Ik was er echt heilig van overtuigd dat dat ook echt zo was en dat dat algemeen bekend was. Ik heb je vast verward met iemand ofzo. Maar goed, dan zal het ook wel een meisje zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:04 schreef oeke het volgende:
Dat was me al eerder opgevallen Sorbo, dat je het zo stellig over een meisje had.
Maar het is nog een geheim. Niet lang meer gok ik trouwens.
Ik heb veel teveel gegeten geloof ik. Ik was heel gulzig.
Mwoah, valt vast wel mee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:02 schreef oeke het volgende:
Oh, jij mag niet gokken Mignonne!
Ik ga douchen als ik de tandarts te pakken heb. Die nemen niet op.
En er belde net iemand van werk, die ik niet goed ken, dus ik herkende zijn nr niet en die heb ik afgeblaft. Niet zo ontspannen hoor.
Joahquote:
Daar hebben we niks aan hequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:13 schreef oeke het volgende:
nee, ik stond midden in de kamer! Het was ook echt heel anders dan de vorige keer, toen hoorde ik knap!
Dit weekend wordt er gehoor gegeven aan uw roep om tijd vooruitquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske trommelt met d'r vingers op het bureau.
Ik verveel me. En roep nu niet massaal 'ga dan bevallen', want dat is niet grappig. En m'n blaasjes moeten dicht. Tijd moet vooruit. Hup. Kan iemand niet even een tijdversnellertje kopen en aanzetten?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Zoe van harteDie zag je niet meer aankomen volgens mij
Ik heb vanmiddag een afspraak bij het chinese gezondheidscentrum voor een speciale voetreflexmassage.../ongeduldig
Ja kunt Australianijs bestellen, hè?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:13 schreef oeke het volgende:
nee, ik stond midden in de kamer! Het was ook echt heel anders dan de vorige keer, toen hoorde ik knap!
Nouja, ik ben nu dus wel misselijk maar ik heb ook nog steeds enorme zin in suiker. En niks in huis.even P. bellen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja kunt Australianijs bestellen, hè?
Just do it.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]! OHHH. Wil jij es stil houwen
.
Daar heb ik zin in!
Ik ga sterk zijn.quote:
Ja. Heerlijk gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb je al mijn tijdschriften al uit Kuuk?
Ja dattum! Dan kan ik ook es bevallen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef Asyniur het volgende:
Sorbo beschrijft het wel heel mooi
Nou wil ik ooohook! <stampvoet>
Blaasjes van Kuuks, ga eens heel snel weg!
Ben je betoeterd! Bel je vent of bestel dat Austrialian ijs maar jij gaat niet strompelenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef Asyniur het volgende:
Ik lust nog wel wat chocola of ook ijs.
Misschien moet ik dadelijk maar naar de supermarkt strompelen ofzo...
Het is je eigen schuld.quote:
Alsof je hier Australian ijs kan bestellen. We zitten in Zuid-Limburg hoor!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ben je betoeterd! Bel je vent of bestel dat Austrialian ijs maar jij gaat niet strompelen
Juli ongeveer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Eens rekenen wanneer ik zwanger zou moeten raken om een voorjaarskindje te krijgen...
Afgezaagd maaree, bestel een lekkere vlaai!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Alsof je hier Australian ijs kan bestellen. We zitten in Zuid-Limburg hoor!
Maar ik ben wel sterk en pak een plak peperkoek...
Hm, dat is te vroeg. Kijk, dat wordt gewoon wéér een winterkindje.quote:
Succes met J. overhalenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, dat is te vroeg. Kijk, dat wordt gewoon wéér een winterkindje.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, dat is te vroeg. Kijk, dat wordt gewoon wéér een winterkindje.
En dan? In mijn eentje opvreten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Afgezaagd maaree, bestel een lekkere vlaai!
Als je bevallen bent kom ik op kraamvisite met een mega bak goed? Niet dat je daar nu veel aan hebtquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Alsof je hier Australian ijs kan bestellen. We zitten in Zuid-Limburg hoor!
Maar ik ben wel sterk en pak een plak peperkoek...
Nou dat weet je niet. Misschien breken nu spontaan d'r vliezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je bevallen bent kom ik op kraamvisite met een mega bak goed? Niet dat je daar nu veel aan hebt
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je bevallen bent kom ik op kraamvisite met een mega bak goed? Niet dat je daar nu veel aan hebt
Ik hoop het niet!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou dat weet je niet. Misschien breken nu spontaan d'r vliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |