abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109312748
2012

***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
17 september: Kwisted
26 september: NiGeLaToR

03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
12 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
eind oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_109312776
Het topic waarin Flugeltje gaat bevallen!! :D
pi_109312929
Dat bedoel ik
pi_109313053
Wel verdraaid ik had net een hele reactie getypt en nu is ie spoorloos. Uiteraard weet ik niet meer wat erin stond. :')

Anyway, nog maar één keer gespuugd vandaag, gaat goed! gisteren had ik om deze tijd al 4 keer boven de pot gehangen.

Zou Fluugs lekker in dromeland zijn? Lekker even bijtanken.

Oeke, je bent zeker vergeten dat je mij de naam zou pm'en? :P })
pi_109313735
Oeks, fijn dat jullie een naam hebben *O*. Beter laat dan nooit ook trouwens :D.
Buh, ik zit een beetje om me heen te staren. Ik had eigenlijk gehoopt dat m'n bestelde pc-game binnen zou zijn vandaag.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_109314173
Oeks cool dat jullie een naam hebben gekozen!! Lekker zeg, nu er nog even aan wennen. Had ik trouwens ook bij dochter. Nu denk ik heel af en toe nog wel eens aan de naam die we op de 2e plaats hadden maar die het net niet werd, en die vind ik ook totaal niet bij haar passen nu.

Kuuks bah, postbode al gespot maar zonder game? }:| s ook niet lief van m!
pi_109314374
Hallo, ook nog maar is wat posten in dit topic :-). We zitten nu bijna in week 34.
veel is al in huis en kraamzorg is ook al langs geweest.

met vriendinlief gaat ook nog steeds alles goed. Behalve vorige week even met een kleine voedselvergiftiging (waarvoor dank aan een hotel ergens in Vught)

Vind het wel erg spannend worden nu allemaal, het is bijna al aftellen (vind ik dan). Het is voor ons de eerste...

Eerste les zwangerstherapie ook gehad :-), was wel lachwekkend soms haha.

ik zal proberen vaker hier wat te posten!
pi_109314391
Oeke n naam *O* wat fijn

-O- ben kapot
diegene die vanmorgen ook langskwam voor thee/koffie enz ging ook mee de stad in..
mn moeder houdt altijd goed rekenig met mij, we gaan gewoon met een doel de stad in
en dan naar huis. Heb tegen die ander die mee ging uitgelegd, dat ik niet kan slenteren
en niet winkel in & uit.
Nouja begrip enz natuurlijk, maar eenmaal in de stad.. even hier heen.. even daar heen..
op een gegeven moment zei ik van dat trek ik niet en ik móet echt ff naar die winkel (daarna
was t wat mij betreft ook wel klaar.)
Dus ik dacht prima, dat begrijpt ze. Wilde ze daarna nogsteeds naar n andere winkel, wat n heel eind lopen was. }:|

Nouja, mn moeder dus zo van ik begrijp t wel enz enz, en ik raakte de spanning in mn buik maar niet kwijt :{
Toen had ze 't wel door gelukkig maar pff.. wel moeilijk hoor.. was voor af en tijdens t 'winkelen' echt wel duidelijk.

Doe mn best om d'r voor iemand te zijn met problemen en een luisterend oor bieden ook al geeft me dat ook wat stress
en dan dit.. :{

maja..

Een dikke :* voor fluug!!!
pi_109314559
Pff vervelend Zoe! Mensen denken soms dat ze heel begripvol zijn, maar zijn dat dan absoluut niet! Stom. Zeker als je het ook nog uitlegt enzo en dan toch nog ergens anders heen willen.
Lekker rustig aan hoor de rest van de dag nu!

Ik ga nu ook naar huis van mn werk. Vandaag en morgen zijn mijn lange werkdagen normaal, van 9 uur. Maar die doe ik niet meer. Ik ben nu klaar, dus ga lekker naar huis. Kleine meid is bij oma dus ik ga even op de bank liggen en misschien een wasje doen maar thats it.
Ik leer het nog wel eens, dat rustiger aan doen! :) (hoop ik).
pi_109314566
Zoë, balen zeg! Je moet dus kennelijk met sommige personen nóg duidelijker zijn. Gewoon ronduit bot, is niet anders! :*

Kuukske, als je game er niet is kun je net zo goed gaan bevallen. Oh nee, eerst die koortslip weg he..
pi_109314595
coco, heel herkenbaar, ik was mezelf op een gegeven moment zelfs druk aan het maken in welke 'coupe' ik het moest scheren, ik was bang dat ze rare dingen zouden denken als ik te veel weg zou halen, haha.
Maar gelukkig is zo'n inwendige echo niet zo heel erg 'bloot'. De echo mevrouw hoeft alleen dat ding er in te duwen en verder niet naar binnen te kijken. Gewoon lekker een iets langer shirt aandoen dan lig je niet zo bloot en hoeft verder niemand echt iets te zien. Het valt echt super mee.

Balen hoor Zoë, niet echt lekker als er geen rekening wordt gehouden met je.
pi_109314666
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef Thistleweed het volgende:
coco, heel herkenbaar, ik was mezelf op een gegeven moment zelfs druk aan het maken in welke 'coupe' ik het moest scheren, ik was bang dat ze rare dingen zouden denken als ik te veel weg zou halen, haha.
Maar gelukkig is zo'n inwendige echo niet zo heel erg 'bloot'. De echo mevrouw hoeft alleen dat ding er in te duwen en verder niet naar binnen te kijken. Gewoon lekker een iets langer shirt aandoen dan lig je niet zo bloot en hoeft verder niemand echt iets te zien. Het valt echt super mee.

Balen hoor Zoë, niet echt lekker als er geen rekening wordt gehouden met je.
Oh, ik heb er al eens een gehad. Dus zie er verder ook niet tegenop. Toen had ik er overigens niet aan gedacht om een lang shirt aan te trekken :D :') :+
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2012 @ 15:06:11 #13
309370 Nanadu
pi_109314711
Flugel wat balen voor je dat het zo gaat en je mag ook lekker balen hier, daar zijn we voor. Ik hoop dat je de rust voor jezelf kan vinden en dat het dan doorzet.

Zoe ook al zit je thuis, het betekent niet dat je er maar altijd voor anderen moet zijn met problemen. Jij zit ook niet voor niks thuis! Let op je grenzen.

Ik heb weer een rotnacht achter de rug. Mijn meisje was zo aan het hoesten dat ze steeds maar niet in slaap kon komen. Ze was er helemaal overstuur van en dat maakte alles alleen maar erger :'( Vanochtend leek het wel weer goed te gaan, dus ze is wel naar het kinderdagverblijf gegaan. Ik ben net terug van mijn werk en ga maar een beetje rommelen in huis en vroeg mijn meisje ophalen.
pi_109315200
Ja soms voelt t wel zo nanadu.. ik zit thuis dus mensen kunnen wel langskomen
en dan weet ik al dat ik een stortvloed van verhalen met problemen over me heen krijg
merk wel dat ik er echt last van krijg.. dus niet meer zo beschikbaar zijn dan maar..

Zit nu nog in stressmodus -O- en vanmiddag komt n vriendin langs te eten,
ze zegt wel dat ze helpt (toen ik uit t ziekenhuis kwam ook) maar uiteindelijk gebeurt dat niet..
(loop ik zelf patat te bakken, saus te pakken, drinken enz)

zal dr nu wel directer vragen écht te helpen.. en specifiek dingen vragen

Ik snap 't niet -O- ben echt heel duidelijk in wat ik wel & niet kan
en ik vertel waar dingen staan enz

achja, zal 't eea wel moeten leren blijkbaar :{

Lekker relaxen bijtje :*

Wat sneu nanadu voor je kleine meid..
hoop dat jullie vannacht n betere nacht hebben
pi_109315976
Inwendige echo's, ik heb er in de afgelopen paar maanden denk ik al wel tien gehad ofzo. En altijd met hordes publiek :D Dus nee, mij maakt het geen bal meer uit en ik weet me erop te kleden. Doe gewoon een rokje aan. Panty en string uit en gaan met die "banaan" ;)
pi_109316072
Voelt het indalen als messteken in je vrouwelijke geslachtsdeel aka doosch?
Ik had dat! :o

Maar das toch wel erg vroeg toch toch toch? Bij 30+5wk?
pi_109316420
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef covie het volgende:
Voelt het indalen als messteken in je vrouwelijke geslachtsdeel aka doosch?
Ik had dat! :o

Maar das toch wel erg vroeg toch toch toch? Bij 30+5wk?
Mijn beebje lag toen al wat ingedaald maar nog wel los in t bekken (nu nogsteeds trouwens)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:12:08 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109316827
covie, kan toch wel zijn dat kindje aan het indalen is. Maar ze blijven niet altijd liggen dan nog. Waarschijnlijk is je beebje aan het oefenen ;)

Nou ik mag donderdag bij de HA gaan bloedprikken om kinkhoest uit te sluiten.
En aan de kaakholteontsteking deden ze in principe niks :X
Joepie -O-
pi_109317084
Sterkte Asy! Hoop dat het geen kinkhoest is.

Ik hang te veel achter mn pc denk. M'n hand wordt helemaal dik :o
pi_109317194
Hihi kom je uit Noord-Holland Kuukske? :D
pi_109317205
Nee, hoezo? :@
pi_109317541
Oh vanwege je "denk". Dat ken ik vooral van west-Friezen
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:45:31 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109317598
Wat gek asy, ik kreeg 2 x tijdens een zwangerschap ab bij een holte ontsteking.

Zoe, misschien nog duidelijker zijn? Dat je het dus niet trekt om haar lijstje af te werken, dat je al blij bent als je je eigen dingen redt. Of gewoon helemaal voorkomen door het bezoek niet te laten komen, komt niet zo goed uit en wanneer wel is lastig in te schatten van tevoren.
pi_109317652
Oeh Zoe tegen zulke mensen moet je heul assertief optreden.. want daar komt de boodschap niet altijd binnen!

Asy, kinkhoest?? Brrr.. Kan er ook nog wel effe bij

En wat is ons Flugeltje stil? O-)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:52:08 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109317841
Ik vond fluug ook al verdacht stil, maar die durft het misschien ook niet meteen te melden als het weer rommelt :P
pi_109317988
Nou ik denk dat ze gewoon ligt te pitten hoor, want bij Willem heeft ze zo ongeveer tot de laatste cm ontsluiting nog getwitterd geloof ik :D
pi_109317991
Ja missch moet ik wel nog duidelijker zijn, op n gegeven moment zei ze ook iets waardoor ik kon merken dat ze t wel door had dat t te ver was gegaan.

En idd als ik t niet zie zitten dan gewoon niet afspreken.
Wel jammer, maar t is blijkb niet anders.

Fluug was toch aan t uitrusten/cocoonen?
pi_109318070
Aha nou als het indalen was of een oefening dan bevalt het nog niet zo goed, want er worden nu hardhandig andere opties bekeken onder mijn ribben en in mijn zij :')

Zal fluugs niet gewoon haar stoom aan het afblazen zijn op manlief? :+
pi_109318308
Ik besluit nu maar effe dat ik vanavond voor een pizza ga. Mannie had de verkeerde kant en klare nasi meegenomen uit de supermarkt.. die's echt niet lekker!

Lekker slecht de pizzaboer bellen dus :P
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:06:11 #30
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109318329
fluug heeft wat geslapen, maar is nog steeds frusti. Meneer zou vroeg in middag thuis zijn. Werd tegen vieren pas... Enfin, niets meer aan de hand. Verloren dag zo. Ik lig nu in m'n bedje een beetje medelijden met mezelf te hebben... Morgen ben ik vast weer fris en fruitig, voor vandaag is 't echter prut...

Tnx voor 't medeleven :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109318336
Ja Fluug, ben je aant doen???
pi_109318349
Oh we postte tegelijk... Kut zeg.... :*
pi_109318368
Hmm en ik dacht nog dat er vandaag weer een kindje geboren zou worden!

Morgen misschien :)
pi_109318374
Zo te lezen gaat Fluugs HET nu echt even niet doen. Daarvoor is de meneer niet lief genoeg ;)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:10:42 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109318517
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef Sorbootje het volgende:
Zo te lezen gaat Fluugs HET nu echt even niet doen. Daarvoor is de meneer niet lief genoeg ;)
+36956
pi_109318573
Fluugje toch :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109318780
Pieter wacht gewoon op het mooie weer van morgen 8-) ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109319289
En zo is het maar net Gerb. Hartstikke goed van jou (en je werk/collega's/Arbo trouwens!). Dat is het allerbelangrijkste en berusting is het enige wat je kan doen, en helpt ook lichamelijk dan mee denk ik.

Ik werk nu nog maar 24 uur en merk dat ik het lastig vind om eerder weg te gaan, omdat ik even m'n weg moet vinden met het ritme in combi met het berg werk wat er nog ligt. Maar heb wél berusting nu en ben druk bezig om dat ritme ook voor elkaar te krijgen (afspraken van de resterende 8 weken afzeggen, nieuwe niet meer accepteren en opdrachten terug geven enz.). Mijn meisje en lichaam zijn het belangrijkste, ik merk gewoon dat het nodig is en wie ben ik dan om dat niet te erkennen...
pi_109319550
Heel goed Gerb, maar me voorstellen dat het dubbel voelt.
pi_109319717
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 16:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oh vanwege je "denk". Dat ken ik vooral van west-Friezen
Oh haha. Nee Brabantse hier 8-).

Fluug :*.
Gerb, goed bezig voor jou en je beeb. :)

Poeh. Ik ben moe. Net nog even een smoothie in elkaar geblenderd. :9. En dan maar weer zien wat de avond brengt vandaag.
pi_109319796
Oeh weet je wat ook lekker is uit de blender? bevroren frambozen met karnemelk. Krijg je een soort frisse yoghurtijsachtige milkshake O+
  dinsdag 20 maart 2012 @ 18:11:49 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_109320884
Of bevroren aardbeien met yoghurt :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 maart 2012 @ 18:15:00 #43
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109320998
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Pieter wacht gewoon op het mooie weer van morgen 8-) ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen dat het weer nodig is, maar fijn dat iedereen zo meedenkt! Goeie keuzes zo :*

doek is binnen trouwens *O*
pi_109321163
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:44 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh weet je wat ook lekker is uit de blender? bevroren frambozen met karnemelk. Krijg je een soort frisse yoghurtijsachtige milkshake O+
Oh! Klinkt goed. Ik ben nu iedere dag met m'n Smoothie-kookboek aan de gang eigenlijk :D. Dus laatst hadden we Oreo's erin, en een keer banaan.. nu bessentoestand. :9. Ik ga je tip proberen te onthouden ghehe.
pi_109321858
Shit Fluugs, dat is niet fijn. Ik kan me voorstellen dat je nog even onder je dekentje kruipt. :*

Kuuks, oreo's? :D

Och Gerberaatje, wat lastig toch. Maar heel fijn dat iedereen zo achter je staat. O+
Dat kan je goed gebruiken in zo'n situatie.

Nou, mijn zusje zou morgen langskomen, maar een wandelingetje naar het postkantoor heeft me doen besluiten af te zeggen.
Ik kan eigenlijk niet lekker meer lopen en ik wilde zo graag nog even de stad in met haar en dan ergens lunchen. Van die verlofdingetjes, waar ik nu pas aan toe kom.
Ik heb besloten mijn tijd morgen te besteden aan mijn belastingen. Nogal ingewikkeld vanwege zzper zijn. :{
Dus dat wordt sowieso geen gezellig dag morgen. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_109321986
Ja, van die koekjes weet je wel? :D.
Yoghurt, melk, banaan. Oreo's verkruimeld. Omnomnom.
pi_109322098
Ja, heerlijk, alleen dat is een combi die ik niet had bedacht zelf! :D
Klinkt wel ehm, lekker!
Ik heb wel zin in oreoballs! :Y)
pi_109322114
Oh of sowieso Oreo Balls :9 die ga ik van de week maar weer eens maken...

En ja ik ben super blij dat er zo mee wordt gedacht... het is ook echt nodig, enige wat ik vandaag heb gedaan is even naar het werk geweest (met de auto ook nog) en ik verrek weer van de pijn...

Nou ja, we gaan er maar het beste van maken! Wel is gevraagd of ik nog geregeld mijn feedback wil geven nav verbetersessies die nieuw in het leven zijn geroepen en willen ze sowieso graag dat ik mijn imput blijf geven, en dat wil ik heel graag! Dus sowieso elke 2 weken hebben we contact O+ hetzij telefonisch, hetzij dat ik even koffie ga doen of mee lunch ofzo :)
pi_109322135
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 18:48 schreef oeke het volgende:
Ja, heerlijk, alleen dat is een combi die ik niet had bedacht zelf! :D
Klinkt wel ehm, lekker!
Ik heb wel zin in oreoballs! :Y)
2 zielen :D
pi_109322327
Goede oplossing zo Gerberaatje.

En nu heb ik zin in smoothies.
pi_109323011
Oreoballs? :@
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:12:23 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109323256
Je doet je naam geen eer aan. ;)
pi_109323468
Nee, ik weet het. Wat de hell zijn Oreo-balls? :D
Google: OMFG. OMG. Dat laat ik maar niet aan JD zien. :')
pi_109323502
Dat is info die je niet moet willen hebben. :D
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:17:41 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109323566
Balen Gerberaatje dat het weer zo loopt...

fluugs, morgen doe je het gewoon goed over :*

Wij zijn goedgekeurd bij de vlos. Ze zei wel dat ik Huubke beter nog even binnen kon houden totdat ik was opgeknapt. Duimen jullie mee dat ik aan het einde van de week ben opgeknapt en mijn peuter ook?
pi_109323591
Ik ga duimen As :*. Duim jij voor m'n koortslip? Dat 'ie als de sodemieter snel weg is en ik dan kan bevallen? O+.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:20:20 #57
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109323709
Ik duim tegen je koortslip :Y
pi_109323755
Ik heb nog nooit van mijn leven een oreo gehad. :@

Ik duim voor alle LLM's
Tegen de koortslip van kuuks, tegen de asy's ontsteking, tegen het slechte humeur van fluugs, en voor oeke zomaar.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:30:39 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109324227
Ik ook niet hoor covie :D

En nu heb ik eigenlijk zin in iets lekkers/troostvoer maar natuurlijk hebben we niks in huis...
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:38:59 #60
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109324692
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef covie het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een oreo gehad. :@

Ik duim voor alle LLM's
Tegen de koortslip van kuuks, tegen de asy's ontsteking, tegen het slechte humeur van fluugs, en voor oeke zomaar.
Gelukkig heb ik geen duimen nodig :'(
pi_109324745
Ahw Fluugs, niks dus nog. Nou morgen dan maar. Dan ben ik tenminste vrij!

Ik heb gister ook last van m;n buik gehad voor het eerst, werd er misselijk van. Ik had zulke steken dat ik bijna van de fiets af wilde stappen. En zo'n harde buik dat ik bijna zat te puffen. Die 4 x 9 werkdagen + reistijd beginnen me nu wel wat op te breken. :(. Maar gelukkig heb ik vanaf nu vakantie *O* Wel twee hele weken O+.

Dan kan ik eindelijk eens fatsoenlijk bijlezen. Kuukske, ik hoop dat je koortslip snel over is! En Oreo koekjes O+. En gerbera, dus toch afgekeurd, nou rustig aan hoor. De beeb is het allerbelangrijkste :*

Oh verder nieuwe zwangeren, welkom! *O*

Zoë, vervelend die mensen die zeggen dat ze het snappen maar dat duidelijk niet doen. Anders gewoon niet meer uitnodigen, je bent geen liefdadigheidsfonds ofzo :+.
pi_109324820
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Marrije, fluugs, oeke en kuuske, heel erg veel succes met jullie laatste loodjes :* Asy, duim duim! Ongezellig dat jullie straks weg zijn uit dit topic, maar dan hebben jullie wel jullie beebs O+.

niemand vergeten toch, toch? :@
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:43:12 #63
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109324935
Wat lekkers te eten en drinken maken morgen voor als je druk bezig bent met die belasting, Oeke.

Gerbera, toch wel fijn dat het zo is opgelost. Ook dat je nog betrokken blijft.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:45:26 #64
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109325053
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef KatyM het volgende:

[..]

Marrije, fluugs, oeke en kuuske, heel erg veel succes met jullie laatste loodjes :* Asy, duim duim! Ongezellig dat jullie straks weg zijn uit dit topic, maar dan hebben jullie wel jullie beebs O+.

niemand vergeten toch, toch? :@
Ja maf is dat, dat je dan weg bent uit dit topic. Ik denk dat de meesten wel blijven meelezen.

Heerlijk zeg, 2 weken vakantie. En daarna weer dat schema van 4 x 9? Nee toch?
pi_109325112
:W gut ik wil zo graag mee met jullie rappe schrijven maar het lukt gewoon niet :'( Ben bezig met de laatste weekjes werken en het is vreselijk druk en 's avonds ben ik uitgeput en dan lees ik alleen maar. Nog 2 weken en 2 dagen werken dan heb ik verlof en ga ik dit topic eens goed vervuilen....

Fluugs, een dikke :* , ik hoop dat het vannacht in 1 keer goed los gaat!!
Orea, fijn dat ze niet moeilijk doen op je werk! En die oreoballs, daar mag je er ook wel een paar bij mij bezorgen :9 (hoe kan het dat ik die nog nooit het gegeten)

Oeke, fijn dat de naam rond is O+
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_109325381
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja maf is dat, dat je dan weg bent uit dit topic. Ik denk dat de meesten wel blijven meelezen.

Heerlijk zeg, 2 weken vakantie. En daarna weer dat schema van 4 x 9? Nee toch?
Ehm nou eigenlijk wel. We zitten al zo krap.

Maar goed nieuws is; ik hoef dan nog maar 6 weken te werken. Waarvan 2 weken 4 dagen en 4 weken maar drie dagen! Dit ivm pasen, pinksteren, koninginnedag, hemelvaart *O*

Dus ik kijk uit naar 17 mei O+.

Oh oeke, wat was jullie toffe naam nou ook alweer? ik miste hem net..
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:53:58 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109325542
Oja, helemaal vergeten te jompelen voor de naam van oeke's baby! Bij deze dus: *O*
pi_109325651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Sorry!! Het gaat ook zo snel ineens met alle nieuwe llm'ers :@
Maar natuurlijk duim ik ook voor jou :Y :*

Zo het gaat straks echt vlug zeg!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:59:17 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109325846
Ik heb het ook gedaan hoor Katy, bij mijn 2e zwangerschap, 4 x 9 tot mn verlof. Dat ging omdat ik me verder ook gewoon goed voelde.

Covie, ik stel me aan hoor, ik ben officieel geen LLM, ik voel me alleen wel zo :')
pi_109326037
Ik vind het toch ook iedere keer wel vreemd hoor! Die LLMers die heel actief meeposten hier, en dan "ineens" weg zijn. Maar ik gun jullie jullie kleine baby's enorm!
(Alleen klim ik dan zo snel omhoog in de lijst, dat is dan wel weer eng :+ De fysio had het vandaag ook al over bevallen, mens! Dat is heus nog heul ver weg hoor!!)

Ik werk ook nog steeds 36 uur in de week, wel over 5 dagen dan (fulltime volgens onze CAO) en planning is ook, mits het lukt, om dat te blijven doen tot aan mn verlof. Nog 10 weken..

Verder hier ook niet zo actief aan het posten, het lukt me niet ;( Druk opt werk (baas is zeker nog 2 weken ziek, als het niet meer wordt) en daarnaast gewoon heul erg moe.) En ik duik straks weer lekker met Barbie's Bruiloft mn bed in :@
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109326449
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het ook gedaan hoor Katy, bij mijn 2e zwangerschap, 4 x 9 tot mn verlof. Dat ging omdat ik me verder ook gewoon goed voelde.
Precies, ik voel me ook prima. Misschien moet ik iets meer dan alleen dat half uur lunchpauze nemen, dus dat ga ik maar eens proberen na m'n vakantie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind het toch ook iedere keer wel vreemd hoor! Die LLMers die heel actief meeposten hier, en dan "ineens" weg zijn. Maar ik gun jullie jullie kleine baby's enorm!
(Alleen klim ik dan zo snel omhoog in de lijst, dat is dan wel weer eng :+ De fysio had het vandaag ook al over bevallen, mens! Dat is heus nog heul ver weg hoor!!)

Ik werk ook nog steeds 36 uur in de week, wel over 5 dagen dan (fulltime volgens onze CAO) en planning is ook, mits het lukt, om dat te blijven doen tot aan mn verlof. Nog 10 weken..

Verder hier ook niet zo actief aan het posten, het lukt me niet ;( Druk opt werk (baas is zeker nog 2 weken ziek, als het niet meer wordt) en daarnaast gewoon heul erg moe.) En ik duik straks weer lekker met Barbie's Bruiloft mn bed in :@
Tis helemaal geen verplichting hoor. Tis leuk als je even iets meldt maar hoeft toch niet constant. Over 10 weken maken we samen dit topic onveilig *O*
pi_109326558
Katy! Weet je dat we over 11 weken dan ook LLMers zijn? Eng! :o
pi_109326594
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy! Weet je dat we over 11 weken dan ook LLMers zijn? Eng! :o
Euhw god, 11 weken, dat klinkt wel heel erg snel. :o

*Schrikt zich dood.. :o
pi_109327103
Oeh ik moet nog 13 weken werken bedenk ik me net *O*

En mn baas wilde.mn contract niet verlengen zei hij (mn contract.is op 1-2 verlopen...k had.m al vernieuwd een paar weken geleden, maar nog.niet uitgeprint. Vandaag maar even gedaan :P alleen mn lief moet.morgen nog even tekenen, is dat ook weer rond ;) was een grapje dus :P)

Pfff verder lig ik op bed met paaseitjes en drinken. Maar s vroeg.gaan slapen, ben moe. Van mn lief moet k meer rust nemen, ook op werk enzo. Mja daar heb ik geen tijd voor nu :P veel te druk.

Volgens.mij had ik nog niet *O* om oeke dr naam. Fijn dat dat nu rond is :)

Voor.de mijlpalen had ij toch wel al *O* weet t echt.niet.meer..

Ik ga nu even online shoppen :P
  dinsdag 20 maart 2012 @ 20:26:25 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109327465
Oja Oeks, je hebt een naam *O* *O* Vast weer een prachtige... Ik verwacht trouwens Britney of zoiets niet bij jou dus ik hoop dat je iets anders bedoeld met 'wat we niet verwachten' :')

Heel warm bad genomen net, hield het niet lang vol, maar was effe nodig voor de spanning... Zometeen NCIS (Gibbs O+ ) kijken en ijsjes eten, daarna een goeie nachtrust nemen. Morgen ziet de wereld er weer een heel stuk zonniger uit, weet ik zeker.

Damn, wat een dag. Dat je er soms even zo ontzettend doorheen kunt zitten zeg. O wat heb ik me zielig gevoeld en heel veel gehuild (in aanwezigheid van Willem :@ )

Asy fijn dat je goedgekeurd bent meis :* En Kuuks, ik hoop dat je koortslip morgen gewoon *poef* weg is...

Voor de rest een oprechte slobberkus, ik had echt effe medelijden nodig vandaag, hebben jullie prima aangevoeld. Morgen vind ik vast m'n ballen weer terug....
pi_109327658
Fluugs :*
Soms is dat nodig (ik had zaterdag zo'n dag) en morgen weer er tegenaan.
En Pieter moet maar snel komen!
pi_109329147
Soms is zon dag inderdaad nodig.

Smurf is hier de hele boel intern nog eens aan het verbouwen. AU met hoofdletters dus.
pi_109331062
Marjolijntje, daar hoor ik ook bij, schrik! Vandaag ook al, een collega zei wat moet ik nou over 8 weken! Ik denken, en had echt zoiets van wtf, ze bedoelt dat ik dan gewoon al verlof heb. Ik. Over 8! weken al.

Ik neem nog een paaseitje tegen de schrik :P
pi_109331393
Die dagen hebben we allemaal Fluugs, geeft niks. Morgen schijnt de zon gewoon weer en Pieterke komt vast snel!

Zo ik ben net terug van het dikke-buiken-zwem-uurtje. Lekker hoor!
Riep ik vanmiddag nog heel stoer dat ik het nog wel eens ging leren dat rustiger aandoen. Nou en met recht hihi. Ik was net een kwartiertje thuis, staat de buurman voor de deur dat er NU een vrachtwagen aankwam met vers grond voor onzer beide tuinen... Voor en achter... Dus ik heb samen met buuf grond geharkt, aangestampt en geveegd. De mannen deden het kruiwagenwerk. Maar goed stilzitten is er dus ook weer totaal niet van gekomen! :s morgen maar een nieuwe poging wagen.
pi_109331635
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Marjolijntje, daar hoor ik ook bij, schrik! Vandaag ook al, een collega zei wat moet ik nou over 8 weken! Ik denken, en had echt zoiets van wtf, ze bedoelt dat ik dan gewoon al verlof heb. Ik. Over 8! weken al.

Ik neem nog een paaseitje tegen de schrik :P
Neem er nog maar een, want die acht weken gaan hard. Keihard.
Ik zit morgen al zes! weken thuis. :D dat is ook razendsnel gegaan.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:42:58 #81
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109332593
quote]0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:05 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat het moment is waar ik deze zwangerschap het meest tegenop zie.
Al sinds ik jou en Claudia dat heb horen zeggen.
Ik ben nog steeds in een soort heerlijke vergetelheid wat dat betreft. :@
[/quote]
Zo heb ik het niet ervaren, maar er zaten hier dan ook een aantal jaar tussen ook.
Ik kon heel gek veel meer "genieten"van de laatste bevalling, veel bewuster meegekregen, heeft er ook wel mee te maken gehad dat het rustig op gang kwam.

@ Fluugs :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:57:36 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109333570
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Neem er nog maar een, want die acht weken gaan hard. Keihard.
Ik zit morgen al zes! weken thuis. :D dat is ook razendsnel gegaan.
Ik win! Ik zit al ruim 27 weken thuis 8-)
pi_109334638
Het bed staat! Komt nu wel akelig dichtbij aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit aan de andere kant ben ik ontzettend bang. Vooral omdat de eerste bevalling zo snel en goed ging dat ik denk dat het dit keer alleen maar tegen kan vallen.

Met welke termijn ben jij eigenlijk de vorige keer bevallen Asy?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 22:27:06 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109335389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:14 schreef Rixtje het volgende:
Het bed staat! Komt nu wel akelig dichtbij aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit aan de andere kant ben ik ontzettend bang. Vooral omdat de eerste bevalling zo snel en goed ging dat ik denk dat het dit keer alleen maar tegen kan vallen.

Met welke termijn ben jij eigenlijk de vorige keer bevallen Asy?
39w4d

Niet bang zijn. Er is toch geen reden om aan te nemen dat het nu 'slechter' zou gaan dan vorige keer?
pi_109335617
flugel,jammer dat je nu niet ligt te bevallen, hoop dat je je morgen beter voelt.

Fijn dat jullie uit de naam zijn!

gerbera, fijn dat je collega's en de arbo zo goed voor je zijn!

Mooie tijd voor het zwangerschapszwemmen bijtje, hier in Den haag is het maar in 1 zwembad,ver weg van mij en dan ook nog eens op zaterdagochtend 9 uur.
Ik werk op zaterdag,dus dan kan ik niet en als ik vrij zou zijn denk ik niet dat ik om 9 uur in een zwembad wil zijn..
pi_109335782
Troeta, het is ook op dinsdag om 09.30uur in Overbosch, maar dat is ook vroeg en ver weg maar er zijn dus twee zwembaden hier in de stad met zwangerschapszwemmen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109336364
Hier zijn 2 zwembaden in de buurt met allebei op maandagavond zwangerschapszwemmen van 19.30 tot 20.15

En op maandagavond is ook de zwangerschapsgym vanaf 20.00 uur

8)7
pi_109336368
oja, das waar ook, maar ook niet echt te doen met OV en ook geen oppas.
In mijn straat zit een zwembad en ik vind het stom dat ze het daar niet gewoon doen :(
Ik aquajog 1x per week,maar dat gaat me wat te zwaar worden en baantjes zwemmen doe ik ook wel eens, maar eigenlijk is dat saai.
pi_109336501
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Marrije het volgende:

Covie, ik stel me aan hoor, ik ben officieel geen LLM, ik voel me alleen wel zo :')
Nou als ik dan toch aan het duimen ben wil ik ook voor jou als bijna-llm'er duimen hoor :+
pi_109337700
Nee er is zeker geen reden voor Asy de verloskundige heeft het er zelfs al over gehad wat te doen als ze niet op tijd zijn moet ook al bij 2 pijnlijke krampen bellen. Gelukkig heb ik manlief die me gerust stelt die heeft me er vorige keer ook door heen gesleept!

Flugel ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!
  woensdag 21 maart 2012 @ 02:57:03 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109342933
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef covie het volgende:

[..]

Nou als ik dan toch aan het duimen ben wil ik ook voor jou als bijna-llm'er duimen hoor :+
:*

Rixt, het bed staat alvast, beter. Hier staat het nog niet op klossen, dat doen we (nou ja we, ik niet) morgen.

Ik was toch wakker en dacht misschien heeft het toch doorgezet bij flugel, maar nee dus.
pi_109343309
Oh thank god. Fok! werkt weer :'). :@. Ik verveelde me :@.

40 weken vandaag *O*. Geen baby :+.
  woensdag 21 maart 2012 @ 11:34:55 #93
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109343343
Wat een mijlpaal Kuuks! *O*

Zooo, wat is het laatste nieuws? 8-)
A grand adventure has begun.
pi_109343364
Oh we zijn er weer. Mooi zo! *O*

Wat een weer O+. Fluugs, hoe gaat het nu?

Ik ga lekker straks high tea-en, dan nog uiteten :9.
pi_109343381
hey het werkt weer *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109343403
40 weken Kuuks, vandaag is DE dag waar je 9 maanden naar uit heb gekeken. 8-). Bizar.
  woensdag 21 maart 2012 @ 11:38:10 #97
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109343459
Kuukske Mijlpaal *O* *O* *O*
Goed, en nu opschieten met die baby :7

Hoe is het met je koortslip trouwens?
pi_109343520
Lang leve Facebook, maar fijn dat Fok! er weer is! Nu hier verder met F5en!
pi_109343573
oi!
pi_109343639
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:36 schreef KatyM het volgende:
40 weken Kuuks, vandaag is DE dag waar je 9 maanden naar uit heb gekeken. 8-). Bizar.
Ja gek hè? Vanmorgen toen ik wakker werd had ik ook zoiets van nou.. daar zijn we dan.
Koortslip gaat aardig maar het gaat me niet hard genoeg. Dus van de lipblaaspatch (wordfeud iemand?) weer terug bij de zinkzalf om ze snel uit te laten drogen die blaasjes.
Het heeft nog een dag of 2 / 3 nodig denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')