ohh nee!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:22 schreef flugeltje het volgende:
En dan mogen jullie nu raden wie ik niet kan bereiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Ga ff douchen!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit met elk denkbaar lichaamsdeel gekruist in de hoop dat het doorzet, maar in elk geval sinds het opstaan serieus gerommel hier. Het lukt me zelfs niet goed om geduldig te zijn tegen Willem...
Ergo: ik zal kijken of ik vandaag iets voor jullie (en mezelf natuurlijk) kan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
Met je benen gekruist kan Pietertje er zéker niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit met elk denkbaar lichaamsdeel gekruist in de hoop dat het doorzet, maar in elk geval sinds het opstaan serieus gerommel hier. Het lukt me zelfs niet goed om geduldig te zijn tegen Willem...
Ergo: ik zal kijken of ik vandaag iets voor jullie (en mezelf natuurlijk) kan doen...
Misschien houdt hij van een uitdagingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Met je benen gekruist kan Pietertje er zéker niet uit.
Maar ik help het je hopen, succes!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:00 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou ja ik heb alleen een ingeleide bevalling ook als referentiemaar muppet werd eerst juist flink druk! Door al het gerommel en ging een beetje protesteren
volgens mij werd die pas een beetje rustig tegen het einde, maar door de Remifentanil heb ik daar niet zoveel herinneringen meer van
![]()
Heb je al gedouched??
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:48 schreef flugeltje het volgende:
Warm douchen gaat effe niet dames, ik zit met de kleine man thuis... Die kan ik niet zo goed meer handelen met m'n dikke buik onder de douche.... (en dan staat ie ook nog eens bijna droog als ie strategisch gaat staan)
Ik geloof dat dat het moment is waar ik deze zwangerschap het meest tegenop zie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:03 schreef mignonne het volgende:
en daarna, waarom wilde ik nou zo graag een tweeheedeeee
Dat heb ik tijdens de zwangerschap ook al vaak genoeg gedachtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:03 schreef mignonne het volgende:
Oudste heb ik niet meer gevoeld op moment dat t begonnen was; jongste wel, niet te zuunig![]()
no worries, je denkt straks vanzelf wel oh crap ja, zo voelde het![]()
![]()
en daarna, waarom wilde ik nou zo graag een tweeheedeeee
Spannend!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Grinnik, ik zie het voor mequote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:48 schreef flugeltje het volgende:
(en dan staat ie ook nog eens bijna droog als ie strategisch gaat staan)
hmmmm dit was de directe facebook link... Wat doe ik verkeerd? Zit op de ipad trouwens, wellicht heeft het daarmee te maken...quote:Fijn dat je een goede echo hebt gehad Bunny! De foto kan ik alleen niet zien.
Eej, ik moest een kind naar school brengen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan merken dat er weer slecht geslapen is, erg scherp zijn jullie in elk geval niet...
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:44 schreef Asyniur het volgende:
Auw, wist niet dat een kaakholteontsteking zo'n pijn kon doen.
Mag ik eventjes huilen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:44 schreef Asyniur het volgende:
Bunny, wat fijn! En mooie foto
Auw, wist niet dat een kaakholteontsteking zo'n pijn kon doen.
Mag ik eventjes huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |