quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken!
Ehm voor de FB loze mensjes hier. Mijn vliezen zijn vanochtend gebroken. Het is nu wachten op de weeen.
En nu ga ik maar even uitstel aanvragen bij de belastingdienst en de tandarts afbellen.
Oh!! Spannuuuuuundquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken!
Ehm voor de FB loze mensjes hier. Mijn vliezen zijn vanochtend gebroken. Het is nu wachten op de weeen.
En nu ga ik maar even uitstel aanvragen bij de belastingdienst en de tandarts afbellen.
Ah oké.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja op FB, ze moest nu naar de fysio.
Kotsen en vermoeidheid zijn ook geen toffe dingen Sorbo. Klagen magquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, jij houdt me bij de les vandaag.Het is nog geen twaalf uur en ik heb al vier keer spugend boven de pot gehangen op mijn werk. Het kwam zelfs door mijn neus. En ik ben zoooo moe. Viel net letterlijk in slaap met mijn hoofd op mijn bureau. Maar ja, ik moet doorbikkelen vandaag, we zijn al zo onderbezet.
Ik wil overigens helemaal niet klagen hoor, maar vind het nu gewoon even wat minder leuk.
SPOILER: egopost en heul niet leuk voor vandaag waarin flugel en oeke bevallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dus helemaal goedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:01 schreef Rixtje het volgende:
Nee er is zeker geen reden voor Asy de verloskundige heeft het er zelfs al over gehad wat te doen als ze niet op tijd zijn moet ook al bij 2 pijnlijke krampen bellen. Gelukkig heb ik manlief die me gerust stelt die heeft me er vorige keer ook door heen gesleept!
Flugel ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!
Whiieeeee!!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken!
Daar heeft die kleine op gewacht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Whiieeeee!!!Succes oeks, mooie timing nu jullie nét uit de naam zijn
.
nou ja, ik ben zelf wel een paar keer wakker geweest (plassen hèquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:15 schreef oeke het volgende:
Oh wat fijn Asy, een goede nacht kan zoveel goed doen.![]()
Ik heb vannacht op wat pijnlijke voorweeen na ook goed geslapen.
Covie, ik kan het dus niet lezen, maar een dikke zoen!
jaaaaa goedzo! nog even foto's makenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef oeke het volgende:
Oh mijn teennagels lakken, dat had ik nog niet gedaan!
Ah well, ik ben al blij met de badderbeurt die ik van de week nog heb gehad, incl scheren etc.
God, ik geloof die vk's meteen dat ik een grote plas vruchtwater heb.
Een keertje niezen en weer ene verband vol! Mijn hemel.
Oh, nog even een buikfoto maken!
Oja, goeie. Ik doe ook effe een buikkiekje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef oeke het volgende:
Oh mijn teennagels lakken, dat had ik nog niet gedaan!
Ah well, ik ben al blij met de badderbeurt die ik van de week nog heb gehad, incl scheren etc.
God, ik geloof die vk's meteen dat ik een grote plas vruchtwater heb.
Een keertje niezen en weer ene verband vol! Mijn hemel.
Oh, nog even een buikfoto maken!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |