Halen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Alsof je hier Australian ijs kan bestellen. We zitten in Zuid-Limburg hoor!
Maar ik ben wel sterk en pak een plak peperkoek...
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die slotenmaker heeft vast al gekkere dingen gezien in zijn leven
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Halen?
Australian Homemade Maastricht
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heeft 2 kinderen dus hij is er niet helemaal onbekend mee
Ow, hij gaat nu!
[..]
Lief aangebodenmaaruh dan wacht ik liever totdat mijn neus weer wat meer open is en ik ook daadwerkelijk fatsoenlijk iets proef. Anders is het zonde...
Bij Coumans?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]groot gelijk!
hoewel ik wel de neiging heb om zometeen ff op de windraak te stoppen
Ik wou ook al aanbieden, moet ik ff een bakje ijs voor je halen en langs brengen hihihiquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Halen?
Australian Homemade Maastricht
he jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Bij Coumans?
Daar had ik het met Elmo daarstraks nog over. Dat we daar strakjes weer ijs kunnen gaan eten...
Eerst snot weg en bevallen. Doen we dan ergens in mei een ijsjesmeet bij Coumans![]()
oeke, en een beetje rondjes lopen?
Dat ook, maar daar heb ik zelf geen last van.quote:
Ga jij nou nog maar een rondje lopen om de boel bij jou op gang te helpenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ook, maar daar heb ik zelf geen last van.
WTF?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik heb zin in iets heel fouts. Wit bolletje met een kaassouffle met pindasaus én mayo. (wat nou culinaire snob?)
waarom vind ik het nog lekker klinken ook?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik heb zin in iets heel fouts. Wit bolletje met een kaassouffle met pindasaus én mayo. (wat nou culinaire snob?)
Lekker tochquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Das toch heerlijk?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Mn schoonzusje had zo'n voetmassage gebeuren (ivm vocht ook), was op de fiets en 5 uur later was.ze bevallenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef flugeltje het volgende:
Ook al zou die voetmassage niets doen, hij was wel degelijk de moeite waard hoor
En ik ben in navolging van Oeks gister weer eens op de fiets gegaanGe wit ut nie
Daarna de halve kruidvat leeggekocht en nu dan toch nog maar effe een tukje voor de mannen thuiskomen, frietdag vandaag, dus ik mag relaxen... Eerst nog maar eens een mini-magnum erin...
Verder lullen jullie teveel en kan ik het niet bijhouden zo...
Oeks, zet 'm op!
Oeh, dan zal ik Martijn maar vast naar huis laten komenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mn schoonzusje had zo'n voetmassage gebeuren (ivm vocht ook), was op de fiets en 5 uur later was.ze bevallen
Omdat je ook zwangert bent!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
waarom vind ik het nog lekker klinken ook?
Ja misschien redt hij die vijf uur dan nétquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oeh, dan zal ik Martijn maar vast naar huis laten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |