Oh, ik heb er al eens een gehad. Dus zie er verder ook niet tegenop. Toen had ik er overigens niet aan gedacht om een lang shirt aan te trekkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef Thistleweed het volgende:
coco, heel herkenbaar, ik was mezelf op een gegeven moment zelfs druk aan het maken in welke 'coupe' ik het moest scheren, ik was bang dat ze rare dingen zouden denken als ik te veel weg zou halen, haha.
Maar gelukkig is zo'n inwendige echo niet zo heel erg 'bloot'. De echo mevrouw hoeft alleen dat ding er in te duwen en verder niet naar binnen te kijken. Gewoon lekker een iets langer shirt aandoen dan lig je niet zo bloot en hoeft verder niemand echt iets te zien. Het valt echt super mee.
Balen hoor Zoë, niet echt lekker als er geen rekening wordt gehouden met je.
Mijn beebje lag toen al wat ingedaald maar nog wel los in t bekken (nu nogsteeds trouwens)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef covie het volgende:
Voelt het indalen als messteken in je vrouwelijke geslachtsdeel aka doosch?
Ik had dat!![]()
Maar das toch wel erg vroeg toch toch toch? Bij 30+5wk?
+36956quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef Sorbootje het volgende:
Zo te lezen gaat Fluugs HET nu echt even niet doen. Daarvoor is de meneer niet lief genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh haha. Nee Brabantse hierquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oh vanwege je "denk". Dat ken ik vooral van west-Friezen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Pieter wacht gewoon op het mooie weer van morgen![]()
Balen dat het weer nodig is, maar fijn dat iedereen zo meedenkt! Goeie keuzes zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doek is binnen trouwens
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Oh! Klinkt goed. Ik ben nu iedere dag met m'n Smoothie-kookboek aan de gang eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:44 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh weet je wat ook lekker is uit de blender? bevroren frambozen met karnemelk. Krijg je een soort frisse yoghurtijsachtige milkshake
2 zielenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:48 schreef oeke het volgende:
Ja, heerlijk, alleen dat is een combi die ik niet had bedacht zelf!![]()
Klinkt wel ehm, lekker!
Ik heb wel zin in oreoballs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |