloppen dan maakt dat mijn dag toch wel weer beter O+ \
pi_109347240
:D lekker hoor een massage!

Oeke _O-
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:21:14 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109347285
quote:
6s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:17 schreef flugeltje het volgende:
Ja fluugs weet wel wat lekker is hoor :D

En ze is ook heel goed in redenen verzinnen waarom het perse moet.... O-)
Maar als dat écht de aanzet kan zijn dan kan ik dat beter nu niet doen. Béétje te vroeg dan.

Ik heb net een mokkaschuim punt op. Ook lekker :')
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:24:18 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109347395
Het kan alleen de aanzet zijn als ze een speciaal plekje masseren. (dat klinkt wel heul kinky :D )
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:26:02 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109347449
Blijft naar Covie, zkh of thuis.
SPOILER
pi_109347685
Je klinkt inderdaad nog wel vrij relaxt Oeke! Maar ik kan me helemaal indenken hoe je rond drentelt thuis nu.

Dat zijn wel een hoop verse baby's zo op een rijtje dan als die voorspelling uitkomt Marrije!

Fluug klinkt heeeeerlijk zo'n voetmassage. En hopelijk doet het ook nog iets!

Poeh mijn jongetjes zijn fan van de lente geloof ik. Ze zijn de laatste dagen druk! Ik voel handjes onderin mijn buik, voetjes bovenin. Er wurmt en friemeld van alles O+
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:33:35 #186
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109347714
Oeke! Wat zou dit een mooie dag zijn om te bevallen, een echt lentekindje O+
Oude (on)bekende.
pi_109347903
Oeke is stil! Da's een goed teken! :D

Laat de baby's maar komen *O*
pi_109347976
He, ik kan niet quoten...

Maar Claudia O+
En Wickie ook! O+
En jullie allemaal gewoon! O+

Ko heeft even hier geluncht, ik heb hem dikke zoenen gegeven en nu is hij naar zijn oom en tante. We vinden het spannend dat hij er niet is. Gewoon, we hebben hem graag bij ons. :D O+
Maar P zag wel nadat is tijdens dat half uurtje lunch 3 weeeen moest wegpuffen dat hij wel moest opschieten.

Oja, tandarts bellen. En dan onder de douche! O+

Oh jongens, gek genoeg heb ik er zin in, al doen die weeen nu al pijn. :(
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:44:26 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109348041
Echte pufweeen? :o

Whooooot *O*

:% :%
pi_109348101
Wel om de vijf minuten updaten hier he Oeke ;)

Goh wat ontzettend spannend en weet je wat zo mooi is? Dan is je kindje straks geboren en dan is het van dat prachtige weer en dan liggen jullie samen te genieten terwijl het voorjaarslicht zo door het raam over jullie heenvalt... *zuchtzwijmelzucht*
pi_109348274
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:46 schreef Sorbootje het volgende:

Goh wat ontzettend spannend en weet je wat zo mooi is? Dan is je kindje straks geboren en dan is het van dat prachtige weer en dan liggen jullie samen te genieten terwijl het voorjaarslicht zo door het raam over jullie heenvalt... *zuchtzwijmelzucht*
O+ :'( Moooooooooooooiiiiii...............

*O* GOGOGOGOGOOOOOOOO!!!
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:52:50 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109348354
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:46 schreef Sorbootje het volgende:

Hou op hou op.....
pi_109348412
Haha, Sorboo! O+
Moet ik toch dat bed nog even naar het raam slepen. :(

Ze zijn heel onregelmatig Fluugs, zal ik nu maar gaan douchen, of zal ik wachten tot P thuis is?
pi_109348448
Stoer trouwens je voetreflexmasaage! Klinkt in elk geval heerlijk ontspannend. O+
pi_109348471
Oeke, wat een prachtige dag om je (naar ik denk) meisje op de wereld te zetten.

Zet hem op :* :%
The way you rock'n'roll
pi_109348502
Persoonlijk zou ik even wachten tot je vent weer terug is. Maar dat komt omdat ik bij dochter een weeenstorm kreeg onder de douche... ;)

Sorbo oeh zo klinkt het wel heel mooi en romantisch en idyllisch! O+
  Moderator woensdag 21 maart 2012 @ 13:56:13 #197
5428 crew  miss_sly
pi_109348513
Ja, een lente-meisje O+ Ik denk het ook!

Ik wilde vandaag heul hard werken, zo na mijn vakantie, maar dat komt er zo niet van, hoor! :% :%
pi_109348519
Even mijn succes wensen voor Oeke en man!
De wereld is weer bijna een mooi mens rijker!
:% :% :%
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:57:19 #199
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109348553
Wacht effe tot P thuis is ja... Als het een weeenstorm wordt heb je hem er toch het liefste bij lijkt me...

Ik ben helemaal opgewonden ervan :D

Oeks krijgt d'r kiendje!! *O*
pi_109348607
jaaaaa douchen douchen douchen~!
mijnes lag te snurken in bed toen k een weeenstorm had :P

zal k ook nog een gokje doen voor wat oeks krijgt? c_/ :+
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:00:11 #201
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_109348666
Wat klink je ontspannen Oeke! Succes!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_109348690
Zo was het bij ons O+. De hele nacht, tijdens mijn bevalling regende het keihard, maar toen B. en ik 's ochtends alleen waren met Isabeau en lekker met z'n drietjes in ons bed lagen, begon de zon te schijnen en die zonnestralen vielen zo heerlijk over ons heen. Dat maakt die herinnering gewoon nóg mooier.

Oeke, ik realiseer me ineens dat ik het steeds over "ze" en "je dochter" heb, maar ik zie nu pas dat dat helemaal nog niet bekend is. Hoe kom ik daar nou weer bij? Ik had echt in mijn hoofd zitten dat jij had verteld dat je een meisje kreeg. Zal ik wel gedroomd hebben!
pi_109348718
Of jij weet stiekem meer dan wij Sorbo? ;)
pi_109348753
Oh, jij mag niet gokken Mignonne! :D

Ik ga douchen als ik de tandarts te pakken heb. Die nemen niet op.
En er belde net iemand van werk, die ik niet goed ken, dus ik herkende zijn nr niet en die heb ik afgeblaft. Niet zo ontspannen hoor. :o
pi_109348809
Dat was me al eerder opgevallen Sorbo, dat je het zo stellig over een meisje had.
Maar het is nog een geheim. Niet lang meer gok ik trouwens. :P

Ik heb veel teveel gegeten geloof ik. Ik was heel gulzig. :{
pi_109348831
Wat heerlijk romantisch trouwens! Die zon bij Isabeau!
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:05:08 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109348840
Oeke begint hyper te worden :')
pi_109348950
M'n HEMA-pakketje is binnen O+.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:09:11 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109348976
Nou, ik ga piesen en dan m'n voetjes maar eens laten vertroetelen. Oeks, niet bevallen voor ik terug ben he?
pi_109349005

Nee, ik wacht wel. :P
pi_109349036
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:04 schreef oeke het volgende:
Dat was me al eerder opgevallen Sorbo, dat je het zo stellig over een meisje had.
Maar het is nog een geheim. Niet lang meer gok ik trouwens. :P

Ik heb veel teveel gegeten geloof ik. Ik was heel gulzig. :{
Ik was er echt heilig van overtuigd dat dat ook echt zo was en dat dat algemeen bekend was. Ik heb je vast verward met iemand ofzo. Maar goed, dan zal het ook wel een meisje zijn. :P

En dat eten, ach, je kunt de brandstof wel gebruiken!
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:11:06 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109349045
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:02 schreef oeke het volgende:
Oh, jij mag niet gokken Mignonne! :D

Ik ga douchen als ik de tandarts te pakken heb. Die nemen niet op.
En er belde net iemand van werk, die ik niet goed ken, dus ik herkende zijn nr niet en die heb ik afgeblaft. Niet zo ontspannen hoor. :o
Mwoah, valt vast wel mee.

Had je trouwens nog iets speciaals gedaan voordat je vliezen braken? :P
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:11:54 #213
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109349074
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:08 schreef Kuukske het volgende:
M'n HEMA-pakketje is binnen O+.
En naar wens?
pi_109349143
nee, ik stond midden in de kamer! Het was ook echt heel anders dan de vorige keer, toen hoorde ik knap!

Nouja, ik ben nu dus wel misselijk maar ik heb ook nog steeds enorme zin in suiker. En niks in huis. -O- even P. bellen.
pi_109349192
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

En naar wens?
Joah O+.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:17:05 #216
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_109349285
Whoohoo, Oeke aan het bevallen. Een lentekindje, wat geweldig! Succes ermee! Ik heb mijn handen vol aan twee baby's sinds deze week, maar ik spiek af en toe wel eempjes mee op de iPad.

:% *O*
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:18:43 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109349344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:13 schreef oeke het volgende:
nee, ik stond midden in de kamer! Het was ook echt heel anders dan de vorige keer, toen hoorde ik knap!

Daar hebben we niks aan he :{w ;)
pi_109349512
Mocht je dweilen Oek of viel het wel mee?
Ik hoorde ook knap en was nog net op tijd bij de wc ipv boven het tapijt in de woonkamer :') Er kwam echt een hele stort uit.
Maar idd wat jij zegt, die beetjes die daarna door blijven lopen zijn irritant.
The way you rock'n'roll
pi_109349585
* Kuukske trommelt met d'r vingers op het bureau.

Ik verveel me. En roep nu niet massaal 'ga dan bevallen', want dat is niet grappig :6. En m'n blaasjes moeten dicht. Tijd moet vooruit. Hup. Kan iemand niet even een tijdversnellertje kopen en aanzetten?
pi_109349656
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske trommelt met d'r vingers op het bureau.

Ik verveel me. En roep nu niet massaal 'ga dan bevallen', want dat is niet grappig :6. En m'n blaasjes moeten dicht. Tijd moet vooruit. Hup. Kan iemand niet even een tijdversnellertje kopen en aanzetten?
Dit weekend wordt er gehoor gegeven aan uw roep om tijd vooruit :+
The way you rock'n'roll
pi_109349680
Lekker in t zonnetje gaan zitten met boekjes Kuuks O+
Dat deed ik vorige zwangerschap op t eind...nja lag vooral onder de parasol maar goed :)
Ik geloof dat ik straks een stuk minder relaxed kan doen op t eind :P

Zo en nu weer even werken...wilde ik rustiger aan gaan doen, ga ik op mn vrije middag nog werken :') Kind op bed en gaaan :P (leuk man, boekhouding omgooien :r mja iemand moet t doen he :P dan liever thuis relaxed dan op t werk gestressed ;))

/smileyoverkill
pi_109349704
wat een prachtige dag om te bevallen, oeke

succes ^O^
pi_109349739
Mja ik ben een beetje bang dat de zon van afgelopen week de koortslip heeft veroorzaakt Son. Dus ik ben een beetje huiverig eigenlijk. Ik zal eens wat voorbereidingen treffen voor het avondeten. Ook leuk!
pi_109349768
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:06 schreef flugeltje het volgende:

:D nee
Sinds sept krijg ik al te horen dat m'n contract niet verlengd wordt, en toen in sept zou t voor n jaar verlengd worden maar t werd n half jr :W sindsdien ben ik wat voorzichtiger.. :9
Maar nu staat t echt op papier! *O*

Mmm klinkt goed zo'n voetreflexmassage!

Bijtje:
Mijn beeb wordt ook super druk als ik buiten in de zon zit te lezen enz O+
voelt zo gezellig :@
Beebs en lente O+

Succes Oeke *O*
pi_109349846
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:13 schreef oeke het volgende:

Nouja, ik ben nu dus wel misselijk maar ik heb ook nog steeds enorme zin in suiker. En niks in huis. -O- even P. bellen.
Ja kunt Australianijs bestellen, hè? :+
pi_109349897
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja kunt Australianijs bestellen, hè? :+
:o! OHHH. Wil jij es stil houwen :D.
Daar heb ik zin in!
pi_109349933
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:33 schreef Kuukske het volgende:

[..]

:o! OHHH. Wil jij es stil houwen :D.
Daar heb ik zin in!
Just do it.
pi_109349940
Heb je al mijn tijdschriften al uit Kuuk?
The way you rock'n'roll
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:34:51 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109349945
Sorbo beschrijft het wel heel mooi O+
Nou wil ik ooohook! <stampvoet>

Blaasjes van Kuuks, ga eens heel snel weg! o|O
pi_109350001
quote:
6s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Just do it.
Ik ga sterk zijn. :@. Ik neem nog wel een snoepje ofzo.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb je al mijn tijdschriften al uit Kuuk?
Ja. Heerlijk gelezen O+.
pi_109350041
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef Asyniur het volgende:
Sorbo beschrijft het wel heel mooi O+

Blaasjes van Kuuks, ga eens heel snel weg! o|O
Ja dattum! Dan kan ik ook es bevallen! :D
Wanneer is 26 maart eigenlijk? Oh da's maandag. Nou dan is iedereen wel lekker fris en fruitig na het weekend in het geboortecentrum. Ik vind het wel wat. :7.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:37:35 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109350058
Ik lust nog wel wat chocola of ook ijs.
Misschien moet ik dadelijk maar naar de supermarkt strompelen ofzo...
pi_109350065
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef Asyniur het volgende:
Ik ook. :')
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:38:43 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109350104
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

pi_109350119
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef Asyniur het volgende:
Ik lust nog wel wat chocola of ook ijs.
Misschien moet ik dadelijk maar naar de supermarkt strompelen ofzo...
Ben je betoeterd! Bel je vent of bestel dat Austrialian ijs maar jij gaat niet strompelen o|O
The way you rock'n'roll
pi_109350161
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is je eigen schuld. :D

En As, wat DML zegt.
pi_109350202
Dat vond ik zo heerlijk aan de 2e keer: wat ik de eerste keer niet deed omdat anderen het gek of onzinnig vonden gunde ik mezelf de 2e keer gewoon wél.
pi_109350232
Eens rekenen wanneer ik zwanger zou moeten raken om een voorjaarskindje te krijgen...
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:42:00 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109350233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ben je betoeterd! Bel je vent of bestel dat Austrialian ijs maar jij gaat niet strompelen o|O
Alsof je hier Australian ijs kan bestellen. We zitten in Zuid-Limburg hoor! :D
Maar ik ben wel sterk en pak een plak peperkoek...
pi_109350243
quote:
3s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Eens rekenen wanneer ik zwanger zou moeten raken om een voorjaarskindje te krijgen...
Juli ongeveer.
pi_109350253
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Afgezaagd maaree, bestel een lekkere vlaai! :9
pi_109350262
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Juli ongeveer.
Hm, dat is te vroeg. Kijk, dat wordt gewoon wéér een winterkindje.
pi_109350297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Succes met J. overhalen :')
The way you rock'n'roll
pi_109350302
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:o Moet jij iets kwijt???
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:44:45 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109350335
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Afgezaagd maaree, bestel een lekkere vlaai! :9
En dan? In mijn eentje opvreten? :D
Ik zit al op +28 kilo hoor ;)
Ik neem wel een plakje ontbijtkoek (en dan loop ik morgen langs de Jumbo als ik peuter naar school heb gebracht O-) )
pi_109350349
quote:

[..]

Als je bevallen bent kom ik op kraamvisite met een mega bak goed? Niet dat je daar nu veel aan hebt :P
The way you rock'n'roll
pi_109350377
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Als je bevallen bent kom ik op kraamvisite met een mega bak goed? Niet dat je daar nu veel aan hebt :P
Nou dat weet je niet. Misschien breken nu spontaan d'r vliezen :D.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:46:01 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109350383
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Van mij mag je!
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:46:53 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109350415
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nou dat weet je niet. Misschien breken nu spontaan d'r vliezen :D.
Ik hoop het niet!
Hier is nog een slotenmaker aan het werk :D
En ik krijg niet eens genoeg lucht om zo te functioneren laat staan om een bevalling te doen ;)
pi_109350455
Oh. Dan heb ik niks gezegd.
pi_109350498
Die slotenmaker heeft vast al gekkere dingen gezien in zijn leven 8-)
The way you rock'n'roll
pi_109350526
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

:o Moet jij iets kwijt???
No worries.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 maart 2012 @ 14:50:20 #253
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_109350546
quote:

[..]

Halen? :+
Australian Homemade Maastricht
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:59:53 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109350914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die slotenmaker heeft vast al gekkere dingen gezien in zijn leven 8-)
Geen idee. Hij heeft 2 kinderen dus hij is er niet helemaal onbekend mee :P
Ow, hij gaat nu!

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

Lief aangeboden :* maaruh dan wacht ik liever totdat mijn neus weer wat meer open is en ik ook daadwerkelijk fatsoenlijk iets proef. Anders is het zonde...
pi_109350942
Calvinisten.
pi_109350947
Ohnee, 't is een katholieke boel bij jullie.
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:02:46 #257
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109350995
oeke, ben je al onder de douche (geweest)?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 maart 2012 @ 15:08:53 #258
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_109351202
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Geen idee. Hij heeft 2 kinderen dus hij is er niet helemaal onbekend mee :P
Ow, hij gaat nu!

[..]

Lief aangeboden :* maaruh dan wacht ik liever totdat mijn neus weer wat meer open is en ik ook daadwerkelijk fatsoenlijk iets proef. Anders is het zonde...
:D groot gelijk!
hoewel ik wel de neiging heb om zometeen ff op de windraak te stoppen O-)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_109351256
Net onder vandaan. Helaas komen de weeen weer niet goed op gang.
Althans ik vind het niks.
Maar goed ik probeer positief te blijven.
En mezelf voor te houden dat het wel eens snel kan gaan.
Nu twijfel ik tussen op bed gaan of in beweging blijven....
Ik merk dat bij beweging er sneller wat gebeurt. Ik zit nu trouwens bij het bijlezen wel van voren naar achter te wiebelen op mijn stoel. :D

P heeft allemaal chocola meegenomen in verschillende vormen. O+
En hij ligt nu in bed, vooruit te dutten. Maar ik durf niet zo goed, ben bang dat het dan helemaal wegebt... :(
pi_109351278
Wat een gezellige praat hier trouwens! O+
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:11:47 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109351296
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

:D groot gelijk!
hoewel ik wel de neiging heb om zometeen ff op de windraak te stoppen O-)
Bij Coumans?
Daar had ik het met Elmo daarstraks nog over. Dat we daar strakjes weer ijs kunnen gaan eten...
Eerst snot weg en bevallen. Doen we dan ergens in mei een ijsjesmeet bij Coumans :Y)

oeke, en een beetje rondjes lopen?
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:13:23 #262
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109351346
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ik wou ook al aanbieden, moet ik ff een bakje ijs voor je halen en langs brengen hihihi

Oeh verder leest, spannend oeke :% :%
Be happy with the little things in life
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 maart 2012 @ 15:13:24 #263
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_109351348
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:11 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Bij Coumans?
Daar had ik het met Elmo daarstraks nog over. Dat we daar strakjes weer ijs kunnen gaan eten...
Eerst snot weg en bevallen. Doen we dan ergens in mei een ijsjesmeet bij Coumans :Y)

oeke, en een beetje rondjes lopen?
he ja :D ik schrijf me in O+

@Oeks, ben echt benieuwd! naar die kleine van je, nog een O+ Ko of Koinnetje O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_109351452
Tja ze zeggen dat je vooral zo lang mogelijk in beweging moet blijven oeke om je weeen te bevorderen (als ik mezelf goed heb ingelezen).

Maja aan de andere kant, een beetje slaap zou je nu ook wel kunnne gebruiken voor straks :D
pi_109351806
Blijven bewegen schijnt indd goed te zijn voor de weeën.
  Moderator woensdag 21 maart 2012 @ 15:30:37 #266
5428 crew  miss_sly
pi_109351921
Een keer de trap op en aflopen, schijnt ook te helpen!
Maar kan me voorstellen dat je daar heel weinig zin in hebt!
pi_109352225
bewegen is key! en douchen, warmte.
even in de sauna rondjes lopen? :+
pi_109352324
Hm, dan toch maar weer even opstaan zo. P gaat wat slapen en ik was er lekker bij gekropen. :D
Had net wel een wee waar ik u tegen zeg. :o Men wat doet dat een pijn!
Misschien even naar buiten? een tijdschriftje halen? :P
pi_109352332
Ja bedankt hè allemaal }:| nu kan ik zo naar de supermarkt voor ijs :{w
pi_109352385
Ik zit aan de bonbonbloc..
Moet zeggen dat thuis wel lekker doorwerkt..lekker rustig, eigen muziek erbij, geen telefoontjes, geen collega's

Oeke, meer van dat soort weeën :P Moet goed zijn :D
pi_109352484
haha, ik zei net tegen P, wat zeur ik nou om meer weeen, zoals deze? Liever niet. :P
naja, ik wil lekker bevallen, dan kan Kootje vannacht misschien ook lekker thuis slapen.
dat zou fijn zijn. En niet naar het ziekenhuis, dat zou ook fijn zijn.
pi_109352560
:D wat komt hier veel lekkers voorbij haha

O+ ijs
Al een tijdje niet meer gehad mmm, wordt weer tijd!
Misschien wil m'n lief vanavond wel n mc flurry mars meenemen :9

:o Oeke
Spannend!
pi_109352632
:D kan ik me voorstellen *lol*
Hoop voor je dat t snel gaat doorzetten allemaal, en dat je gewoon op deze manier tot de 10 cm komt ;) Met af en toe een pijnlijke wee :P

Mijn kind wordt druk van energiedrank :') Ze ligt volgens mij met dr benen beneden, sinds eergisteren voel ik daar beweging, eerst altijd bij mn navel.
Deze is echt drukker dan dr broer was. Zodra ik wakker ben voel ik dr O+ En overdag ook regelmatig.
pi_109352663
Zo weer een stempel, volgens de vk is het geen kleintje wat er in mij groeit :+

Oeke, om die weeën kan je toch niet heen uiteindelijk dus beter dan maar nu inderdaad :Y
Verder kan ik je geen tips geven helaas, maar volgens mij ga je het prima redden allemaal O+

Oh en zoë toch weer een contract *O* superfijn hoor!
pi_109352831
Dat zei je schoonmoeder toch al :P (die was t toch laatst :P)
Fijn dat je goedgekeurd ben!

En Zoe, idd fijn van je contract! Een stukje minder zorgen :)
pi_109352994
Oeke, spannend!!! Sterkte met de lastige weeen....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:01:05 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109353145
covie goedgekeurd! *O*

Fluugs, hoe laat moest je voor die voetmassage?

oeke, ik hoop ook zo dat Kootje vannacht thuis kan slapen O+

Ik ben net maar even onder de douche gesprongen en even de boel bijgewerkt (met veel pijn en moeite :X ). Je weet maar nooit. Nu eventjes bijkomen van die gymnastiek.
Moet alleen mijn teennagels nog knippen, maar dat ging net niet meer ivm harde buik nummer zoveel :D
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:07:50 #278
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109353408
Ook al zou die voetmassage niets doen, hij was wel degelijk de moeite waard hoor O+

En ik ben in navolging van Oeks gister weer eens op de fiets gegaan :D Ge wit ut nie 8-)

Daarna de halve kruidvat leeggekocht en nu dan toch nog maar effe een tukje voor de mannen thuiskomen, frietdag vandaag, dus ik mag relaxen... Eerst nog maar eens een mini-magnum erin...

Verder lullen jullie teveel en kan ik het niet bijhouden zo...

Oeks, zet 'm op!
pi_109353487
Je lult zelf te veel!
pi_109353492
Oeke, het klinkt toch wel alsof het écht op gang komt!
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:12:19 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109353592
quote:
16s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:09 schreef Sorbootje het volgende:
Je lult zelf te veel!
Dat ook, maar daar heb ik zelf geen last van.
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:15:30 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109353726
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat ook, maar daar heb ik zelf geen last van.
Ga jij nou nog maar een rondje lopen om de boel bij jou op gang te helpen :{w

Hmm en nou wil ik eigenlijk ook liever frietjes :@
pi_109353732
Ik lach me rot om jullie, stel gekken :D
pi_109353955
Mnoh, friet. Lekker!
Maar wij eten spinazie.
pi_109354190
Hier Mexicaans. Maar als ik denk aan een bord patat met mayo en Australian ijs toe...
pi_109354283
Hier ook geen patat :9

Bruine bonen voor mij en chili con carne voor m'n lief
pi_109354302
Hahaha ik (culinaire snob) houd me momenteel vooral bezig met hoe iets uit te kotsen is. :D
pi_109354330
Hier pasta vanavond. En ik heb ook zin in ijs!

En precies op tijd thuis om verder te F5en :)
pi_109354445
Oh ik heb zin in iets heel fouts. Wit bolletje met een kaassouffle met pindasaus én mayo. (wat nou culinaire snob? :') )
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:36:48 #290
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109354470
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik heb zin in iets heel fouts. Wit bolletje met een kaassouffle met pindasaus én mayo. (wat nou culinaire snob? :') )
WTF?
pi_109354513
quote:
waarom vind ik het nog lekker klinken ook?
pi_109354518
quote:
Lekker toch
(hoewel k.t niet moet...kaas, blegh)

En ik heb trek ik patat speciaal, gewoon omdat k nog niet van t mooie weer heb mogen genieten :P
Ben benieuwd,waar lief mee.thuis komt straks. Vast.geen patat ;(
pi_109354566
quote:
Das toch heerlijk?!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109354569
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef flugeltje het volgende:
Ook al zou die voetmassage niets doen, hij was wel degelijk de moeite waard hoor O+

En ik ben in navolging van Oeks gister weer eens op de fiets gegaan :D Ge wit ut nie 8-)

Daarna de halve kruidvat leeggekocht en nu dan toch nog maar effe een tukje voor de mannen thuiskomen, frietdag vandaag, dus ik mag relaxen... Eerst nog maar eens een mini-magnum erin...

Verder lullen jullie teveel en kan ik het niet bijhouden zo...

Oeks, zet 'm op!
Mn schoonzusje had zo'n voetmassage gebeuren (ivm vocht ook), was op de fiets en 5 uur later was.ze bevallen ;)
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:42:53 #295
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109354632
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Mn schoonzusje had zo'n voetmassage gebeuren (ivm vocht ook), was op de fiets en 5 uur later was.ze bevallen ;)
Oeh, dan zal ik Martijn maar vast naar huis laten komen :P
pi_109354699
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef Kuukske het volgende:

[..]

waarom vind ik het nog lekker klinken ook?
Omdat je ook zwangert bent!
pi_109354704
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Das toch heerlijk?!
Hell yeah!
pi_109354722
quote:
6s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:42 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Oeh, dan zal ik Martijn maar vast naar huis laten komen :P
Ja misschien redt hij die vijf uur dan nét :P
  † In Memoriam † woensdag 21 maart 2012 @ 16:45:40 #299
309370 Nanadu
pi_109354728
oeke :% :% veel succes en ik hoop dat het snel doorzet. Wel een hele mooie dag om te bevallen!

Kuukske 40 weken *O* de mijlpaal der mijlpalen gehaald!!!

Ik vandaag 21 weken en de groei van mijn buik lijkt niet meer te stoppen!!! Het helpt denk ik ook niet dat ik de afgelopen dagen veel te veel bonbonbloc en paaseitjes heb gegeten :D
pi_109354855
Ik ben zo blij dat ik geen chocola meer lust, zo overleef ik die paasdagen misschien eens zónder me vol te proppen met eitjes
pi_109354867
hoppeta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')