Morgen krijg ik hopelijk meer duidelijkheid, maar volgende week zou best goed kunnen voor mij. Wil je voor me aan, dan ff op begin van de week mikkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nou ja, ik ben zelf wel een paar keer wakker geweest (plassen hè), maar Harry dus niet en dat scheelt enorm!
Dus ik stem ervoor dat jij vandaag bevalt, dan Kuuks morgen, dan fluugs en dan doe ik volgende week ofzo en dan Marrije
Zo klink je niet maar kan me voorstellen dat er 100 dingen door je hoofd schieten. Whaaa, tis ook zo spannend!! Ze heeft gewoon gewacht tot je de naam had gekozenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef oeke het volgende:
Ko is er nog niet Mignonne, P is even ook meteen wat eten halen.
Lekker bij de Tjings.
Fotootje maken, oja, dat ging ik doen.
Mijn hemel ik drentel als een kip zonder kop door het huis.
Hier even wat recht leggen, daar vuilniszakjes knippen voor op het bed, dan weer water opzetten voor gekookte eitjes, waar ik zin in heb door jouw FBpost. etc. En ondertussen af en toe puffen!
Fluugs, daar ben ik blij om! Jouw Pietertje komt gauw hoor! Ik vind het plan van Asy wel wat, en dan doen we straks een meet met onze lente baby's.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Zoe van harteDie zag je niet meer aankomen volgens mij
Ik heb vanmiddag een afspraak bij het chinese gezondheidscentrum voor een speciale voetreflexmassage.../ongeduldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |