Oh, ik heb er al eens een gehad. Dus zie er verder ook niet tegenop. Toen had ik er overigens niet aan gedacht om een lang shirt aan te trekkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef Thistleweed het volgende:
coco, heel herkenbaar, ik was mezelf op een gegeven moment zelfs druk aan het maken in welke 'coupe' ik het moest scheren, ik was bang dat ze rare dingen zouden denken als ik te veel weg zou halen, haha.
Maar gelukkig is zo'n inwendige echo niet zo heel erg 'bloot'. De echo mevrouw hoeft alleen dat ding er in te duwen en verder niet naar binnen te kijken. Gewoon lekker een iets langer shirt aandoen dan lig je niet zo bloot en hoeft verder niemand echt iets te zien. Het valt echt super mee.
Balen hoor Zoë, niet echt lekker als er geen rekening wordt gehouden met je.
Mijn beebje lag toen al wat ingedaald maar nog wel los in t bekken (nu nogsteeds trouwens)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef covie het volgende:
Voelt het indalen als messteken in je vrouwelijke geslachtsdeel aka doosch?
Ik had dat!![]()
Maar das toch wel erg vroeg toch toch toch? Bij 30+5wk?
+36956quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef Sorbootje het volgende:
Zo te lezen gaat Fluugs HET nu echt even niet doen. Daarvoor is de meneer niet lief genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh haha. Nee Brabantse hierquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oh vanwege je "denk". Dat ken ik vooral van west-Friezen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Pieter wacht gewoon op het mooie weer van morgen![]()
Balen dat het weer nodig is, maar fijn dat iedereen zo meedenkt! Goeie keuzes zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doek is binnen trouwens
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Oh! Klinkt goed. Ik ben nu iedere dag met m'n Smoothie-kookboek aan de gang eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:44 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh weet je wat ook lekker is uit de blender? bevroren frambozen met karnemelk. Krijg je een soort frisse yoghurtijsachtige milkshake
2 zielenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:48 schreef oeke het volgende:
Ja, heerlijk, alleen dat is een combi die ik niet had bedacht zelf!![]()
Klinkt wel ehm, lekker!
Ik heb wel zin in oreoballs!
Gelukkig heb ik geen duimen nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef covie het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een oreo gehad.![]()
Ik duim voor alle LLM's
Tegen de koortslip van kuuks, tegen de asy's ontsteking, tegen het slechte humeur van fluugs, en voor oeke zomaar.
Marrije, fluugs, oeke en kuuske, heel erg veel succes met jullie laatste loodjesquote:
Ja maf is dat, dat je dan weg bent uit dit topic. Ik denk dat de meesten wel blijven meelezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef KatyM het volgende:
[..]
Marrije, fluugs, oeke en kuuske, heel erg veel succes met jullie laatste loodjesAsy, duim duim! Ongezellig dat jullie straks weg zijn uit dit topic, maar dan hebben jullie wel jullie beebs
.
niemand vergeten toch, toch?![]()
Ehm nou eigenlijk wel. We zitten al zo krap.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maf is dat, dat je dan weg bent uit dit topic. Ik denk dat de meesten wel blijven meelezen.
Heerlijk zeg, 2 weken vakantie. En daarna weer dat schema van 4 x 9? Nee toch?
Sorry!! Het gaat ook zo snel ineens met alle nieuwe llm'ersquote:
Precies, ik voel me ook prima. Misschien moet ik iets meer dan alleen dat half uur lunchpauze nemen, dus dat ga ik maar eens proberen na m'n vakantie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het ook gedaan hoor Katy, bij mijn 2e zwangerschap, 4 x 9 tot mn verlof. Dat ging omdat ik me verder ook gewoon goed voelde.
Tis helemaal geen verplichting hoor. Tis leuk als je even iets meldt maar hoeft toch niet constant. Over 10 weken maken we samen dit topic onveiligquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind het toch ook iedere keer wel vreemd hoor! Die LLMers die heel actief meeposten hier, en dan "ineens" weg zijn. Maar ik gun jullie jullie kleine baby's enorm!
(Alleen klim ik dan zo snel omhoog in de lijst, dat is dan wel weer engDe fysio had het vandaag ook al over bevallen, mens! Dat is heus nog heul ver weg hoor!!)
Ik werk ook nog steeds 36 uur in de week, wel over 5 dagen dan (fulltime volgens onze CAO) en planning is ook, mits het lukt, om dat te blijven doen tot aan mn verlof. Nog 10 weken..
Verder hier ook niet zo actief aan het posten, het lukt me nietDruk opt werk (baas is zeker nog 2 weken ziek, als het niet meer wordt) en daarnaast gewoon heul erg moe.) En ik duik straks weer lekker met Barbie's Bruiloft mn bed in
Euhw god, 11 weken, dat klinkt wel heel erg snel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy! Weet je dat we over 11 weken dan ook LLMers zijn? Eng!
Neem er nog maar een, want die acht weken gaan hard. Keihard.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Marjolijntje, daar hoor ik ook bij, schrik! Vandaag ook al, een collega zei wat moet ik nou over 8 weken! Ik denken, en had echt zoiets van wtf, ze bedoelt dat ik dan gewoon al verlof heb. Ik. Over 8! weken al.
Ik neem nog een paaseitje tegen de schrik
Ik win! Ik zit al ruim 27 weken thuisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neem er nog maar een, want die acht weken gaan hard. Keihard.
Ik zit morgen al zes! weken thuis.dat is ook razendsnel gegaan.
39w4dquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:14 schreef Rixtje het volgende:
Het bed staat! Komt nu wel akelig dichtbij aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit aan de andere kant ben ik ontzettend bang. Vooral omdat de eerste bevalling zo snel en goed ging dat ik denk dat het dit keer alleen maar tegen kan vallen.
Met welke termijn ben jij eigenlijk de vorige keer bevallen Asy?
Nou als ik dan toch aan het duimen ben wil ik ook voor jou als bijna-llm'er duimen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het ook gedaan hoor Katy, bij mijn 2e zwangerschap, 4 x 9 tot mn verlof. Dat ging omdat ik me verder ook gewoon goed voelde.
Covie, ik stel me aan hoor, ik ben officieel geen LLM, ik voel me alleen wel zo
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef covie het volgende:
[..]
Nou als ik dan toch aan het duimen ben wil ik ook voor jou als bijna-llm'er duimen hoor
Ja gek hè? Vanmorgen toen ik wakker werd had ik ook zoiets van nou.. daar zijn we dan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:36 schreef KatyM het volgende:
40 weken Kuuks, vandaag is DE dag waar je 9 maanden naar uit heb gekeken.. Bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |