. Duim jij voor m'n koortslip? Dat 'ie als de sodemieter snel weg is en ik dan kan bevallen?
. Duim jij voor m'n koortslip? Dat 'ie als de sodemieter snel weg is en ik dan kan bevallen?  .
.

Gelukkig heb ik geen duimen nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef covie het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een oreo gehad.
Ik duim voor alle LLM's
Tegen de koortslip van kuuks, tegen de asy's ontsteking, tegen het slechte humeur van fluugs, en voor oeke zomaar.

. Maar gelukkig heb ik vanaf nu vakantie
. Maar gelukkig heb ik vanaf nu vakantie  Wel twee hele weken
 Wel twee hele weken  .
. . En gerbera, dus toch afgekeurd, nou rustig aan hoor. De beeb is het allerbelangrijkste
. En gerbera, dus toch afgekeurd, nou rustig aan hoor. De beeb is het allerbelangrijkste 

.
.

Marrije, fluugs, oeke en kuuske, heel erg veel succes met jullie laatste loodjesquote:
 Asy, duim duim! Ongezellig dat jullie straks weg zijn uit dit topic, maar dan hebben jullie wel jullie beebs
 Asy, duim duim! Ongezellig dat jullie straks weg zijn uit dit topic, maar dan hebben jullie wel jullie beebs  .
. 

Ja maf is dat, dat je dan weg bent uit dit topic. Ik denk dat de meesten wel blijven meelezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef KatyM het volgende:
[..]
Marrije, fluugs, oeke en kuuske, heel erg veel succes met jullie laatste loodjesAsy, duim duim! Ongezellig dat jullie straks weg zijn uit dit topic, maar dan hebben jullie wel jullie beebs
.
niemand vergeten toch, toch?

gut ik wil zo graag mee met jullie rappe schrijven maar het lukt gewoon niet
  gut ik wil zo graag mee met jullie rappe schrijven maar het lukt gewoon niet  Ben bezig met de laatste weekjes werken en het is vreselijk druk en 's avonds ben ik uitgeput en dan lees ik alleen maar. Nog 2 weken en 2 dagen werken dan heb ik verlof en ga ik dit topic eens goed vervuilen....
  Ben bezig met de laatste weekjes werken en het is vreselijk druk en 's avonds ben ik uitgeput en dan lees ik alleen maar. Nog 2 weken en 2 dagen werken dan heb ik verlof en ga ik dit topic eens goed vervuilen.... , ik hoop dat het vannacht in 1 keer goed los gaat!!
 , ik hoop dat het vannacht in 1 keer goed los gaat!! (hoe kan het dat ik die nog nooit het gegeten)
  (hoe kan het dat ik die nog nooit het gegeten) 

Ehm nou eigenlijk wel. We zitten al zo krap.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maf is dat, dat je dan weg bent uit dit topic. Ik denk dat de meesten wel blijven meelezen.
Heerlijk zeg, 2 weken vakantie. En daarna weer dat schema van 4 x 9? Nee toch?

.
. 

Sorry!! Het gaat ook zo snel ineens met alle nieuwe llm'ersquote:

De fysio had het vandaag ook al over bevallen, mens! Dat is heus nog heul ver weg hoor!!)
  De fysio had het vandaag ook al over bevallen, mens! Dat is heus nog heul ver weg hoor!!) Druk opt werk (baas is zeker nog 2 weken ziek, als het niet meer wordt) en daarnaast gewoon heul erg moe.) En ik duik straks weer lekker met Barbie's Bruiloft mn bed in
 Druk opt werk (baas is zeker nog 2 weken ziek, als het niet meer wordt) en daarnaast gewoon heul erg moe.) En ik duik straks weer lekker met Barbie's Bruiloft mn bed in  

Precies, ik voel me ook prima. Misschien moet ik iets meer dan alleen dat half uur lunchpauze nemen, dus dat ga ik maar eens proberen na m'n vakantie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het ook gedaan hoor Katy, bij mijn 2e zwangerschap, 4 x 9 tot mn verlof. Dat ging omdat ik me verder ook gewoon goed voelde.
Tis helemaal geen verplichting hoor. Tis leuk als je even iets meldt maar hoeft toch niet constant. Over 10 weken maken we samen dit topic onveiligquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind het toch ook iedere keer wel vreemd hoor! Die LLMers die heel actief meeposten hier, en dan "ineens" weg zijn. Maar ik gun jullie jullie kleine baby's enorm!
(Alleen klim ik dan zo snel omhoog in de lijst, dat is dan wel weer engDe fysio had het vandaag ook al over bevallen, mens! Dat is heus nog heul ver weg hoor!!)
Ik werk ook nog steeds 36 uur in de week, wel over 5 dagen dan (fulltime volgens onze CAO) en planning is ook, mits het lukt, om dat te blijven doen tot aan mn verlof. Nog 10 weken..
Verder hier ook niet zo actief aan het posten, het lukt me nietDruk opt werk (baas is zeker nog 2 weken ziek, als het niet meer wordt) en daarnaast gewoon heul erg moe.) En ik duik straks weer lekker met Barbie's Bruiloft mn bed in

Euhw god, 11 weken, dat klinkt wel heel erg snel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy! Weet je dat we over 11 weken dan ook LLMers zijn? Eng!

alleen mn lief moet.morgen nog even tekenen, is dat ook weer rond
 alleen mn lief moet.morgen nog even tekenen, is dat ook weer rond  was een grapje dus
 was een grapje dus  )
) veel te druk.
 veel te druk.  om oeke dr naam. Fijn dat dat nu rond is
 om oeke dr naam. Fijn dat dat nu rond is 
 weet t echt.niet.meer..
 weet t echt.niet.meer.. 

Vast weer een prachtige... Ik verwacht trouwens Britney of zoiets niet bij jou dus ik hoop dat je iets anders bedoeld met 'wat we niet verwachten'
 Vast weer een prachtige... Ik verwacht trouwens Britney of zoiets niet bij jou dus ik hoop dat je iets anders bedoeld met 'wat we niet verwachten' 
 ) kijken en ijsjes eten, daarna een goeie nachtrust nemen. Morgen ziet de wereld er weer een heel stuk zonniger uit, weet ik zeker.
 ) kijken en ijsjes eten, daarna een goeie nachtrust nemen. Morgen ziet de wereld er weer een heel stuk zonniger uit, weet ik zeker. )
 ) En Kuuks, ik hoop dat je koortslip morgen gewoon *poef* weg is...
 En Kuuks, ik hoop dat je koortslip morgen gewoon *poef* weg is...  

Neem er nog maar een, want die acht weken gaan hard. Keihard.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Marjolijntje, daar hoor ik ook bij, schrik! Vandaag ook al, een collega zei wat moet ik nou over 8 weken! Ik denken, en had echt zoiets van wtf, ze bedoelt dat ik dan gewoon al verlof heb. Ik. Over 8! weken al.
Ik neem nog een paaseitje tegen de schrik
 dat is ook razendsnel gegaan.
 dat is ook razendsnel gegaan.

Op dinsdag 20 maart 2012 09:05 schreef oeke het volgende:
 Op dinsdag 20 maart 2012 09:05 schreef oeke het volgende:

Ik win! Ik zit al ruim 27 weken thuisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neem er nog maar een, want die acht weken gaan hard. Keihard.
Ik zit morgen al zes! weken thuis.dat is ook razendsnel gegaan.

39w4dquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:14 schreef Rixtje het volgende:
Het bed staat! Komt nu wel akelig dichtbij aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit aan de andere kant ben ik ontzettend bang. Vooral omdat de eerste bevalling zo snel en goed ging dat ik denk dat het dit keer alleen maar tegen kan vallen.
Met welke termijn ben jij eigenlijk de vorige keer bevallen Asy?

Nou als ik dan toch aan het duimen ben wil ik ook voor jou als bijna-llm'er duimen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het ook gedaan hoor Katy, bij mijn 2e zwangerschap, 4 x 9 tot mn verlof. Dat ging omdat ik me verder ook gewoon goed voelde.
Covie, ik stel me aan hoor, ik ben officieel geen LLM, ik voel me alleen wel zo

quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef covie het volgende:
[..]
Nou als ik dan toch aan het duimen ben wil ik ook voor jou als bijna-llm'er duimen hoor

.
.  . Ik verveelde me
. Ik verveelde me  .
. . Geen baby
. Geen baby  .
.

. Fluugs, hoe gaat het nu?
. Fluugs, hoe gaat het nu? .
.

Ja gek hè? Vanmorgen toen ik wakker werd had ik ook zoiets van nou.. daar zijn we dan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:36 schreef KatyM het volgende:
40 weken Kuuks, vandaag is DE dag waar je 9 maanden naar uit heb gekeken.. Bizar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |