Oh, ik heb er al eens een gehad. Dus zie er verder ook niet tegenop. Toen had ik er overigens niet aan gedacht om een lang shirt aan te trekkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef Thistleweed het volgende:
coco, heel herkenbaar, ik was mezelf op een gegeven moment zelfs druk aan het maken in welke 'coupe' ik het moest scheren, ik was bang dat ze rare dingen zouden denken als ik te veel weg zou halen, haha.
Maar gelukkig is zo'n inwendige echo niet zo heel erg 'bloot'. De echo mevrouw hoeft alleen dat ding er in te duwen en verder niet naar binnen te kijken. Gewoon lekker een iets langer shirt aandoen dan lig je niet zo bloot en hoeft verder niemand echt iets te zien. Het valt echt super mee.
Balen hoor Zoë, niet echt lekker als er geen rekening wordt gehouden met je.
Mijn beebje lag toen al wat ingedaald maar nog wel los in t bekken (nu nogsteeds trouwens)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef covie het volgende:
Voelt het indalen als messteken in je vrouwelijke geslachtsdeel aka doosch?
Ik had dat!![]()
Maar das toch wel erg vroeg toch toch toch? Bij 30+5wk?
+36956quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef Sorbootje het volgende:
Zo te lezen gaat Fluugs HET nu echt even niet doen. Daarvoor is de meneer niet lief genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh haha. Nee Brabantse hierquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oh vanwege je "denk". Dat ken ik vooral van west-Friezen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Pieter wacht gewoon op het mooie weer van morgen![]()
Balen dat het weer nodig is, maar fijn dat iedereen zo meedenkt! Goeie keuzes zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doek is binnen trouwens
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Oh! Klinkt goed. Ik ben nu iedere dag met m'n Smoothie-kookboek aan de gang eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:44 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh weet je wat ook lekker is uit de blender? bevroren frambozen met karnemelk. Krijg je een soort frisse yoghurtijsachtige milkshake
2 zielenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:48 schreef oeke het volgende:
Ja, heerlijk, alleen dat is een combi die ik niet had bedacht zelf!![]()
Klinkt wel ehm, lekker!
Ik heb wel zin in oreoballs!
Gelukkig heb ik geen duimen nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef covie het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een oreo gehad.![]()
Ik duim voor alle LLM's
Tegen de koortslip van kuuks, tegen de asy's ontsteking, tegen het slechte humeur van fluugs, en voor oeke zomaar.
Marrije, fluugs, oeke en kuuske, heel erg veel succes met jullie laatste loodjesquote:
Ja maf is dat, dat je dan weg bent uit dit topic. Ik denk dat de meesten wel blijven meelezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef KatyM het volgende:
[..]
Marrije, fluugs, oeke en kuuske, heel erg veel succes met jullie laatste loodjesAsy, duim duim! Ongezellig dat jullie straks weg zijn uit dit topic, maar dan hebben jullie wel jullie beebs
.
niemand vergeten toch, toch?![]()
Ehm nou eigenlijk wel. We zitten al zo krap.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maf is dat, dat je dan weg bent uit dit topic. Ik denk dat de meesten wel blijven meelezen.
Heerlijk zeg, 2 weken vakantie. En daarna weer dat schema van 4 x 9? Nee toch?
Sorry!! Het gaat ook zo snel ineens met alle nieuwe llm'ersquote:
Precies, ik voel me ook prima. Misschien moet ik iets meer dan alleen dat half uur lunchpauze nemen, dus dat ga ik maar eens proberen na m'n vakantie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het ook gedaan hoor Katy, bij mijn 2e zwangerschap, 4 x 9 tot mn verlof. Dat ging omdat ik me verder ook gewoon goed voelde.
Tis helemaal geen verplichting hoor. Tis leuk als je even iets meldt maar hoeft toch niet constant. Over 10 weken maken we samen dit topic onveiligquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind het toch ook iedere keer wel vreemd hoor! Die LLMers die heel actief meeposten hier, en dan "ineens" weg zijn. Maar ik gun jullie jullie kleine baby's enorm!
(Alleen klim ik dan zo snel omhoog in de lijst, dat is dan wel weer engDe fysio had het vandaag ook al over bevallen, mens! Dat is heus nog heul ver weg hoor!!)
Ik werk ook nog steeds 36 uur in de week, wel over 5 dagen dan (fulltime volgens onze CAO) en planning is ook, mits het lukt, om dat te blijven doen tot aan mn verlof. Nog 10 weken..
Verder hier ook niet zo actief aan het posten, het lukt me nietDruk opt werk (baas is zeker nog 2 weken ziek, als het niet meer wordt) en daarnaast gewoon heul erg moe.) En ik duik straks weer lekker met Barbie's Bruiloft mn bed in
Euhw god, 11 weken, dat klinkt wel heel erg snel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy! Weet je dat we over 11 weken dan ook LLMers zijn? Eng!
Neem er nog maar een, want die acht weken gaan hard. Keihard.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Marjolijntje, daar hoor ik ook bij, schrik! Vandaag ook al, een collega zei wat moet ik nou over 8 weken! Ik denken, en had echt zoiets van wtf, ze bedoelt dat ik dan gewoon al verlof heb. Ik. Over 8! weken al.
Ik neem nog een paaseitje tegen de schrik
Ik win! Ik zit al ruim 27 weken thuisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neem er nog maar een, want die acht weken gaan hard. Keihard.
Ik zit morgen al zes! weken thuis.dat is ook razendsnel gegaan.
39w4dquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:14 schreef Rixtje het volgende:
Het bed staat! Komt nu wel akelig dichtbij aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit aan de andere kant ben ik ontzettend bang. Vooral omdat de eerste bevalling zo snel en goed ging dat ik denk dat het dit keer alleen maar tegen kan vallen.
Met welke termijn ben jij eigenlijk de vorige keer bevallen Asy?
Nou als ik dan toch aan het duimen ben wil ik ook voor jou als bijna-llm'er duimen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het ook gedaan hoor Katy, bij mijn 2e zwangerschap, 4 x 9 tot mn verlof. Dat ging omdat ik me verder ook gewoon goed voelde.
Covie, ik stel me aan hoor, ik ben officieel geen LLM, ik voel me alleen wel zo
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef covie het volgende:
[..]
Nou als ik dan toch aan het duimen ben wil ik ook voor jou als bijna-llm'er duimen hoor
Ja gek hè? Vanmorgen toen ik wakker werd had ik ook zoiets van nou.. daar zijn we dan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:36 schreef KatyM het volgende:
40 weken Kuuks, vandaag is DE dag waar je 9 maanden naar uit heb gekeken.. Bizar.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken!
Ehm voor de FB loze mensjes hier. Mijn vliezen zijn vanochtend gebroken. Het is nu wachten op de weeen.
En nu ga ik maar even uitstel aanvragen bij de belastingdienst en de tandarts afbellen.
Oh!! Spannuuuuuundquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken!
Ehm voor de FB loze mensjes hier. Mijn vliezen zijn vanochtend gebroken. Het is nu wachten op de weeen.
En nu ga ik maar even uitstel aanvragen bij de belastingdienst en de tandarts afbellen.
Ah oké.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja op FB, ze moest nu naar de fysio.
Kotsen en vermoeidheid zijn ook geen toffe dingen Sorbo. Klagen magquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, jij houdt me bij de les vandaag.Het is nog geen twaalf uur en ik heb al vier keer spugend boven de pot gehangen op mijn werk. Het kwam zelfs door mijn neus. En ik ben zoooo moe. Viel net letterlijk in slaap met mijn hoofd op mijn bureau. Maar ja, ik moet doorbikkelen vandaag, we zijn al zo onderbezet.
Ik wil overigens helemaal niet klagen hoor, maar vind het nu gewoon even wat minder leuk.
SPOILER: egopost en heul niet leuk voor vandaag waarin flugel en oeke bevallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dus helemaal goedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:01 schreef Rixtje het volgende:
Nee er is zeker geen reden voor Asy de verloskundige heeft het er zelfs al over gehad wat te doen als ze niet op tijd zijn moet ook al bij 2 pijnlijke krampen bellen. Gelukkig heb ik manlief die me gerust stelt die heeft me er vorige keer ook door heen gesleept!
Flugel ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!
Whiieeeee!!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef oeke het volgende:
Kuuks, 40 weken!
Daar heeft die kleine op gewacht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Whiieeeee!!!Succes oeks, mooie timing nu jullie nét uit de naam zijn
.
nou ja, ik ben zelf wel een paar keer wakker geweest (plassen hèquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:15 schreef oeke het volgende:
Oh wat fijn Asy, een goede nacht kan zoveel goed doen.![]()
Ik heb vannacht op wat pijnlijke voorweeen na ook goed geslapen.
Covie, ik kan het dus niet lezen, maar een dikke zoen!
jaaaaa goedzo! nog even foto's makenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef oeke het volgende:
Oh mijn teennagels lakken, dat had ik nog niet gedaan!
Ah well, ik ben al blij met de badderbeurt die ik van de week nog heb gehad, incl scheren etc.
God, ik geloof die vk's meteen dat ik een grote plas vruchtwater heb.
Een keertje niezen en weer ene verband vol! Mijn hemel.
Oh, nog even een buikfoto maken!
Oja, goeie. Ik doe ook effe een buikkiekje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef oeke het volgende:
Oh mijn teennagels lakken, dat had ik nog niet gedaan!
Ah well, ik ben al blij met de badderbeurt die ik van de week nog heb gehad, incl scheren etc.
God, ik geloof die vk's meteen dat ik een grote plas vruchtwater heb.
Een keertje niezen en weer ene verband vol! Mijn hemel.
Oh, nog even een buikfoto maken!
quote:
Morgen krijg ik hopelijk meer duidelijkheid, maar volgende week zou best goed kunnen voor mij. Wil je voor me aan, dan ff op begin van de week mikkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nou ja, ik ben zelf wel een paar keer wakker geweest (plassen hè), maar Harry dus niet en dat scheelt enorm!
Dus ik stem ervoor dat jij vandaag bevalt, dan Kuuks morgen, dan fluugs en dan doe ik volgende week ofzo en dan Marrije
Zo klink je niet maar kan me voorstellen dat er 100 dingen door je hoofd schieten. Whaaa, tis ook zo spannend!! Ze heeft gewoon gewacht tot je de naam had gekozenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef oeke het volgende:
Ko is er nog niet Mignonne, P is even ook meteen wat eten halen.
Lekker bij de Tjings.
Fotootje maken, oja, dat ging ik doen.
Mijn hemel ik drentel als een kip zonder kop door het huis.
Hier even wat recht leggen, daar vuilniszakjes knippen voor op het bed, dan weer water opzetten voor gekookte eitjes, waar ik zin in heb door jouw FBpost. etc. En ondertussen af en toe puffen!
Fluugs, daar ben ik blij om! Jouw Pietertje komt gauw hoor! Ik vind het plan van Asy wel wat, en dan doen we straks een meet met onze lente baby's.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Zoe van harteDie zag je niet meer aankomen volgens mij
Ik heb vanmiddag een afspraak bij het chinese gezondheidscentrum voor een speciale voetreflexmassage.../ongeduldig
Klinkt wel heel aantrekkelijk moet ik zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:12 schreef flugeltje het volgende:
En anders ben ik straks lekker ontspannen, zit een voetenbadje bij en een rugmassage op een speciaal massagebed...
Biekos ijm wurt it!!
SPOILER: toch maar even onder spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, dat ik dan hier lees dat er weer verse beebs onderweg zijn, mijne lekker rondsparteld en ik het hartje straks bij de vk weer hoor kloppen dan maakt dat mijn dag toch wel weer beter\
Maar als dat écht de aanzet kan zijn dan kan ik dat beter nu niet doen. Béétje te vroeg dan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:17 schreef flugeltje het volgende:
Ja fluugs weet wel wat lekker is hoor
En ze is ook heel goed in redenen verzinnen waarom het perse moet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:46 schreef Sorbootje het volgende:
Wel om de vijf minuten updaten hier he Oeke![]()
Goh wat ontzettend spannend en weet je wat zo mooi is? Dan is je kindje straks geboren en dan is het van dat prachtige weer en dan liggen jullie samen te genieten terwijl het voorjaarslicht zo door het raam over jullie heenvalt... *zuchtzwijmelzucht*
Hou op hou op.....quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:46 schreef Sorbootje het volgende:
Wel om de vijf minuten updaten hier he Oeke![]()
Goh wat ontzettend spannend en weet je wat zo mooi is? Dan is je kindje straks geboren en dan is het van dat prachtige weer en dan liggen jullie samen te genieten terwijl het voorjaarslicht zo door het raam over jullie heenvalt... *zuchtzwijmelzucht*
Ik was er echt heilig van overtuigd dat dat ook echt zo was en dat dat algemeen bekend was. Ik heb je vast verward met iemand ofzo. Maar goed, dan zal het ook wel een meisje zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:04 schreef oeke het volgende:
Dat was me al eerder opgevallen Sorbo, dat je het zo stellig over een meisje had.
Maar het is nog een geheim. Niet lang meer gok ik trouwens.
Ik heb veel teveel gegeten geloof ik. Ik was heel gulzig.
Mwoah, valt vast wel mee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:02 schreef oeke het volgende:
Oh, jij mag niet gokken Mignonne!
Ik ga douchen als ik de tandarts te pakken heb. Die nemen niet op.
En er belde net iemand van werk, die ik niet goed ken, dus ik herkende zijn nr niet en die heb ik afgeblaft. Niet zo ontspannen hoor.
Joahquote:
Daar hebben we niks aan hequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:13 schreef oeke het volgende:
nee, ik stond midden in de kamer! Het was ook echt heel anders dan de vorige keer, toen hoorde ik knap!
Dit weekend wordt er gehoor gegeven aan uw roep om tijd vooruitquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske trommelt met d'r vingers op het bureau.
Ik verveel me. En roep nu niet massaal 'ga dan bevallen', want dat is niet grappig. En m'n blaasjes moeten dicht. Tijd moet vooruit. Hup. Kan iemand niet even een tijdversnellertje kopen en aanzetten?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Zoe van harteDie zag je niet meer aankomen volgens mij
Ik heb vanmiddag een afspraak bij het chinese gezondheidscentrum voor een speciale voetreflexmassage.../ongeduldig
Ja kunt Australianijs bestellen, hè?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:13 schreef oeke het volgende:
nee, ik stond midden in de kamer! Het was ook echt heel anders dan de vorige keer, toen hoorde ik knap!
Nouja, ik ben nu dus wel misselijk maar ik heb ook nog steeds enorme zin in suiker. En niks in huis.even P. bellen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja kunt Australianijs bestellen, hè?
Just do it.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]! OHHH. Wil jij es stil houwen
.
Daar heb ik zin in!
Ik ga sterk zijn.quote:
Ja. Heerlijk gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb je al mijn tijdschriften al uit Kuuk?
Ja dattum! Dan kan ik ook es bevallen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef Asyniur het volgende:
Sorbo beschrijft het wel heel mooi
Nou wil ik ooohook! <stampvoet>
Blaasjes van Kuuks, ga eens heel snel weg!
Ben je betoeterd! Bel je vent of bestel dat Austrialian ijs maar jij gaat niet strompelenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef Asyniur het volgende:
Ik lust nog wel wat chocola of ook ijs.
Misschien moet ik dadelijk maar naar de supermarkt strompelen ofzo...
Het is je eigen schuld.quote:
Alsof je hier Australian ijs kan bestellen. We zitten in Zuid-Limburg hoor!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ben je betoeterd! Bel je vent of bestel dat Austrialian ijs maar jij gaat niet strompelen
Juli ongeveer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Eens rekenen wanneer ik zwanger zou moeten raken om een voorjaarskindje te krijgen...
Afgezaagd maaree, bestel een lekkere vlaai!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Alsof je hier Australian ijs kan bestellen. We zitten in Zuid-Limburg hoor!
Maar ik ben wel sterk en pak een plak peperkoek...
Hm, dat is te vroeg. Kijk, dat wordt gewoon wéér een winterkindje.quote:
Succes met J. overhalenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, dat is te vroeg. Kijk, dat wordt gewoon wéér een winterkindje.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, dat is te vroeg. Kijk, dat wordt gewoon wéér een winterkindje.
En dan? In mijn eentje opvreten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Afgezaagd maaree, bestel een lekkere vlaai!
Als je bevallen bent kom ik op kraamvisite met een mega bak goed? Niet dat je daar nu veel aan hebtquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Alsof je hier Australian ijs kan bestellen. We zitten in Zuid-Limburg hoor!
Maar ik ben wel sterk en pak een plak peperkoek...
Nou dat weet je niet. Misschien breken nu spontaan d'r vliezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je bevallen bent kom ik op kraamvisite met een mega bak goed? Niet dat je daar nu veel aan hebt
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je bevallen bent kom ik op kraamvisite met een mega bak goed? Niet dat je daar nu veel aan hebt
Ik hoop het niet!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou dat weet je niet. Misschien breken nu spontaan d'r vliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |